Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In klb mag je niet reeksen en vandaag ben ik gehoorzaam.
quote:
Zal kijken of ik nog een keer de lapo kan pakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
wow ja vet raar :S :S::Squote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef .sfinx het volgende:
ik snap mezelf trouwens ook nooit, ik vind brunettes echt zo gigantisch geil. toch ga ik uiteindelijk altijd voor een blonde
keertje cammen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan me jou voorstellen![]()
.
moet is googlen, man with 2 penissesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja weet niet wat ik er mee aan moet, zal ik het in R&P posten?quote:
Ze is een beetje type supergirl denk echt niet dat het iets voor jou is maar als jij denkt van wel zal ik er alles aan doen om jullie liefde een eerlijke kans te geven.quote:
Straks krijgen we nog invitation only nachtbaggerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
Ik zou niet durven. Zou het bij gluren in de douche houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als dat mijn zusje is dan zou ik d'r alsnog doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |