Ik ben het he :$quote:
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In klb mag je niet reeksen en vandaag ben ik gehoorzaam.
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In klb mag je niet reeksen en vandaag ben ik gehoorzaam.
quote:
Zal kijken of ik nog een keer de lapo kan pakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
wow ja vet raar :S :S::Squote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef .sfinx het volgende:
ik snap mezelf trouwens ook nooit, ik vind brunettes echt zo gigantisch geil. toch ga ik uiteindelijk altijd voor een blonde
keertje cammen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan me jou voorstellen![]()
.
moet is googlen, man with 2 penissesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja weet niet wat ik er mee aan moet, zal ik het in R&P posten?quote:
Ze is een beetje type supergirl denk echt niet dat het iets voor jou is maar als jij denkt van wel zal ik er alles aan doen om jullie liefde een eerlijke kans te geven.quote:
Straks krijgen we nog invitation only nachtbaggerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
Ik zou niet durven. Zou het bij gluren in de douche houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als dat mijn zusje is dan zou ik d'r alsnog doen
Vraag me ook altijd af of je dan gewoon als een echte white boy je zus zou neuken of dat je het dan anders ziet ofzoquote:
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik er mee aan moet, zal ik het in R&P posten?
Nou voor een keertje zou ik supergirl ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ze is een beetje type supergirl denk echt niet dat het iets voor jou is maar als jij denkt van wel zal ik er alles aan doen om jullie liefde een eerlijke kans te geven.
Dit vind ik niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog invitation only nachtbagger
quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik vind het sowieso awkward om de TT "nachtbagger" te lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze zou willen zou ik het zeker niet nalaten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af of je dan gewoon als een echte white boy je zus zou neuken of dat je het dan anders ziet ofzo
Hehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.
hard, maar heerlijke opmerkingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.
wat voor cup size heb je?quote:
cup 2x de helft? cup meloewa?quote:
Echt he. Ik kom hier om te praten over het leven. Niet over sletjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:03 schreef RetRy32 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE niet weer een spook500 nachtbagger
Niet om 11 uur pas beginnenquote:
doei meloewaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
Ik ben dus slapen jongens , goodnight! have fun met over sletjes praten![]()
![]()
Goodnight!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
![]()
*zucht*.. gefeliciteerdquote:
Trusten meloewaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
![]()
En nu? Wil je een topic?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom krijg ik van niemand felicities
stelletje hartloze honden
zouden jukllie dat leuk vinden als je geen felicaities zou krijgen op je verjaardaG?
Ik zou dat wel leuk vinden ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom krijg ik van niemand felicities
stelletje hartloze honden
zouden jukllie dat leuk vinden als je geen felicaities zou krijgen op je verjaardaG?
Hoe zou jij het vinden als je iemand feliciteert op zijn verjaardag en hij niet eens bedankt zeg?quote:
ik ben vandaag niet jarig, wou alleen kijken of een meisje meer felicitaties krijgt dan een jongenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je iemand feliciteert op zijn verjaardag en hij niet eens bedankt zeg?
Je denkt werkelijk dat het een meisje is?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben vandaag niet jarig, wou alleen kijken of een meisje meer felicitaties krijgt dan een jongen
voor mijn onderzoek
Het was gewoon ongeloofwaardig poepkneusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben vandaag niet jarig, wou alleen kijken of een meisje meer felicitaties krijgt dan een jongen
voor mijn onderzoek
Weeni.quote:
sryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ah, oke hoe kan ik je bereikkkeeeenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op je DM: account is aangemaakt in de tijd dat die supertalent leek te zijn.
heb dm ban
Zou geven en na 20 seconde nog een keerquote:
goede vraagquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke hoe kan ik je bereikkkeeeen
Ik ben geraakt door de zachte hardheid van je eerlijkheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou geven en na 20 seconde nog een keer
Ik word er niet meer zacht van.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geraakt door de zachte hardheid van je eerlijkheid.
is dat gescheld nou nodig?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was gewoon ongeloofwaardig poepkneus
Alsof je daar last van hebt als je van achter aan het stoten bentquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nou nee nie raken bij haar stinkt uit haar bek naar rook
als je haar van achter pompt niet neequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof je daar last van hebt als je van achter aan het stoten bent
de man met ervaring hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
misschien stinkt haar kut daar wel vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gekke man waar?quote:
Waar ?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
misschien stinkt haar kut daar wel van
plazaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke aubery is deze
aubrey graham?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef JeffreyH93 het volgende:
In de kroeg. Waar dames met een beetje klasse komen.
geen kousen, jamnmerquote:
Oke ik ga gewoon voor de sletjesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
In de kroeg. Waar dames met een beetje klasse komen.
's Nacht rondlopen is ook wel echt fucking lekker. Zelf rondje door de stad gelopen net.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed jongens ik ga een rondje hardlopen![]()
Met een stijve penner![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
is dat wel zo verstandig op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
's Nacht rondlopen is ook wel echt fucking lekker. Zelf rondje door de stad gelopen net.
nog geen plannenquote:
Ik weet niet? Hangen je morco vriendjes veel in het bosquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat wel zo verstandig op dit tijdstip?
Sowieso mooi dat iedereen stil is en de dag af sluit terwijl jij nog een rondje loopt en iedereen je op afstand kan zien aan het oplichtende puntje van je sigaret.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet? Hangen je morco vriendjes veel in het bos
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan word jij keihard verkracht
just saying
Aan d'r benen te zien heeft die eens een motorongeluk mee gemaakt of zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef .sfinx het volgende:
[ afbeelding ]
kousen+laarzen combi, m-m-m-m-monstergasm
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aan d'r benen te zien heeft die eens een motorongeluk mee gemaakt of zo.
gvdquote:
Gaat het nu ineens om de uitdaging? Je lijkt net een wijfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:22 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Jaja, lach maar. Het is tenminste wat uitdagender dan bij die simpele pubersletjes.
Geen idee waar deadprez is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet? Hangen je morco vriendjes veel in het bos
je zit er wel echt mee he, die dag dat jij de mocro's jouw anaal hebben vernederdquote:
kanka boefquote:
Ja, soort van wel. Ik duik in ieder geval niet met elke wijfje in bed die ik tegenkom.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens om de uitdaging? Je lijkt net een wijf.
mazzellquote:
Dus je gaat naar de kroeg om chimi's te fixen maar gaat niet met iedereen "wijfje" het bed in ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, soort van wel. Ik duik in ieder geval niet met elke wijfje in bed die ik tegenkom.
Oftewel: het lukt niet altijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus je gaat naar de kroeg om chimi's te fixen maar gaat niet met iedereen "wijfje" het bed in ?
'Leer Nederlands'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat zeggen jullie als een meisje tegen jullie zegt;
'wil je me anus onderzoeke'
quote:
een vergrootglas pakken en zeggen ja is goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat zeggen jullie als een meisje tegen jullie zegt;
'wil je me anus onderzoeke'
Ja, zoiets. Een meisje met wat meer 'hard to get' vind ik leuker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus je gaat naar de kroeg om chimi's te fixen maar gaat niet met iedereen "wijfje" het bed in ?
doe nou niet alsof jij ervaring hebt op dat gebied, 1993 :")_!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Een meisje met wat meer 'hard to get' vind ik leuker.
Maar goed, ieder z'n ding.
Heb ik het ergens over ervaring dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jij ervaring hebt op dat gebied, 1993 :")_!
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Je kan niet alles hebben.
[ afbeelding ]
Vind je het nou echt fijn om 16 jarige pubertjes op te geilen met zulke foto's?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Je kan niet alles hebben.
[ afbeelding ]
Okequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Een meisje met wat meer 'hard to get' vind ik leuker.
Maar goed, ieder z'n ding.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
JeffreyHaring uit 1993 (jefreyh39)
Profielschets
leeftijd: 21
lengte: 1.95
gewicht: 54 kilo
favoreite bezigheid: stenen fotograveren
houdt van: koeskoes
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
JeffreyHaring uit 1993 (jefreyh39)
Profielschets
leeftijd: 21
lengte: 1.95
gewicht: 54 kilo
favoreite bezigheid: stenen fotograveren
houdt van: koeskoes
Dat zei je moeder gisterennacht ook, toen ze vroeg heb je geen condooms bij jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:31 schreef RetRy32 het volgende:
Je moet IsaacCuenca negeren.
Irritante troll.
Je bent gewoon ziedend omdat mijn smaak niet overeenkomt met jouw smaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het nou echt fijn om 16 jarige pubertjes op te geilen met zulke foto's?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisterennacht ook, toen ze vroeg heb je geen condooms bij je
Maar wel met: couscous , en 54 kilo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 1,95 en ik heb niks met stenen.
Ook niet. Maar wat probeerde je hiermee te bereiken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar wel met: couscous , en 54 kilo?
Waarom zou ik daar ziedend over worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent gewoon ziedend omdat mijn smaak niet overeenkomt met jouw smaak.
Kijken of ik in de buurt kom.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ook niet. Maar wat probeerde je hiermee te bereiken?
panterprint -1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef .sfinx het volgende:
jongens geen ruzie maken hé, we zijn geen 12 meer om via internet te gaan bekvechten.
bij deze;
[ afbeelding ]
Dat moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kijken of ik in de buurt kom.
Ik schijn een goede visie te hebben met dit sorot dingen
tikkeltje ordinair héquote:
Ja toch. Lekker je leuke avond daar aan verneuken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijn afgewezen te worden, laat me.
Sylviesnolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef .sfinx het volgende:
jongens geen ruzie maken hé, we zijn geen 12 meer om via internet te gaan bekvechten.
bij deze;
[ afbeelding ]
ik ben nou eenmaal een teleurstelling in het levequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:34 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Dat moet ik je helaas teleurstellen.
anno 2014 rukt toch niemand meer op foto'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met dit soort foto's? Fungeert dat ook als masturbatie materiaal?
Lig je echt letterlijk voor niks mentaal te rollen in je bed totdat de slaap je vat. Wat een toestanden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja toch. Lekker je leuke avond daar aan verneuken.Mij niet gezien.
voor masturbatie materiaal sla je gewoon de wehkamp badmode sectie openquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met dit soort foto's? Fungeert dat ook als masturbatie materiaal?
Ohquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
anno 2014 rukt toch niemand meer op foto's
Nostalgie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef .sfinx het volgende:
[..]
voor masturbatie materiaal sla je gewoon de wehkamp bodemode sectie open
Dan loop ik achter.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
anno 2014 rukt toch niemand meer op foto's
Pagina 192 van de '98 zomer editie, ik heb nog warme herinneringen aan die vrouwen.quote:
hou je bekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als ik zeg: Asa
Dan vullen jullie aan met?
wat ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lig je echt letterlijk voor niks mentaal te rollen in je bed totdat de slaap je vat. Wat een toestanden.
Akiraquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
moah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef .sfinx het volgende:
bij deze;
[ afbeelding ]
zou grootste kado vooraan eerst uitpakkenquote:
lil wayne en rick rossquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Drake is mijn favoriete zanger
en nu die van julleied
heffffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
en nu die van julleied
kitty purryquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
en nu die van julleied
Omdat je best vaak kkmad bent, bijvoorbeeld ook wanneer de alfa/beta-man theorie ter sprake komt dan sta je meteen in vuur en vlam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar ziedend over worden?
Reallyquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:40 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Zou bonnetje zoeken en terugbrengen.
nee ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoezo eik heb zosiweso volgende topic dus ik zou maar nmeit al te hoge hopes krijgen G!
vind die tweede kont in haar gezicht zo jammerquote:
Smerige zoöfiel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |