Ik ben het he :$quote:
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In klb mag je niet reeksen en vandaag ben ik gehoorzaam.
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In klb mag je niet reeksen en vandaag ben ik gehoorzaam.
quote:
Zal kijken of ik nog een keer de lapo kan pakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
wow ja vet raar :S :S::Squote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef .sfinx het volgende:
ik snap mezelf trouwens ook nooit, ik vind brunettes echt zo gigantisch geil. toch ga ik uiteindelijk altijd voor een blonde
keertje cammen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan me jou voorstellen![]()
.
moet is googlen, man with 2 penissesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja weet niet wat ik er mee aan moet, zal ik het in R&P posten?quote:
Ze is een beetje type supergirl denk echt niet dat het iets voor jou is maar als jij denkt van wel zal ik er alles aan doen om jullie liefde een eerlijke kans te geven.quote:
Straks krijgen we nog invitation only nachtbaggerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Helemaal goed zou zijn als je het geen nachtbagger als TT doet maar gewoon een vage klacht verzint die toevallig in nachtbagger vervalt. Dan heeft niemand door dat er nachtbagger is
Ik zou niet durven. Zou het bij gluren in de douche houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als dat mijn zusje is dan zou ik d'r alsnog doen
Vraag me ook altijd af of je dan gewoon als een echte white boy je zus zou neuken of dat je het dan anders ziet ofzoquote:
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik er mee aan moet, zal ik het in R&P posten?
Nou voor een keertje zou ik supergirl ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ze is een beetje type supergirl denk echt niet dat het iets voor jou is maar als jij denkt van wel zal ik er alles aan doen om jullie liefde een eerlijke kans te geven.
Dit vind ik niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog invitation only nachtbagger
quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik vind het sowieso awkward om de TT "nachtbagger" te lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze zou willen zou ik het zeker niet nalaten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af of je dan gewoon als een echte white boy je zus zou neuken of dat je het dan anders ziet ofzo
Hehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.
hard, maar heerlijke opmerkingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer het op de oncologieafdeling, dan heb je zulke dilemma's niet.
wat voor cup size heb je?quote:
cup 2x de helft? cup meloewa?quote:
Echt he. Ik kom hier om te praten over het leven. Niet over sletjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:03 schreef RetRy32 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE niet weer een spook500 nachtbagger
Niet om 11 uur pas beginnenquote:
doei meloewaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
Ik ben dus slapen jongens , goodnight! have fun met over sletjes praten![]()
![]()
Goodnight!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
![]()
*zucht*.. gefeliciteerdquote:
Trusten meloewaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef Spook500 het volgende:
![]()
En nu? Wil je een topic?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom krijg ik van niemand felicities
stelletje hartloze honden
zouden jukllie dat leuk vinden als je geen felicaities zou krijgen op je verjaardaG?
Ik zou dat wel leuk vinden ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom krijg ik van niemand felicities
stelletje hartloze honden
zouden jukllie dat leuk vinden als je geen felicaities zou krijgen op je verjaardaG?
Hoe zou jij het vinden als je iemand feliciteert op zijn verjaardag en hij niet eens bedankt zeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |