oud collega heeft bij hem op schoot gezeten in ik dacht Paradiso.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zo jammer. Wat een stem had die gast.
Urban Dance Squad is misschien wel het beste van de laatste 30 jaar. Wat een bandquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens LIVE-AID in 1985 mocht ieder land iets sturen. Wat werd er gestuurd uit Nederland ? BB-King Live in Paradiso.
Wordt wel tijd na The Living Blues en The Golden Earring dat we iets van ons laten horen.
Urban Dance Squad haalde nog wel de Billboard top 100 met Deeper Shade of Soul.
Zal het morgen eens doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef borisz het volgende:
Overigens voor de PSV liefhebbers --> http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-07-26/21:00
Uurtje met de nieuwe baas Toon G.
Ik kan die zender niet ontvangen. Toch bedankt voor de tip.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Op british eurosport2 is nu de finale van het women's euro under-19 te zien. Spanje - Nederland. Nederland staat voor trouwens.
Kunnen ze een beetje ballen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Op british eurosport2 is nu de finale van het women's euro under-19 te zien. Spanje - Nederland. Nederland staat voor trouwens.
Sammie Sosa, Barrie Bonds, Rodriquez, Marc McWyre werden als baseballers betrapt op doping. Kijken Amerikanen er minder honkbal door ?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef popolon het volgende:
Niet. 't Is wel live op tv maar ik kijk 't niet eens meer. De sport is verrot. Misschien nu niet meer maar het heeft enorme klappen opgelopen de laatse jaren. Ik ben bijna zeker dat 't zelfs nu, nu de Dutchies het goed doen, al lang niet meer zo populair is als 't ooit was.
Als je op de link klikt krijg je de livestream te zien. Maar eerste helft is net afgelopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan die zender niet ontvangen. Toch bedankt voor de tip.
Nederland had het overwicht in de eerste helft.quote:
Lijkt wel Oranje op het WK na de achtste finales.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |