Burke overleed op Schiphol toen hij naar Nederland was gekomen om vanwege dat album op te treden met De Dijk. Die optredens zijn er dus helaas nooit gekomen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef popolon het volgende:
Gutdimme , ik kom er nu pas achter achter dat De Dijk een album heeft gemaakt met legende Solomon Burke.
Dat hele album, man wat mooi
Ik ben verkocht.
Ja zo jammer. Wat een stem had die gast.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Burke overleed op Schiphol toen hij naar Nederland was gekomen om vanwege dat album op te treden met De Dijk. Die optredens zijn er dus helaas nooit gekomen...![]()
Moeten we eens in de zoveel tijd wat nieuws uit Nederland sturen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef popolon het volgende:
Gutdimme , ik kom er nu pas achter achter dat De Dijk een album heeft gemaakt met legende Solomon Burke.
Dat hele album, man wat mooi
Ik ben verkocht.
Tijdens LIVE-AID in 1985 mocht ieder land iets sturen. Wat werd er gestuurd uit Nederland ? BB-King Live in Paradiso.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moeten we eens in de zoveel tijd wat nieuws uit Nederland sturen?
Vooral de eerstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moeten we eens in de zoveel tijd wat nieuws uit Nederland sturen?
Ik wil niet veel zeggen, mijn muzieksmaak is het ook niet, maar mannen als Tiesto en AfroJack, zijn wel erg grote jongens in hun genre..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens LIVE-AID in 1985 mocht ieder land iets sturen. Wat werd er gestuurd uit Nederland ? BB-King Live in Paradiso.
Wordt wel tijd na The Living Blues en The Golden Earring dat we iets van ons laten horen.
Urban Dance Squad haalde nog wel de Billboard top 100 met Deeper Shade of Soul.
Je kan rustig zeggen dat NL wereldleider is in Dancemuziek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, mijn muzieksmaak is het ook niet, maar mannen als Tiesto en AfroJack, zijn wel erg grote jongens in hun genre..
niet alleen in hun genre, gewoon in de hitlijsten wereldwijd. Rieu scoort ook als een dolle wereldwijdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, mijn muzieksmaak is het ook niet, maar mannen als Tiesto en AfroJack, zijn wel erg grote jongens in hun genre..
Pushquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:37 schreef borisz het volgende:
Albumpje ASOT - classics opgezet.
Santstorm, Just Be, Pulsar eva..
quote:
quote:Request hour
76. M.I.K.E. pres. Push - Universal Nation
77. Ferry Corsten & Tiësto pres. Gouryella - Gouryella
78. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
79. Tiësto & Benno de Goeij pres. Kamaya Painters - Endless Wave
80. Yahel & Eyal Barkan - Voyage
81. BT - Mercury & Solace (12'' Mastermix)
82. Ferry Corsten & Vincent de Moor pres. Veracocha - Carte Blanche
83. Delerium feat. Sarah McLaughlan - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
zon hierquote:
volgens buienradar een kleine bui. Maar blijft precies hier hangen.quote:
Wat dacht je van Armin van Buuren ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |