Van mij hoeft het ook niet hoor. Maar laten we het dan wel af maken op 50 delen, 15000 posts in Kingstown zijn hol. De lol is er ook wel een beetje af.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Duurt te lang hoor, begint nu te veel eer te worden voor Kingtown.
Dat was nooit de bedoeling.
Strak plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
Zoiets, dan komen er 50 delen over Uccie.
Laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
Zoiets, dan komen er 50 delen over Uccie.
Geloven doe je maar in de kerk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
Fijn dat je aan mijn geloofwaardigheid twijfelt
Ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je aan het zoeken bent naar de Hercules?
Die vliegt met een gecodeerde transponder vanwege de KMAR en politie mensen die aan boord zijn.quote:
Ow vandaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die vliegt met een gecodeerde transponder vanwege de KMAR en politie mensen die aan boord zijn.
Het is de G-273 en hij vliegt op MODE-S, flightradar pakt alleen ADS-B.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow vandaar.
Ja tuurlijk. Veiligheid.
Dank
Kga kijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is de G-273 en hij vliegt op MODE-S, flightradar pakt alleen ADS-B.
quote:
Do we need to know something?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
Nah, het moet in een andere vorm. Uccie haar hol wordt al genoeg geterroriseerd.
Ik ben straks Den Haag uit, dus je bent veilig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:02 schreef Viro het volgende:
Oh shit niet slim om Uccie vandaag te plagenAls ik na vanavond niet meer post op fok bel de politie!
Jou kennende ben ik nergens veiligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben straks Den Haag uit, dus je bent veilig.
Nee dat zeg ik, hun transponder staat op MODE-S, flightradar laat alleen transponders zien die op ADS-B staan.quote:
Ik ben het overzicht een beetje kwijt.. In de logs van gisteravond kan ik alleen de G-273 vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:59 schreef Webschip het volgende:
Ik dacht dat gewoon g-988 onderweg was.
Ik kan nu ook niks vinden op die site. Of ik snap er geen hol van, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, hun transponder staat op MODE-S, flightradar laat alleen transponders zien die op ADS-B staan.
[..]
Ik ben het overzicht een beetje kwijt.. In de logs van gisteravond kan ik alleen de G-273 vinden.
Maar die log is ook niet altijd compleet.
De Hercules die nu onderweg is met, voorlopig, de laatste kisten is nu ook niet te zien op flightradar maar het gaat om de G-781 en nog een toestel. Die worden gewoon weer rond 1600 uur verwacht.
Ja, ze zitten op MODE-S, dus kan je ze niet zien op flightradar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niks vinden op die site. Of ik snap er geen hol van, ik weet het niet.
Ik tik gewoon in: g988(Hercules c-130) of A41-201. (Boeing c17)
Beide niks en de vliegtuigen zijn beide vertrokken.
Dat wordt lastig dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ze zitten op MODE-S, dus kan je ze niet zien op flightradar.
Dan zou je met eigen apparatuur aan de gang moeten gaan en virtual radar. Maar dan moet hij wel binnen het bereik van je antenne zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |