Hier mag dat toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he. Niet van die steken onder water he?
Nee vandaag toch? Zo te zien heb je toch geen leven.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je nou zoveel humor had als dat je tepelhoven hebt.
Maar is het goed als we op een latere datum afspreken dan?
Volwassenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je nou zoveel humor had als dat je tepelhoven hebt.
Maar is het goed als we op een latere datum afspreken dan?
Hij moet na sesamstraat naar bed van z'n moederquote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee vandaag toch? Zo te zien heb je toch geen leven.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee vandaag toch? Zo te zien heb je toch geen leven.
Woonplaats Zwollequote:
Als ik dat onder iedere reactie hier moest zetten, had ik over een kwartier RSI.quote:
Kun je niet maken natuurlijk, kostbare faparm dient RSI vrij te blijven voor de nachtelijke avontuurtjes in je bedje.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat onder iedere reactie hier moest zetten, had ik over een kwartier RSI.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat onder iedere reactie hier moest zetten, had ik over een kwartier RSI.
Maar Amsterdam is mooier.quote:
Nee hoor, ik kom gewoon even mee trollen en bashen. ALs de lol eraf is ga ik weer. Jammer dat er helemaal geen lol is.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dit voor sneue 'invasie' trouwens? Moeten we nu onder de indruk zijn ofzo?
Goed zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Alsof een zwerver tegen me zegt dat ik dakloos ben, dit.
[..]
Woonplaats Zwolle
Hier ga ik niet eens aandacht aan besteden.
dus doeiquote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom gewoon even mee trollen en bashen. ALs de lol eraf is ga ik weer. Jammer dat er helemaal geen lol is.
Zullen wel opgetrommeld zijn via de WhatsAppgroep, daar zie ik dat stel wel voor aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dit voor sneue 'invasie' trouwens? Moeten we nu onder de indruk zijn ofzo?
Zulke aardse verlangens zijn beneden mij. Pleb.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je niet maken natuurlijk, kostbare faparm dient RSI vrij te blijven voor de nachtelijke avontuurtjes in je bedje.
He Flip schatje.quote:
Verwar jezelf niet met onsquote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zullen wel opgetrommeld zijn via de WhatsAppgroep, daar zie ik dat stel wel voor aan.
Ik was ook niet serieus.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maar tot dusver vind ik van niet.
Nee. Ben je geen ridder?quote:
Doei.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom gewoon even mee trollen en bashen. ALs de lol eraf is ga ik weer. Jammer dat er helemaal geen lol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |