we hebben ook zoveel swingers afspraakjes staanquote:
Geraakt schatje?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vul die lege brandnetelkop van je maar.
sorry als ik te ver ging.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, ik doe gewoon een algemene constatering.
[..]
[ afbeelding ]
Ja morgen alleen al 6quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
we hebben ook zoveel swingers afspraakjes staan
Nee, moest dat dan, scheetje?quote:
dwc is niet mijn vriendje, ken hem niet eens maar vind iemand voor downie uitmaken nogal serieusquote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh heb ik je vriendje beledigt? Sorry hoor.
Maar doelde op de hele discussie.
Prachtig achteraf gezien hoe we al vanaf 6 jarige leeftijd werden geïndoctrineerd.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vul die lege brandnetelkop van je maar.
Eeh liefje niet zo bitchen joh, doe dat maar als je in mijn oor schreeuwt dat je klaarkomt.quote:
lezen is te moeilijk voor je?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dwc is niet mijn vriendje, ken hem niet eens maar vind iemand voor downie uitmaken nogal serieus![]()
dus, in plaats van steeds mijn vraag te beantwoorden met een wedervraag zou je eens inhoudelijk kunnen reageren?
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh liefje niet zo bitchen joh, doe dat maar als je in mijn oor schreeuwt dat je klaarkomt.
Je zal je ervaring wel hebben met haar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Dit is net zo erotisch als Viola Holt.
Dat moet jou wel opwinden dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Dit is net zo erotisch als Viola Holt.
Ik vind het erg aandoenlijk dat je fantaseert over me, maar ik heb standards en die liggen ver boven jou en die prikkelpik van je vriendje.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh liefje niet zo bitchen joh, doe dat maar als je in mijn oor schreeuwt dat je klaarkomt.
Haha, goede comeback! Waar leer je dat, de sexbioscoop?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je zal je ervaring wel hebben met haar.
De gelijkenissen waren er idd.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig achteraf gezien hoe we al vanaf 6 jarige leeftijd werden geïndoctrineerd.
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het erg aandoenlijk dat je fantaseert over me, maar ik heb standards en die liggen ver boven jou en die prikkelpik van je vriendje.
HAHA, droom verder.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het erg aandoenlijk dat je fantaseert over me, maar ik heb standards en die liggen ver boven jou en die prikkelpik van je vriendje.
Bij jou thuis toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, goede comeback! Waar leer je dat, de sexbioscoop?
Vandaar de username? Dat je man dat nodig heeft of wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies dat.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaar de username? Dat je man dat nodig heeft of wat?
He, he, he. Niet van die steken onder water he?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaar de username? Dat je man dat nodig heeft of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |