Over wie heb je het, badass!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Van die mensen die je uitdagen om te meeten terwijl als je ze echt zou meeten ze meteen nederig naar de grond zouden staren bij het eerste beetje stemverheffing.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wacht, nvm, ik wil je toch maar niet delen. Srry, niet zo open-minded en volwassen als ik dacht
.
Vond je dat geil bij meloewa?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Van die mensen die je uitdagen om te meeten terwijl als je ze echt zou meeten ze meteen nederig naar de grond zouden staren bij het eerste beetje stemverheffing.
Ok wanneerquote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je nou naar Amsterdam met je volwassen vent om me te meeten, of wat?
Stemt allen op de (oproer)kraaienpartij.quote:
Hahahahahahahaha ik wil wel wat anders opvullenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de leegtes in mijn ziel opvullen als ik geen aandacht mag krijgen van andere mannen?!
Hahaha, ja precies. Ik zie het al helemaal voor me. Staan ze d'r met z'n tweeën, en als je, nadat ze hun hand uitsteken om te begroeten, doet alsof je vol gaat uithalen 112 al is gebeld via speeddialquote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Vul die leegtes maar op met aubergine hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de leegtes in mijn ziel opvullen als ik geen aandacht mag krijgen van andere mannen?!
ja ze vraagt toch wanneerquote:
Ik wil je leegtes wel opvullenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh gast je bent werkelijk nog achterlijker dan iemand met downquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies. Ik zie het al helemaal voor me. Staan ze d'r met z'n tweeën, en als je, nadat ze hun hand uitsteken om te begroeten, doet alsof je vol gaat uithalen 112 al is gebeld via speeddial.
Verdorie, je bent me voorquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik wil wel wat anders opvullen
Fundeer dat eens,quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh gast je bent werkelijk nog achterlijker dan iemand met down
Nee sorry denk dat het 2090 wordt.quote:
My man! A.J. Kwak kenner!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stemt allen op de (oproer)kraaienpartij.
Dolf is rechtvaardig.
Oh heb ik je vriendje beledigt? Sorry hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fundeer dat eens,
nu ben ik wel benieuwd
Vul die lege brandnetelkop van je maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik wil wel wat anders opvullen
HAHAHAquote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vul die lege brandnetelkop van je maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |