Alle Marokkanen zijn dus homo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in.
Dit is klb, hier zitten 12 jarigen anusblaffers die op de basisschool gedomineerd zijn door de mocro's en tijdens het douchen na gym in de kont zijn genomen en dat nu willen weerspiegelen
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef zovty het volgende:
Voor een ordinair vreetfeest als kerstmis wordt er groots uitgepakt om iedereen tot kopenkopenkopen verleiden maar bij een feestdag die daadwerkelijk wat betekent wordt er een lullig bordje geplaatst.
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij is
>Suikerfeest is ordinair vretenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
Suikerfeest is net zo goed gewoon vreten en tussendoor een beetje bidden en geld weggevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dan?
Op je besneden pik getrapt?
Jij bent 21?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
21
Staat overigens gewoon in mijn profiel
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent 21?![]()
Heb je de periode 12 tm 18 overgeslagen?
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?
Gniffelde een beetjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Dubai, als je moslims haat?
HYPCORI|ET!
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.
Met moslims in het Midden-Oosten heb ik buiten dat ze gelovig zijn geen problemen.
Maar ze hebben toch leuke standpunten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |