Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myr, lieverd, hoe laat is de meet eigenlijk?
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
cool al een idee welke film?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.
je gaat op vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.
Euhm, ik heb er niks op tegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?
waar ga je heen?quote:
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilmquote:
lekkerquote:
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, ik heb er niks op tegen.
Maar hangt beetje af van reizen en alles.
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaal
Er zijn vrij veel tentjes, hoor. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Ken Utrecht niet echt, dus weet niet waar je iets simpels zou kunnen eten.
quote:
Transformers mijdt ik ook om die redenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?
Je kunt op hoog catherijne simpel eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Ken Utrecht niet echt, dus weet niet waar je iets simpels zou kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |