Dat klinkt inderdaad heel viesquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:57 schreef douche-eendje het volgende:
Dankje gupvolgens aafje is enrofloxoral erg vies
Nee. Eerst ABkuur in de hoop dat daardoor de ontsteking wat afneemt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel viesis ze al wel geopereerd inmiddels?
Wat sneu, hopelijk komt het helemaal goed met haar, veel sterkte.quote:Op maandag 13 april 2015 19:49 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
En toen had aafje een baarmoederontstekingAB nu en daarna baarmoeder verwijderen.
Aw wat zielig...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Eerst ABkuur in de hoop dat daardoor de ontsteking wat afneemt.
In de opvang heeft ze bij binnenkomst dezelfde klachten gehad en dat is ook weg gegaan na een ABkuur. Opvang zat toen net bij een andere dierenarts, waar ze nu weer weg zijn na enkele ernstige fouten oa ook met Aafje. Kans is zeer aannemelijk dat ze een paar maanden terug dus ook al een bo had
Ah, wat een schatjes!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:12 schreef Eisoep het volgende:
Betsy en Mr White zijn succesvol aan elkaar gekoppeld.
Mr White moet nog gecastreerd worden, eind deze maand begin mei dan is hij oud genoeg. (uiteraard is Betsy gesteriliseerd)
We gaan binnenkort een nieuw konijnen/kippen nachthok maken en dan gaan ze gezellig samen buiten wonen.![]()
[ afbeelding ]
Berggeiten.![]()
[ afbeelding ]
10 dagen. Volgende week maandag even bellen met dierenarts. Ik zit dat weekend er na namelijk in Antwerpen dus dat komt echt idioot onhandig uit. Als AB aan slaat dan kan ze over 14 dagen onder het mes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aw wat zielig...![]()
Wij hebben Molly laten castreren om het sproeien te stoppen, en dat is gelukt. Bijkomend voordeel is dat ze dit in ieder geval niet meer kan krijgen. Hopelijk slaat Aafje zich er snel doorheen. Hoe lang is de kuur?
Zul je net zien inderdaad, precies als het eigenlijk echt niet kan. Zoiets krijgen ze ook altijd bij voorkeur in het weekend, en liefst nog op een feestdag ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
10 dagen. Volgende week maandag even bellen met dierenarts. Ik zit dat weekend er na namelijk in Antwerpen dus dat komt echt idioot onhandig uit. Als AB aan slaat dan kan ze over 14 dagen onder het mes.
Ja. In het ergste geval heb ik wel flinke backupmogelijkheden maar die moet ik dan nog even installeren. Iets als in 'wat is het toch handig om vrijwilligerswerk te doen bij het lokale konijnenasiel, daar zitten zoveel welwillende helpende handjesquote:Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zul je net zien inderdaad, precies als het eigenlijk echt niet kan. Zoiets krijgen ze ook altijd bij voorkeur in het weekend, en liefst nog op een feestdag ook![]()
Wij hebben, toen Mol geopereerd was, 5 dagen vrij genomenm'n vriend 2 dagen en ik 3 dagen, om d'r helemaal in de gaten te kunnen houden. Ze was nogal zielig na afloop. Gelukkig is het allemaal goedgekomen!
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Zo. Aafje eet weer enigzins normaal. Dat stemt mij vrolijk
Hoe kan dat nou??quote:
Ojee. Zijn het er veel? Of valt het nog te overzien. Lijkt me lastig om baasjes te zoeken voor ze.quote:
Er staat al een afspraak bij de dierenarts dus dat komt goedquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Houd er rekening mee dat als je je rammetje (niet reutje) laat castreren, hij dan niet meteen onvruchtbaar is. Dat duurt een paar weekjes.
Ik weet niet hoe lang je je voedster al hebt? Maar het is inderdaad niet slim om haar bij een ongecastreerd mannetje te zetten. Konijnen hebben niet voor niks de reputatie.
Maar goed, daarvoor is het nu al te laat. Stel het in ieder geval niet langer uit!
Lief van je ram. Ik heb mijn konijn ook laten castreren, maar die sproeit nog steeds. Heel irritant voor de vloer die allerlei soorten vocht opneemt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef Eisoep het volgende:
Ik ben gisteren onder gesproeid door mijn ram...
Ik was mijn voedster haar vacht even plukken en zat dus op perfecte mik hoogte.
Echt niet grappig gewoon!
Mijn ouders lagen natuurlijk dubbel.
Tijd om te castreren denk ik.
Mr White is nog een paar weken te jong om te castreren. We willen het wel zsm doen. Gelukkig gaat hij als hij gecastreerd is weer samen met Betsy buiten in de tuin wonen. Dus mocht ie nog sproeien dan is het niet ernstig ivm meubels en dergelijke. Als hij het maar uit zijn hoofd laat om op mij te sproeien.Gadverdamme wat een nare ervaring was dat. In mijn haar, shirt, OVERAL.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:13 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Lief van je ram. Ik heb mijn konijn ook laten castreren, maar die sproeit nog steeds. Heel irritant voor de vloer die allerlei soorten vocht opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |