quote:Op maandag 26 januari 2015 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten zijn dan?Detail ':)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op Nat Geo, een docu over Hilter en zijn medische kwalen en medicijnen die hij nam.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Mochten ze wel weten te onvluchten naar welk oord dan ook, dan twijfel ik er niet aan dat hij lang zou hebben geleefd,aangezien hij in Duitsland al allerlei medicatie gebruikte voor diverse ziektes en kwaaltjes.
Hitler de Junkie is geen verkeerd gekozen titelquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu op Nat Geo, een docu over Hilter en zijn medische kwalen en medicijnen die hij nam.
Een lijst van ruim 70 medicijnen die hij tijdens WO2 nam.
Niet alleen hij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hitler de Junkie is geen verkeerd gekozen titel
Allemachtig wat slikte die veel. Uppers en downers bij de vleet.
Morell heeft Hitler psychologisch helemaal afhankelijk van hem gemaakt. Hij gaf hem chrystal meth (onder andere)quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet alleen hij.
http://m.spiegel.de/inter(...)tps://www.google.nl/
Ik geloof niet dat Hitler nog lang geleefd had op deze manier. Hij had hart- en maagklachten en leed mogelijk aan Parkinson. Met die lading medicijnen die hij slikte, lijkt me dat nou niet echt een garantie voor een lang leven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morell heeft Hitler psychologisch helemaal afhankelijk van hem gemaakt. Hij gaf hem chrystal meth (onder andere)
Dat bedacht ik me ook. En waarschijnlijk nog wel eerder dan 10 jaar ook zo zonder zijn dealer in de buurt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Hitler nog lang geleefd had op deze manier. Hij had hart- en maagklachten en leed mogelijk aan Parkinson. Met die lading medicijnen die hij slikte, lijkt me dat nou niet echt een garantie voor een lang leven.
Dus zelfs als hij naar Argentinië was gevlucht, dan was hij denk ik binnen 10 jaar overleden, waarschijnlijk eerder.
10 jaar is een hoge schatting idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook. En waarschijnlijk nog wel eerder dan 10 jaar ook zo zonder zijn dealer in de buurt.
Als die foto eerder in dit topic Hitler moet voorstellen dan is hij toch wel wat ouder geworden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
10 jaar is een hoge schatting idd.
Een jaar of 2-3 lijkt me waarschijnlijker.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als die foto eerder in dit topic Hitler moet voorstellen dan is hij toch wel wat ouder geworden.
Het is moeilijk om het bewijs te noemen. Het zijn voornamelijk documenten die mensen citeren die zeker weten dat ze 'm gezien hebben. Vermoedelijke aanwijzingen en heel erg lastig te verifieren. De status staat al vrij lang op 'mogelijk' maar 100% zekerheid is er niet en zal vermoedelijk ook niet snel komen. Dubbelgangers en mensen die enigszins op 'm lijken zijn er natuurlijk wel. Zonder snor en dat kapsel blijft er een vrij algemeen gezicht over.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:07 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookMaar bizar veel medicijnen inderdaad! En van crystal meth word je toch knettergek en gaat je haar/gebit/gezicht er ook aan.
Maar op zich wel bijzonder dat er meer bewijs wordt vrijgegeven en gevonden over de mogelijkheid dat H&A naar Argentinië zijn gevlucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |