Ik ben nu met mijn derde wiegdekentje bezig, maar het is écht niet vergelijkbaar met jullie niveau hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
fotoooooooooo
en spees doe ook es een foto, want nu je t zegt sq herinner ik me idd dat ze aan t breien geslagen was maar t eindresultaat weet k niet meer?
Leuk hoor spees! Ik maak foto's als mijn dekentje iets verder is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben nu met mijn derde wiegdekentje bezig, maar het is écht niet vergelijkbaar met jullie niveau hoor. Het is echt rechttoe rechtaan nog. Maar ben er wel blij mee hoor!
Heb twee warme wieg/maxicosidekentjes van dikke wol en ben nu met een dekentje bezig in een iets subtielere kleur en van dunnere wol (abrikooskleurig met wit). Ze zijn ook echt klein, ledikantdekens lukt niet omdat mijn (extra lange, dat wel) breinaalden dat niet redden en ik nog niet weet hoe ik moet rondbreien
[ afbeelding ]
Van dezelfde dikte heb ik nog een donkerblauwe met roze randjes. Heb er even geen foto van maar die combi vond ik zelf achteraf niet super geslaagd
En deze maak ik nu:
[ afbeelding ]
Oh ja je krijgt een jongetje! Jongensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, daar zou ik ook een vervelend gevoel aan overhouden zo'n avond. Jij doet enorm je best haar tegenmoet te komen, maar over jouw behoeftes worden gewoon heengewalst. Jullie levens worden alleen nog maar meer verschillend de komende tijd, dus als je met de vriendschap "door wilt" zeg maar, moet je dat toch een keer aansnijden. Maar ik zou het nu ook even laten rusten.
we wachten in spanning op Cygne! ....
Oh en voor mijn gevoel nu al te veel rompertjes en zooi gekocht voor de kleineweet ook helemaal niet hoeveel je per maat moet hebben? En, en, jongenskleren zijn moeilijk, nu al.
ik hoor graag gezellige internetadresjes met leuke jommenskleren!
Ik vind het heel mooi het zelfgemaakte, maar ik laat het breien over aan muttidie echt fanatiek lijkt te worden nou
![]()
Ik ben leuk in de keuken, en de liefde van kleine mannen gaat vast ook door de maag?![]()
Vond ik eerst ook, maar zara, marks en Spencer hebben leuke dingen. En online op http://nl.nextdirect.com/en/ nextdirectquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, daar zou ik ook een vervelend gevoel aan overhouden zo'n avond. Jij doet enorm je best haar tegenmoet te komen, maar over jouw behoeftes worden gewoon heengewalst. Jullie levens worden alleen nog maar meer verschillend de komende tijd, dus als je met de vriendschap "door wilt" zeg maar, moet je dat toch een keer aansnijden. Maar ik zou het nu ook even laten rusten.
we wachten in spanning op Cygne! ....
Oh en voor mijn gevoel nu al te veel rompertjes en zooi gekocht voor de kleineweet ook helemaal niet hoeveel je per maat moet hebben? En, en, jongenskleren zijn moeilijk, nu al.
ik hoor graag gezellige internetadresjes met leuke jommenskleren!
Ik vind het heel mooi het zelfgemaakte, maar ik laat het breien over aan muttidie echt fanatiek lijkt te worden nou
![]()
Ik ben leuk in de keuken, en de liefde van kleine mannen gaat vast ook door de maag?![]()
Net begonnen?!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:16 schreef geppie het volgende:
Ik ben ergens in de winter aangestoken door jullie enthousiaste haakverhalen dat ik ook ben begonnen mbv veul, heul veul filmpjesop youtube omdat ik van de geschreven patronen geen reet begrijp
![]()
Het is me alleszins meegevallen, hij heeft bijna het gewenste formaat. Ik ben nu alleen op zoek naar (weer) een filmpje van een leuk (schulp) randje.
[ afbeelding ]
Nee jongûhquote:
Whoa, megagranniesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:16 schreef geppie het volgende:
Ik ben ergens in de winter aangestoken door jullie enthousiaste haakverhalen dat ik ook ben begonnen mbv veul, heul veul filmpjesop youtube omdat ik van de geschreven patronen geen reet begrijp
![]()
Het is me alleszins meegevallen, hij heeft bijna het gewenste formaat. Ik ben nu alleen op zoek naar (weer) een filmpje van een leuk (schulp) randje.
[ afbeelding ]
Nee ik bedoel met je algehele haakcarrièrequote:
whoohoo!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cygne het volgende:
Nou hehe, het liep zo uit dat ik weer een andere gyn heb gehad. Deze keer een hele ervaren dame, geloof ik.
Maar goed, hartje had een keurige hartslag, 154bpm, en goed stabiel. En het vruchtje was mooi 7mm gegroeid.![]()
![]()
![]()
Bloeddruk was nu eerder aan de lage kant ipv hoog dus mag weer fijn terug naar de vk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |