quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:15 schreef Crumpette het volgende:
misschien is het wel gewoon omdat ik een man binnenin mij heb![]()
Ze beweegt meer als gisteren maaaar toch te weinig...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
GM, op de echo en ctg beweegt ze dus goed, verder is er geen aanleiding tot paniek toch? Je bent nu 37 weken en ook nog een flinke baby, kan het niet gewoon komen door minder ruimte?
+1 hier hetzelfde de mini is niet heel druk zeg maar maar dat is de hele zwangerschap al zoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe veel is te weinig?
(Ook uit eigen interesse omdat het hier nogal fluctueert qua beweging. Ben wel benieuwd hoe anderen dat ervaren. Want ik heb zelf niet de neiging om te gaan bellen als ik op meerdere momenten per dag beweging voel, maar wellicht doe ik het dus wel helemaal fout)
Dat is ook een rotopmerking. Dat kun je toch niet zeggen tegen iemand.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echo gehad, wel meer beweging maar nog lang niet zoals normaal..... Had n co-ass die zich totaal niet ingelezen had, en toen ik mn zorgen op tafel legde werden die r met een "tja eerste kind he" afgewuifd... onderweg terug naar mn kamer kwam ik de verpleegster tegen, die vroeg en? Nou toen moest ik bizarhard huilen, en toen is zij boos richting co gegaan en nu wacht ik af...
Herkenbaar SQ!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
En zijn dat dan veertig schoppen per dag, of veertig keer tien minuten schoppen? (Bij wijze van spreken?)
Henka heeft geen ritme of dingen waar ze standaard op reageert eigenlijk. Dus weinig houvast. Dus ook veel zorgen, elke dag. Maar goed, hopelijk laat de jouwe weer snel een normaal patroon zien!
Ik zit te wachten op Schiphol! Hij landt over tien minuten!!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef Malteser het volgende:
Kwak: hoe laat is je vriendje weer thuis?
Twinkle: een chagrijnige man aan je bed, dat zou ik ook niet willen. Hup, man van Twinkle: geniet van de dag, kijk naar je mooie zwangere vrouw en naar jullie dreumes, geen reden meer om te mokken!
Yes!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Schiphol! Hij landt over tien minuten!!
Joepiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Schiphol! Hij landt over tien minuten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |