abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142722501
Zwangerschap & geboorte

2014

27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
23 februari: Malteser
24 februari: Phaidra
28 februari: Risu

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Kwak
pi_142722509
Even DM voor wijzigingen graag!
Kwak
pi_142722569
Mijn laatste post:

Sterkte GM!

En succes Cygne, nu echt nog maar even...

Rady dat is niet echt naast de deur nee... -O- in t haaktopic staan wel goeie linkjes naar filmpjes om het te leren ook!
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:32:48 #4
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142722630
GM, sterkte! Je bent nu iig op de beste plaats voor je meisje.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:37:10 #5
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142722771
Kwak bedankt.. ik ga dat topic eens doornemen.. en als ik er niet uitkom dan weet ik je te vinden muahaha :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:45:47 #6
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142723006
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

fotoooooooooo
en spees doe ook es een foto, want nu je t zegt sq herinner ik me idd dat ze aan t breien geslagen was maar t eindresultaat weet k niet meer?
Ik ben nu met mijn derde wiegdekentje bezig, maar het is écht niet vergelijkbaar met jullie niveau hoor :D . Het is echt rechttoe rechtaan nog. Maar ben er wel blij mee hoor!

Heb twee warme wieg/maxicosidekentjes van dikke wol en ben nu met een dekentje bezig in een iets subtielere kleur en van dunnere wol (abrikooskleurig met wit). Ze zijn ook echt klein, ledikantdekens lukt niet omdat mijn (extra lange, dat wel) breinaalden dat niet redden en ik nog niet weet hoe ik moet rondbreien :@

Van dezelfde dikte heb ik nog een donkerblauwe met roze randjes. Heb er even geen foto van maar die combi vond ik zelf achteraf niet super geslaagd :+

En deze maak ik nu:
pi_142723214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik ben nu met mijn derde wiegdekentje bezig, maar het is écht niet vergelijkbaar met jullie niveau hoor :D . Het is echt rechttoe rechtaan nog. Maar ben er wel blij mee hoor!

Heb twee warme wieg/maxicosidekentjes van dikke wol en ben nu met een dekentje bezig in een iets subtielere kleur en van dunnere wol (abrikooskleurig met wit). Ze zijn ook echt klein, ledikantdekens lukt niet omdat mijn (extra lange, dat wel) breinaalden dat niet redden en ik nog niet weet hoe ik moet rondbreien :@

[ afbeelding ]

Van dezelfde dikte heb ik nog een donkerblauwe met roze randjes. Heb er even geen foto van maar die combi vond ik zelf achteraf niet super geslaagd :+

En deze maak ik nu:
[ afbeelding ]
Leuk hoor spees! Ik maak foto's als mijn dekentje iets verder is.
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:51:59 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_142723234
Spees ook al zo craftsy O+
disclaimer
pi_142723265
Kwak, daar zou ik ook een vervelend gevoel aan overhouden zo'n avond. Jij doet enorm je best haar tegenmoet te komen, maar over jouw behoeftes worden gewoon heengewalst. Jullie levens worden alleen nog maar meer verschillend de komende tijd, dus als je met de vriendschap "door wilt" zeg maar, moet je dat toch een keer aansnijden. Maar ik zou het nu ook even laten rusten.

we wachten in spanning op Cygne! ....

Oh en voor mijn gevoel nu al te veel rompertjes en zooi gekocht voor de kleine :') weet ook helemaal niet hoeveel je per maat moet hebben? En, en, jongenskleren zijn moeilijk, nu al. :P ik hoor graag gezellige internetadresjes met leuke jommenskleren!

Ik vind het heel mooi het zelfgemaakte, maar ik laat het breien over aan mutti O+ die echt fanatiek lijkt te worden nou :')
Ik ben leuk in de keuken, en de liefde van kleine mannen gaat vast ook door de maag? :D
pi_142723325
Creatief zijn jullie! Ik houd het bij amigurumi, en juist zwanger doe ik het veel minder ineens.

Gewoonmezelf wat balen dat je weer moet blijven, succes!

Duimen voor Cygne.

Net 2 uur geslapen, ik was niet eens moe dacht ik :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:09:25 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142723812
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, daar zou ik ook een vervelend gevoel aan overhouden zo'n avond. Jij doet enorm je best haar tegenmoet te komen, maar over jouw behoeftes worden gewoon heengewalst. Jullie levens worden alleen nog maar meer verschillend de komende tijd, dus als je met de vriendschap "door wilt" zeg maar, moet je dat toch een keer aansnijden. Maar ik zou het nu ook even laten rusten.

Oh en voor mijn gevoel nu al te veel rompertjes en zooi gekocht voor de kleine :') weet ook helemaal niet hoeveel je per maat moet hebben? En, en, jongenskleren zijn moeilijk, nu al. :P ik hoor graag gezellige internetadresjes met leuke jommenskleren!

Ik vind het heel mooi het zelfgemaakte, maar ik laat het breien over aan mutti O+ die echt fanatiek lijkt te worden nou :')
Ik ben leuk in de keuken, en de liefde van kleine mannen gaat vast ook door de maag? :D
Oh ja je krijgt een jongetje! Jongens O+
Gefeliciteerd!

Ik vond het in de écht kleine maatjes ook wat moeilijker om leuke dingen voor jongens te vinden. Vanaf 68 wordt het een stuk makkelijker (nu ken ik jouw smaak niet, maar goed ;) )

- Zara
- Kidscase
- H&M vanaf 68
- Lindex
- Polarn O Pyret

Daar kun je vaak wel mooie jongensdingen vinden. Zeg maar het tegenovergestelde van C&A stijl ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:14:32 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142723945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:

Vond ik eerst ook, maar zara, marks en Spencer hebben leuke dingen. En online op http://nl.nextdirect.com/en/ nextdirect O+
Kwak
pi_142724009
Ik ben ergens in de winter aangestoken door jullie enthousiaste haakverhalen dat ik ook ben begonnen mbv veul, heul veul filmpjes :') op youtube omdat ik van de geschreven patronen geen reet begrijp :@

Het is me alleszins meegevallen, hij heeft bijna het gewenste formaat. Ik ben nu alleen op zoek naar (weer) een filmpje van een leuk (schulp) randje.

No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_142724020
ooooh wat onwijs leuk Geppie!! O+ O+
:)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:17:44 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142724033
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:16 schreef geppie het volgende:
Ik ben ergens in de winter aangestoken door jullie enthousiaste haakverhalen dat ik ook ben begonnen mbv veul, heul veul filmpjes :') op youtube omdat ik van de geschreven patronen geen reet begrijp :@

Het is me alleszins meegevallen, hij heeft bijna het gewenste formaat. Ik ben nu alleen op zoek naar (weer) een filmpje van een leuk (schulp) randje.

[ afbeelding ]
Net begonnen?! :o
pi_142724071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Net begonnen?! :o
Nee jongûh :P ergens in maart ofzo
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:19:10 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_142724079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:16 schreef geppie het volgende:

[ afbeelding ]
Whoa, megagrannies *O* Tof!
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:19:26 #18
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142724089
Mooi Spees en Geppie!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:20:50 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142724125
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:18 schreef geppie het volgende:

[..]

Nee jongûh :P ergens in maart ofzo
Nee ik bedoel met je algehele haakcarrière :D
Mooi ding joh!

Ik heb waarschijnlijk minder inzicht en geduld dan jij mbt haken, ik had het al redelijk snel opgegeven. Ik snapte het gewoon niet :') en alles ging steeds mis en moest weer opnieuw.
pi_142724148
Nou hehe, het liep zo uit dat ik weer een andere gyn heb gehad. Deze keer een hele ervaren dame, geloof ik.

Maar goed, hartje had een keurige hartslag, 154bpm, en goed stabiel. En het vruchtje was mooi 7mm gegroeid. O+

*O* *O* :'(

Bloeddruk was nu eerder aan de lage kant ipv hoog dus mag weer fijn terug naar de vk.
pi_142724173
Wat fijn! O+
Wanneer heb je nu termijnecho?
Home is where the O+ is...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:22:14 #22
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142724180
Jaaahhhhhhhhhhhhhh wat geweldig meis!!! *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:22:15 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142724181
Fjieuw! Goed nieuws Cygne! Nu even uitpuffen en dit weekend genieten van het goede nieuws :)
pi_142724194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cygne het volgende:
Nou hehe, het liep zo uit dat ik weer een andere gyn heb gehad. Deze keer een hele ervaren dame, geloof ik.

Maar goed, hartje had een keurige hartslag, 154bpm, en goed stabiel. En het vruchtje was mooi 7mm gegroeid. O+

*O* *O* :'(

Bloeddruk was nu eerder aan de lage kant ipv hoog dus mag weer fijn terug naar de vk.
whoohoo!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:23:20 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142724214
Hoera wat fijn cygne!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')