Ze kunnen alleen nog de 14e blijkbaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vooralsnog veel arena's, dus who knows... Download kan ook een streep door, maar denk nog wel dat ze als 'afsluiting' van deze EU/UK leg Glastonbury doen.
De opties op dit moment:quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef richolio het volgende:
Als de Foo's niet komen, wat zou dan een andere mogelijke headliner kunnen zijn?
Hebben ze dat gezegd of denk je persoonlijk dat ze niet 2 dates na elkaar spelen?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen nog de 14e blijkbaar.
Maar dan heb je geen 'classic' act, dan valt Pinkpop een beetje van z'n filosofie af. Het is meestal een grote mainstream act (Foo Fighters), iets wat alternatiever (Muse), en een 'classic' act (AC/DC of Kiss).quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
De 3e headliner naast FF en Muse zou zomaar eens Kings of Leon kunnen zijn gok ik zo. Verder zullen de Foo Fighters gewoon op pinkpop staan denk ik. Dat weekend van de 28e zullen ze waarschijnlijk Rock Werchter en Glastonbury doen gok ik.
Lijkt me heel sterk dat Ticketmaster een Pinkpop headliner (en de eerste PP naam) gaat aankondigen, zeker aangezien de Pinkpop vvk nog niet begint.twitter:Ticketmaster_NL twitterde op donderdag 13-11-2014 om 15:23:01Welk concert zie jij liever? VOTE NOW!!#tmKnockOutRT = Foo FightersFAV = Tenacious D http://t.co/zuMXliqXnv reageer retweet
Zou kunnen, zou wel vet zijn, plus is een naam die Jan al jaaaaaaaaaren wil hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pearl Jam wordt ook nog genoemd, al zie ik die geen festival tour (vorig jaar al gedaan) doen. Maar als exclusieve naam mogelijk interessant.
Stagiair op Twitter aan het spelen?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
More weirdness;Lijkt me heel sterk dat Ticketmaster een Pinkpop headliner (en de eerste PP naam) gaat aankondigen, zeker aangezien de Pinkpop vvk nog niet begint.twitter:Ticketmaster_NL twitterde op donderdag 13-11-2014 om 15:23:01Welk concert zie jij liever? VOTE NOW!!#tmKnockOutRT = Foo FightersFAV = Tenacious D http://t.co/zuMXliqXnv reageer retweet
[..]
Zou kunnen, zou wel vet zijn, plus is een naam die Jan al jaaaaaaaaaren wil hebben.
ze hebben festivals gedaan tijdens hun tour dit jaar, maar niet echt een festival tour(maar 2 festival gedaan).quote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pearl Jam wordt ook nog genoemd, al zie ik die geen festival tour (vorig jaar al gedaan) doen. Maar als exclusieve naam mogelijk interessant.
Festival in Amerika, spelen de 14e Augustus in Duitsland dus najaarfestivals zou nog kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Linkin Park, waarom kwamen die nog eens niet, ben het even vergeten![]()
Nee joh, hebben DTRH gedaan. Vullen net een Alpha en krijgen de Ziggo nog niet vol.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
En vergeet The Black Keys niet, al zie ik die nog niet echt als afsluiter
Alleen maar omdat het zo verdomd duur is. Anders had ik ze wel bezocht in de Ziggo.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh, hebben DTRH gedaan. Vullen net een Alpha en krijgen de Ziggo nog niet vol.
The Killers lukte dat ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh, hebben DTRH gedaan. Vullen net een Alpha en krijgen de Ziggo nog niet vol.
Met de Black Keys heb je dan nog een fatsoenlijke bandquote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Killers lukte dat ook niet
Maar die hadden vorig jaar niet nog festivals gedaan dat jaar daarvoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Killers lukte dat ook niet
Klopt Glasto en Werchter, en Roskilde moeten ook nog met een groot deel van hun Headliners komen (of allemaal).quote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met de Black Keys heb je dan nog een fatsoenlijke band
Maar nee, er tourt op het moment beter. Die headliners komen er wel.
Hoezo? Is toch wel een van de grootste 00s bands. En de show is volgens mij ook niet mis, maar ik ben er natuurlijk nooit geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
Kings of Leon zou ik wel bleekjes vinden tegenover Foo Fighters/Muse
Het doet mij zo weinig, en wat ik ken is beetje radiovriendelijke pop.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch wel een van de grootste 00s bands. En de show is volgens mij ook niet mis, maar ik ben er natuurlijk nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |