AC/DC ipv U2, gezien het feit dat die laatste vooral indoor wil?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo wordt het toch weer een ouwelullen editie
Als er genoeg geld op tafel komt spelen ze gewoon op een buitenpodiumquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AC/DC ipv U2, gezien het feit dat die laatste vooral indoor wil?
Uiteraard, maar wellicht nu gewoon Arena met dakkie dicht. AC/DC is ook een mooie naam voor Pinkpop. Slipknot op Fortarock. Iedereen blijquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als er genoeg geld op tafel komt spelen ze gewoon op een buitenpodium
Foo Fighters soberso denk ik, wellicht dat Werchter daar ook een week voor vervroegd is, of om AC/DC. In Duitsland ook grune holle weekje eerder... ben benieuwdquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Het begint hier toch al te kriebelen, met al die fijne namen in de rondte: U2, AC/DC Muse, Foo Fighters, SlipKnot, Faith No More... gaat een mooie 2015 worden denk ik zo.
Jep FF lijkt me een zekerheidje, U2 of AC/DC en dan nog 3e kleinere headlinerquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foo Fighters soberso denk ik, wellicht dat Werchter daar ook een week voor vervroegd is, of om AC/DC. In Duitsland ook grune holle weekje eerder... ben benieuwd
Als ze Muse nog hebben zou het weer een geweldige line-up zijn, met zowel mainstream, classic, en alternative erin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep FF lijkt me een zekerheidje, U2 of AC/DC en dan nog 3e kleinere headliner
Op dit moment zou ik mn geld zetten op:quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze Muse nog hebben zou het weer een geweldige line-up zijn, met zowel mainstream, classic, en alternative erin.
Slipknot gaat denk ik naar Fortarock, zou daar prachtige naam voor zijn.
Dat, alleen dan U2 en AC/DC omgekeerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik mn geld zetten op:
Pinkpop: U2, Muse, Foo Fighters
Fortarock: SlipKnot
BKS: Faith No More
AC/DC: Losse show ArenA/Gelderdome/Goffert?
Gebaseerd op?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Het lijkt toch AC/DC te gaan worden!
Dat jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah de poster in het andere topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |