Oke maar die kunnen ook behoorlijk waus zijn. Das lastig te zien dan vooraf denk ik idd op Tinder of het een redelijk normaal kunstzinnig / literaire / muzikale type is of eentje die de weg compleet kwijt is en vooral met zn reet op de bank zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Totaal niet, ik van meer op het literaire/kunstzinnige/muzikale type, maar dan wel hoog opgeleid. Liefst wo maar hbo kan ook.
Jawel, maar ook eentje met een rouw randje, die sarcasme en politiek incorrecte humor kunnen waarderen. Ik heb echt een specifiek type en daarom val ik niet snel op iemand anders.quote:
En je dacht serieus zo'n specifiek type op iets oppervlakkigs als Tinder te vinden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Jawel, maar ook eentje met een rouw randje, die sarcasme en politiek incorrecte humor kunnen waarderen. Ik heb echt een specifiek type en daarom val ik niet snel op iemand anders.
Dat ja, laatst had ik iemand die de HKU had gedaan en die bleek zijn pielemoos overal in te proppen. En hij was niet eens echt knap, een beetje shabby en liep krom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Oke maar die kunnen ook behoorlijk waus zijn. Das lastig te zien dan vooraf denk ik idd op Tinder of het een redelijk normaal kunstzinnig / literaire / muzikale type is of eentje die de weg compleet kwijt is en vooral met zn reet op de bank zit.
Maar je hebt zelf geen humor. Ik vind jou meer een type voor een oude brombeer. Lekker samen nors doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Jawel, maar ook eentje met een rouw randje, die sarcasme en politiek incorrecte humor kunnen waarderen. Ik heb echt een specifiek type en daarom val ik niet snel op iemand anders.
Een keer had ik hem gevonden ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
En je dacht serieus zo'n specifiek type op iets oppervlakkigs als Tinder te vinden?
Oh daar hou ik ook wel van, lekker klagen soms. Kon dat altijd fijn met mijn exen, eerst klagen, dan zuipen tot we vrolijk waren en dan overal om lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf geen humor. Ik vind jou meer een type voor een oude brombeer. Lekker samen nors doen.
Dit is Jurrgirl kloon
Ik zag de broer van een vriendin op Tinder en die heb ik bericht of hij met mij wat wou drinken, blijkt dat hij op vakantie is nu. Maar die heeft al meerdere dates gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef Stiggie het volgende:
Valt wel mee. Niet iedereen geilt op dat type
Troost je, ik heb 3 matches op een week en 1000 + meiden aangekliktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef PyramidSong het volgende:
Ik ben in totaal op 10 tinder dates geweest en niemand was echt leuk. Ik snap het niet.
Hoe dan??quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:02 schreef Grielen het volgende:
wel een epische manier om elkaar te leren kennen, door mijn eigen gekluns heb ik straks misschien de meid van mijn dromen, en ben ik financieel onafhankelijk
Hij mag heus wel meerdere dates tegelijk hebben, heb ik ook. Maar ik vind het niet meer dan logisch dat ik de enige ben met wie hij seks heeft. Die seks hoeft niet tot een relatie te leiden, maar ik vind het gewoon een vieze gedachte dattie de avond voor mij in een ander zat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:31 schreef Stiggie het volgende:
Meerdere dates hebben gehad is natuurlijk geen probleem. Je eis is meer dat ie niet tegelijk date met meerdere personen (maar gelijk exclusief) en tegelijkertijd seks heeft met meerdere.
2 cijfers omgedraaid toen ik het nummer van de ene chick in mn telefoon zette. Een epische verwijzing naar mijn eerdere openingszin, namelijk iets mbt varen naar de noordpool en het feit dat ik mijn eigen boot gerenoveerd heb.quote:
Jurrgirl.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap ook niet waarom je met meerdere mensen tegelijk zou scharrelen. Ik heb echt wel genoeg aan een vent, ik zou niet eens weten wat ik met twee aan moest. En stel je loopt wat op ofzo!
Neger alsjeblieft. Ik heb van één van mijn bronnen gehoord dat jij jurrgirl bent. Kuttroll.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:41 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar ben wel benieuwd wat die er over zegt.
~Nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
2 cijfers omgedraaid toen ik het nummer van de ene chick in mn telefoon zette. Een epische verwijzing naar mijn eerdere openingszin, namelijk iets mbt varen naar de noordpool en het feit dat ik mijn eigen boot gerenoveerd heb.
ik zag de WA foto niet van het meisje, dus ik doorgaan over billenkoek geven enzo totdat ik doorhad dat ik tegen de verkeerde zat te lullen.
Maar ze ging er sportief op in en inmiddels al een hele avond, dag en nog een avond zitten appen
ok.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Ik heb van één van mijn bronnen gehoord dat jij jurrgirl bent. Kuttroll.
Ahh..quote:
Heb je ook wel gelijk in vind ik. Als je met iemand gaat neuken vind ik dat exclusief daten wel op zn plaats is, ook voor die ander.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef PyramidSong het volgende:
Ik snap ook niet waarom je met meerdere mensen tegelijk zou scharrelen. Ik heb echt wel genoeg aan een vent, ik zou niet eens weten wat ik met twee aan moest. En stel je loopt wat op ofzo!
Ja maar zelfs al wil je alleen rond neuken is er toch niks aan steeds een ander te doen. Ik vind het juist fijner om iemand een beetje te leren kennen, dan is de seks ook fijner. Bij een ONS blijft het altijd wat minder omdat je elkaar niet kent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in vind ik. Als je met iemand gaat neuken vind ik dat exclusief daten wel op zn plaats is, ook voor die ander.
Alleen als je het echt daarom doet en dat ook duidelijk is voor alle partijen kan t nog wel...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja maar zelfs al wil je alleen rond neuken is er toch niks aan steeds een ander te doen. Ik vind het juist fijner om iemand een beetje te leren kennen, dan is de seks ook fijner. Bij een ONS blijft het altijd wat minder omdat je elkaar niet kent.
geen idee. moet iemand dit liken ofzo?quote:
Natuurlijk, altijd leuk als een vogel tegen het raam aan vliegtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef Basxt het volgende:
[..]
geen idee. moet iemand dit liken ofzo?
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja maar zelfs al wil je alleen rond neuken is er toch niks aan steeds een ander te doen. Ik vind het juist fijner om iemand een beetje te leren kennen, dan is de seks ook fijner. Bij een ONS blijft het altijd wat minder omdat je elkaar niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |