Waarom?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Geef me aan in de feedback misschien krijg ik een note voor SC
Wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom van die donkere kamer af en snuif even wat frisse lucht op. Je hebt storing in je bovenkamer.
Je weet dat dit R&P is he, er zitten van die figuren tussen die dat zijn hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch een beetje door de regels heen lezen
Já hij heeft het nummer van een leuke chick geregeld, perongeluk, en blijkbaar blijkt ze erg gezellig na een dag appen.
Nee hij is niet direct hoteldebotel want nog nooit gezien en kent er nog niet eens 24 uur
Ik dacht dat het ondertussen in dit topic wel bekend was dat grielen niets te klagen heeft en geen enkele reden heeft om wanhopig te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat dit R&P is he, er zitten van die figuren tussen die dat zijn he![]()
Van wat ik gezien heb hier komt hij me nogal onstabiel over.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ondertussen in dit topic wel bekend was dat grielen niets te klagen heeft en geen enkele reden heeft om wanhopig te zijn.
Je hebt écht een heel fout beeld van Grielenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb hier komt hij me nogal onstabiel over.
Maar zoals ik al zei, ik ken hem verder niet
Vandaar mijn reactie.
Grielen is kast, die krijg je niet snel om.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb hier komt hij me nogal onstabiel over.
Maar zoals ik al zei, ik ken hem verder niet
Vandaar mijn reactie.
Waarom op tc?quote:
Elke kast is om te krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Grielen is kast, die krijg je niet snel om.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:09 schreef Grielen het volgende:
Onstabiel is er 1 die ik nog niet heb gehoord![]()
![]()
Maar goed, ik maakte dus een geintje.
Ik heb weldegelijk met het 'verkeerde' meisje zitten appen, en ze is inderdaad erg leuk, maar aangezien zij 3 weken lang op vakantie gaat ga ik maandag nog niet met haar trouwen. Als het contact aanblijft ga ik haar wel op date vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
Haha inderdaad, maar de ene waarvan ik het nr eigenlijk kreeg heb ik nog geen interesse in om te daten. Ik ging gister call of duty spelen met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze is wel knap.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Meid, het is wat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef PyramidSong het volgende:
Ik heb Tinder verwijderd. Ik heb er geen zin meer in. Iedereen valt tegen op date, en als ze meevallen dan houden ze er losse moralen op na. Ik ga wel een serieuze man zoeken op de universiteit.
Waarom niet op het mbo? Wat is er mis met je? Keur je soms lageropgeleiden af? Dit is de reden dat je niet de goede mannen aantrekt. Ik zou maar gauw aan jezelf gaan werken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef PyramidSong het volgende:
Ik heb Tinder verwijderd. Ik heb er geen zin meer in. Iedereen valt tegen op date, en als ze meevallen dan houden ze er losse moralen op na. Ik ga wel een serieuze man zoeken op de universiteit.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor truckers die hun weekend brullend voor hun voetbalclub doorbrengen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom niet op het mbo? Wat is er mis met je? Keur je soms lageropgeleiden af? Dit is de reden dat je niet de goede mannen aantrekt. Ik zou maar gauw aan jezelf gaan werken.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom niet op het mbo? Wat is er mis met je? Keur je soms lageropgeleiden af? Dit is de reden dat je niet de goede mannen aantrekt. Ik zou maar gauw aan jezelf gaan werken.
unbannedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben gebanned. Kwam net terug als Unicorn maar kreeg een ban. Zit er niet eens meer in dus.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Komt tc dan. Ik wil je zien.![]()
![]()
Had ze gewonnen of niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha inderdaad, maar de ene waarvan ik het nr eigenlijk kreeg heb ik nog geen interesse in om te daten. Ik ging gister call of duty spelen met haarMaar ze is wel knap.
Losse moralen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef PyramidSong het volgende:
Ik ga niet met een gast daten die met 5 andere meisjes tegelijk date en seks heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ze gewonnen of niet?
Leuk toch gamer chickie, beter dan die standaard vrouwen.
[..]
Losse moralen?
Oh, op die fiets, nee dat is ook wat te inderdaad. Maar er zitten echt wel serieuze tussen hoor lijkt me. Alleen ook veel weidros als je die verhalen/teksten hier wel eens leest.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik ga niet met een gast daten die met 5 andere meisjes tegelijk date en seks heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |