SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:
Pics van Art.Pics van art staan in US.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak alvast een handdoekje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit echt goede seks gehad.
Hoi, alles goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:59 schreef kijkaan het volgende:
Een account aangemaakt op FOK zodat ik niet langer alleen mee lees, maar nu ook mee doe in dit topic.
'Buurman wat doet u nu?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:24 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond maar eens echt sociaal doen en een wijntje opentrekken met de buurman in plaats van met jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
En daarna trekt hij wat anders open HIHAHOquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:24 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond maar eens echt sociaal doen en een wijntje opentrekken met de buurman in plaats van met jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook een wijntje opentrekken met iemandTot zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En daarna trekt hij wat anders open HIHAHOHahaha, godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En daarna trekt hij wat anders open HIHAHOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is niet knap, maar wel gezellig. En ja hij zal vast wat van me willen want hij heeft ooit een halfuur met me op de stoep zitten wachten omdat ik mezelf buiten gesloten had. Maar dat gaat toch echt niet gebeuren.
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook een wijntje opentrekken met iemandDe wijn staat koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Unicorn, hier alles goed dank je en met jou?quote:
Heb liever roodquote:
Whahaha Kaneelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van art staan in US.
Pak alvast een handdoekje.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:
Pics van Art.Als ik weer thuis ben kom ik wellicht eens op TC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben je nooit thuis dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben kom ik wellicht eens op TC.
Omdat hij continu op pad is om te daten. Je hebt art toch gezien?quote:
zeikerdsquote:Op zondag 27 juli 2014 01:42 schreef Re het volgende:
SC, ik kijk het nog 1 dag aan en dan gaat het dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |