Zet het meteen in je koelkastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef Calcio het volgende:
ik ging uurtje geleden bier halen bij de supermarkt ik kom thuis ik zet de bier op het aanrecht dus ik wou net bier gaan pakken toen was het warm klacht warm bier
Klacht: domme TS.quote:
Oh ja kende hem niet, maar ik zie hetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Al de Topic's van TS zijn dom
Hoe groot is een chinees
Zie OP
Calcio
Even een uurtje in de vriezer doet wonderen.quote:
Goeie tip dankjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:27 schreef Deetch het volgende:
[..]
Even een uurtje in de vriezer doet wonderen.
Dat zout slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:34 schreef BraboMeneer het volgende:
Zet je bier in een kom met ijswater en een flinke schep zout. Laat je flesje er 2 min. instaan en je bier is ijskoud!
Zeker wel, het zout lost op maar om op te lossen heeft dat zout energie nodig. Dit wordt uit het water gehaald waardoor de temperatuur daalt.quote:
Oke... Maar ik vermoed dat TS zijn bier inmiddels wel op een normale manier koud isquote:Op maandag 28 juli 2014 08:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zeker wel, het zout lost op maar om op te lossen heeft dat zout energie nodig. Dit wordt uit het water gehaald waardoor de temperatuur daalt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koudmakend_mengsel
Voor als mensen op google zoeken naar en oplossing voor hun warme bierquote:Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke... Maar ik vermoed dat TS zijn bier inmiddels wel op een normale manier koud is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |