quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk moeten we even 280000 post maken, dat zou een leuke verrassing voor Gert zijn.
kwam helemaal goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[..]
slokje water, checke of het nachtlampje nog doet en weer oogjes dicht.
Hoe wil jij zo vaak posten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk moeten we even 280000 post maken, dat zou een leuke verrassing voor Gert zijn.
Het was een grapje.quote:
Liesje kan jij mij schuimpjes plaatje in de op zettenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Ik kom er net achter dat ik gister naar de Albert Heijn ben geweest met 1 zwarte en 1 blauwe slipper.
O ja, dat staat leuk, jouw schuimpjesplaatje .... in de opquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Liesje kan jij mij schuimpjes plaatje in de op zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen BDS.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die BDS is af en toe helemaal van de pot gerukt hoor
BDS is eigenlijk wel grappig, wie anders gaat er nu vragen of zijn schuimpjesplaatje alsnog in de op mag?quote:
Bommie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb ooit "elders" een SC gekend die De Stamgasten heette, o.a. bekend als "Het laatste Bastion tegen rooibosthee met een koekje en zoete snoeperij" "Daar waar zij die niet bang waren voor een vette sneer of een scherpe kwinkslag zich op hun gemak voelden met een lach en een traan" etc, etc. Weet u nog 5th, GOA, Bommie e.a.
Ja BDS is cool.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
BDS is eigenlijk wel grappig, wie anders gaat er nu vragen of zijn schuimpjesplaatje alsnog in de op mag?
Ik zie hier niemand trots zijn op een schuimpjestatus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja BDS is cool.
Een hoop anderen niet. En dan ook nog trots erop zijn.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft het nog steeds niet gedaan, je wordt gewoon genegeerd
Dan let je niet op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand trots zijn op een schuimpjestatus?
Oh, die, ik had begrepen dat dat QPR verhaal niet door ging, maar het schijnt nu weer te spelen zeker, we zien wel. Ik zou er niet zo rouwig om zijn.quote:
Die kut wil teveel geld. En ze wilden meer dan 6 miljoen betalen. Straks loopt ie gratis weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, ik had begrepen dat dat QPR verhaal niet door ging, maar het schijnt nu weer te spelen zeker, we zien wel. Ik zou er niet zo rouwig om zijn.
Cruijffiaanse methode toepassen, weg of contract verlengen, zo niet, geen minuut meer spelen, kijken wie hem volgend jaar nog wil hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die kut wil teveel geld. En ze wilden meer dan 6 miljoen betalen. Straks loopt ie gratis weg.
Klinkt als een plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Cruijffiaanse methode toepassen, weg of contract verlengen, zo niet, geen minuut meer spelen, kijken wie hem volgend jaar nog wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik post alleen als ik dat noodzakelijk vind.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
van die crocks?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zat ik bij de tramhalte nietsvermoedend een beetje te kletsen met een jongen zie ik opeens zijn schoenen. Instappers. Van rubber. Met iets goudkleurigs erop. Toen kon ik hem toch wat minder serieus nemen hoor.
Geen idee welk merk, ik wilde er ook niet ongegeneerd naar zitten staren, maar niet die standaard crocks in ieder geval. En ik begreep het ook niet want verder zag hij er gewoon leuk gekleed uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |