quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk moeten we even 280000 post maken, dat zou een leuke verrassing voor Gert zijn.
kwam helemaal goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[..]
slokje water, checke of het nachtlampje nog doet en weer oogjes dicht.
Hoe wil jij zo vaak posten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk moeten we even 280000 post maken, dat zou een leuke verrassing voor Gert zijn.
Het was een grapje.quote:
Liesje kan jij mij schuimpjes plaatje in de op zettenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Ik kom er net achter dat ik gister naar de Albert Heijn ben geweest met 1 zwarte en 1 blauwe slipper.
O ja, dat staat leuk, jouw schuimpjesplaatje .... in de opquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Liesje kan jij mij schuimpjes plaatje in de op zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen BDS.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die BDS is af en toe helemaal van de pot gerukt hoor
BDS is eigenlijk wel grappig, wie anders gaat er nu vragen of zijn schuimpjesplaatje alsnog in de op mag?quote:
Bommie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb ooit "elders" een SC gekend die De Stamgasten heette, o.a. bekend als "Het laatste Bastion tegen rooibosthee met een koekje en zoete snoeperij" "Daar waar zij die niet bang waren voor een vette sneer of een scherpe kwinkslag zich op hun gemak voelden met een lach en een traan" etc, etc. Weet u nog 5th, GOA, Bommie e.a.
Ja BDS is cool.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
BDS is eigenlijk wel grappig, wie anders gaat er nu vragen of zijn schuimpjesplaatje alsnog in de op mag?
Ik zie hier niemand trots zijn op een schuimpjestatus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja BDS is cool.
Een hoop anderen niet. En dan ook nog trots erop zijn.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft het nog steeds niet gedaan, je wordt gewoon genegeerd
Dan let je niet op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand trots zijn op een schuimpjestatus?
Oh, die, ik had begrepen dat dat QPR verhaal niet door ging, maar het schijnt nu weer te spelen zeker, we zien wel. Ik zou er niet zo rouwig om zijn.quote:
Die kut wil teveel geld. En ze wilden meer dan 6 miljoen betalen. Straks loopt ie gratis weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, ik had begrepen dat dat QPR verhaal niet door ging, maar het schijnt nu weer te spelen zeker, we zien wel. Ik zou er niet zo rouwig om zijn.
Cruijffiaanse methode toepassen, weg of contract verlengen, zo niet, geen minuut meer spelen, kijken wie hem volgend jaar nog wil hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die kut wil teveel geld. En ze wilden meer dan 6 miljoen betalen. Straks loopt ie gratis weg.
Klinkt als een plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Cruijffiaanse methode toepassen, weg of contract verlengen, zo niet, geen minuut meer spelen, kijken wie hem volgend jaar nog wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik post alleen als ik dat noodzakelijk vind.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
van die crocks?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zat ik bij de tramhalte nietsvermoedend een beetje te kletsen met een jongen zie ik opeens zijn schoenen. Instappers. Van rubber. Met iets goudkleurigs erop. Toen kon ik hem toch wat minder serieus nemen hoor.
Geen idee welk merk, ik wilde er ook niet ongegeneerd naar zitten staren, maar niet die standaard crocks in ieder geval. En ik begreep het ook niet want verder zag hij er gewoon leuk gekleed uit.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Maar dan oranje. Met goud versierd.
maar schat...hij was een hipster!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Maar dan oranje. Met goud versierd.
Dat wordt niet in. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
maar schat...hij was een hipster!
die dingen worden in.
ik ga binnenkort van die badslippers kopen van vroeger
die wil ik al zo lang maar nu worden ze dus hip en bestaan ze ook echt in mijn maat
Ik hoop niet dat alles van vroeger hip gaat worden, houten computers, zitkuilen, de combinatie oranje/donkerbruin als interieurkeuzequote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
maar schat...hij was een hipster!
die dingen worden in.
ik ga binnenkort van die badslippers kopen van vroeger
die wil ik al zo lang maar nu worden ze dus hip en bestaan ze ook echt in mijn maat
hey ik gebruik die kleur combiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat alles van vroeger hip gaat worden, houten computers, zitkuilen, de combinatie oranje/donkerbruin als interieurkeuze
Dat zijn geen slippers, maar waterschoenen".quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wen vast maar aan het idee![]()
maar buiten deze vind ik de rest echt vreselijk.
Precies. En die hadden een functie. Die droeg je niet voor je lol.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn geen slippers, maar waterschoenen".
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn geen slippers, maar waterschoenen".
er bestaat wel meer keding dat geen functie heeft, wat denk je van de longsleeve, de hoody en de 3/4de of 7/8ste broekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. En die hadden een functie. Die droeg je niet voor je lol.
Ik heb het hele jaar door zon mini kersboom op mijn buro staanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:28 schreef isax het volgende:
ik ben me al aan het orienteren voor kerst.
fuck de zomer.
dat is gewoon luiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door zon mini kersboom op mijn buro staan
Waar heb je het over? Ik vind dat allemaal functioneel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er bestaat wel meer keding dat geen functie heeft, wat denk je van de longsleeve, de hoody en de 3/4de of 7/8ste broek
wanneer is het te koud voor een t-shirt maar te warm voor een trui? zelfde geld voor een broek of een bermuda, waarom moet er een capuchon op een katoenen trui zitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vind dat allemaal functioneel.
Ik vind het niets.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg me dat dat geen babe is
Maar ik houd van longsleeves, hoody's en 3 kwart broeken bij mannen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wanneer is het te koud voor een t-shirt maar te warm voor een trui? zelfde geld voor een broek of een bermuda, waarom moet er een capuchon op een katoenen trui zitten?
Het heeft inprincipe geen praktische reden, de een vind het leuk en de ander niet.
het is echt gezellig hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al beeldde ik er een complete lichtshow bij in.
Dat jij het mooi vind staan, betekent nog niet dat het een functie heeft, afgezien van dat jij het mooi vind staanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik houd van longsleeves, hoody's en 3 kwart broeken bij mannen.
Maar die waterschoenen waren speciaal voor in het water, voor als je op iets scherps ging staan.
Ik heb 2 afrits outdoors broeken van JackWolfskin gewoon omdat het functioneel isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik houd van longsleeves, hoody's en 3 kwart broeken bij mannen.
Maar die waterschoenen waren speciaal voor in het water, voor als je op iets scherps ging staan.
Kerst is helemaal niet gezellig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:40 schreef isax het volgende:
[..]
het is echt gezellig hoor![]()
kerst is zo gezellig in mijn hoofd dat het ieder jaar weer tegen valt.
dan weer geen sneeuw, dan weer dat, zo, zus
Het is kleding, het beschermt tegen naaktheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat jij het mooi vind staan, betekent nog niet dat het een functie heeft, afgezien van dat jij het mooi vind staan
Handig voor op reis enzo. Maar niet echt sexy hmm?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 2 afrits outdoors broeken van JackWolfskin gewoon omdat het functioneel is
Mijn volle outdoors uitrusting is zeker wel sexyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is kleding, het beschermt tegen naaktheid.
[..]
Handig voor op reis enzo. Maar niet echt sexy hmm?
meer van op het strand liggen dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind december de kutste maand van het jaar. Dus nee, ook dat niet.
en daarom zit je alleen op dat zolderkamertje?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn volle outdoors uitrusting is zeker wel sexy![]()
een jute zak met een gat voor je hoofd erin beschermt ook tegen naaktheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is kleding, het beschermt tegen naaktheid.
Ja helaas welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:45 schreef isax het volgende:
[..]
en daarom zit je alleen op dat zolderkamertje?
Strand feestenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomer inderdaad. Zonder opgelegde feestjes.
Jij moet hier moddenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Regen. Mooi moment om lekker op bed te liggen lezen.
[ afbeelding ]
Ook je maagdelijkheid?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zuipen in een bulgaars woud met zigeuners ko gaan wakker worden en nog al je spullen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |