SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft de boer een deadline ingesteld om spelers te mogen verkopen? Dit ivm het sluiten van de transfermarkt om eventueel een goede vervanger te halen en de voorbereiding niet te verkloten? Ik kan me zo voorstellen mocht er iemand vlak voor het sluiten van de transfermarkt verkocht worden, dat er misschien een paniek aankoop gedaan kan worden.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
31 augustus denk ik zo .quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
Heeft de boer een deadline ingesteld om spelers te mogen verkopen? Dit ivm het sluiten van de transfermarkt om eventueel een goede vervanger te halen en de voorbereiding niet te verkloten? Ik kan me zo voorstellen mocht er iemand vlak voor het sluiten van de transfermarkt verkocht worden, dat er misschien een paniek aankoop gedaan kan worden.![]()
quote:Robert Muric liet zich vrijdag voor het eerst op het trainingsveld zien. Ajax sloot recent een vierjarig contract met de 18-jarige speler. De Kroaat was echter nog niet speelgerechtigd. De Player's Status Committee van de FIFA heeft inmiddels aan de KNVB toestemming gegeven om Muric voor Ajax te registreren. De jeugdinternational trainde de afgelopen periode voor zichzelf en heeft last van een enkelblessure. Om die reden traint de aanvaller nog niet met de selectie mee.![]()
De Sa was volgens de kenners hier 2 jaar geleden dr vleugelspits van de toekomst. Hij was snel, technisch, behendig en had overzicht. Nu wordt hij door de kenners hier weggezet als ajax onwaardig etc.![]()
![]()
Waarom zou er trouwens geen ruimte zijn voor Mokotjo, we hebben nu toch alleen Blind voor de VM positie?Oh.![]()
Viergever moet zich vooral op 6 richten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou er trouwens geen ruimte zijn voor Mokotjo, we hebben nu toch alleen Blind voor de VM positie?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bazoer, ViergeverHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mokotje is een prima speler om erbij te hebben. Zelfde als Schone imo.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2014 14:13:40 ]![]()
Alle posities zijn dubbel bezet, er is geen ruimte meer in de selectie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou er trouwens geen ruimte zijn voor Mokotjo, we hebben nu toch alleen Blind voor de VM positie?![]()
lul nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De Sa was volgens de kenners hier 2 jaar geleden dr vleugelspits van de toekomst.![]()
Kom eens met voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De Sa was volgens de kenners hier 2 jaar geleden dr vleugelspits van de toekomst. Hij was snel, technisch, behendig en had overzicht. Nu wordt hij door de kenners hier weggezet als ajax onwaardig etc.![]()
Kom maar met quotes dan. Niemand heeft hem zo gezien, zal wel sarcastisch zijn geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaat er nog een ervaren spits bijkomen? Zo niet, waarom laatst de interesse in L. De Jong?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Alleen bij vertrek Sigthorsson.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef Morendo het volgende:
Gaat er nog een ervaren spits bijkomen? Zo niet, waarom laatst de interesse in L. De Jong?![]()
Oké, maar die gaat (moet) natuurlijk vertrekken. Dat leek me wel ingecalculeerd.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dostquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef Morendo het volgende:
Gaat er nog een ervaren spits bijkomen? Zo niet, waarom laatst de interesse in L. De Jong?![]()
Vind ik geen wereldspeler. Maar zou misschien welkom zijn.quote:
V. Wolfswinkel misschien? Of komt Marc weer met een verrassing op de proppen,,,,Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Doe die Dost nou niet. Die jankslet gaat echt niet als back-up fungeren. Dan gaat hij binnen een week alweer huilie huilie doen. Dat moet je niet willen.![]()
Wel leuk om Feyenoord te sarrenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind ik geen wereldspeler. Maar zou misschien welkom zijn.
V. Wolfswinkel misschien? Of komt Marc weer met een verrassing op de proppen,,,,
Ik zou zo ook geen spitsen uit de eredivisie kunnen noemen die geschikt zijn![]()
Rugnummers seizoen 2014-2015:
1. Kenneth Vermeer
2. Ricardo van Rhijn
3. Joël Veltman
4. Niklas Moisander
5. Nicolai Boilesen
6. Mike van der Hoorn
7. Viktor Fischer
8. Lerin Duarte
9. Kolbeinn Sigthórsson
10. Davy Klaassen
11. Ricardo Kishna
12. Jairo Riedewald
15. Mitchell Dijks
16. Lucas Andersen
17. Daley Blind
18. Robert Muric
19. Tobias Sana
20. Lasse Schöne
21. Anwar El Ghazi
22. Jasper Cillessen
23. Kenny Tete
24. Stefano Denswil
25. Thulani Serero
26. Nick Viergever
27. Riechedly Bazoer
29. Ruben Ligeon
30. Richairo Zivkovic
31. Peter Leeuwenburgh
32. Arek Milik![]()
hoezo speelt daley met 17?
En Muric dus al wel officieel op de lijst? Zagreb is in hoger beroep gegaan toch?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Anders heb je een gat in 1 tm 11 als hij straks is verkochtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Catch22- het volgende:
En Muric dus al wel officieel op de lijst? Zagreb is in hoger beroep gegaan toch?![]()
Vorig seizoen speelde hij toch ook met rugnummer 17.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Catch22- het volgende:
En Muric dus al wel officieel op de lijst? Zagreb is in hoger beroep gegaan toch?![]()
Dat zou ook kunnen met bijvoorbeeld Moisander maar die heeft ook gewoon rugnummer #4 en Vermeer #1quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je een gat in 1 tm 11 als hij straks is verkocht![]()
Sigi heeft ook nog gewoon 9, wtfquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders heb je een gat in 1 tm 11 als hij straks is verkocht![]()
![]()
Hij zou vorig seizoen al nummer 6 krijgen maar heeft toen zelf aangegeven liever 17 te houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Catch22- het volgende:
En Muric dus al wel officieel op de lijst? Zagreb is in hoger beroep gegaan toch?"Bovenstaande rugnummers zijn onder voorbehoud van transfers en officieus tot de transfermarkt sluit."quote:![]()
meid het is watquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik met 32Dat is toch geen gezicht
![]()
Ergens heeft het wel iets klassieks Ajax' om met nummers te spelen die overeenkomen met de posities op het veld, maar ik vind het tegelijk ook wel tof dat spelers een 'eigen' nummer kunnen hebben. Hoe dan ook, ik heb alweer zin in de start van het spektakel. Op naar nummer 5!Life is what you make it.![]()
Ah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zou vorig seizoen al nummer 6 krijgen maar heeft toen zelf aangegeven liever 17 te houden.
[..]
"Bovenstaande rugnummers zijn onder voorbehoud van transfers en officieus tot de transfermarkt sluit."![]()
dat is ook niet altijd zo geweest, alleen bij Van Gaal welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Morendo het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de basiself met nummers 1-11 speelden?![]()
Wanneer begin je met je gezeik over zijn techniek en lompheid trouwens?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik met 32Dat is toch geen gezicht
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan nooit erger zijn dan Sigthorsson of de Jong.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wanneer begin je met je gezeik over zijn techniek en lompheid trouwens?Oh.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is een handige site zegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:34 schreef Catch22- het volgende:
Is er ergens een lijst met verhuurde spelers?
http://ajax.blueglobe.nl/
daar dus![]()
![]()
Wachten op de eerste die het opvalt dat 14 nog niet vergeven isBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ajaxquote:Ajax organiseert dit najaar een gloednieuw hardloopevenement. De eerste editie van de Ajax Foundation Run wordt gehouden op zondag 12 oktober 2014. Naast de afstanden 5 en 10 kilometer worden er ook een speciale kidsrun en een businessrun georganiseerd. De start van de Ajax Foundation Run is aan de Noordzijde van de Amsterdam ArenA. De finish is in de ArenA.
Directeur Marketing Edwin van der Sar is een van de deelnemers aan de Ajax Foundation Run. De 130-voudig international is al in training. Daarnaast zullen ook verschillende andere Ajax-prominenten meedoen. Alle opbrengsten van dit evenement gaan naar de projecten van de Ajax Foundation.
Binnenkort volgt meer informatie over het programma en de inschrijving voor de verschillende afstanden. Zet de datum alvast in je agenda!
Lachen, ik doe sowieso mee
Gourmetten of steengrillen?![]()
Heerlijk die selectie zo snel al klaar. Vermeer en Sigthorsson nog even z.s.m. vertrekken en dan is het helemaal top.![]()
Lukoki mag ook nog wel wieberen. Vermeer mag wel blijven als tweede keeper opzich.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerlijk die selectie zo snel al klaar. Vermeer en Sigthorsson nog even z.s.m. vertrekken en dan is het helemaal top.Oh.![]()
Ja ben ik met je eens. Ik doelde meer op het stukje met sigthorssonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel netjes naar hem (Vermeer) toe![]()
![]()
En Blind was toen niks en poep.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
![]()
Hoezo netjes? Hij is geen eerste doelman meer en geen held.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel netjes naar hem (Vermeer) toe![]()
quote:De KNVB hoeft geen maatregelen te nemen als tijdens voetbalwedstrijden in spreekkoren het woord 'Jood' wordt gebruikt. Dat heeft de voorzieningenrechter vrijdag besloten, zo meldt het ANP. De Stichting Bestrijding Antisemitisme had een kort geding aangespannen tegen de voetbalbond, maar de rechter heeft beoordeeld dat het woord 'Jood' niet antisemitisch is.![]()
bij blind zat iedereen fout, en terecht natuurlijk want hij bakte er toen niks vanquote:
de sa heeft nog nooit iemand iets van verwacht![]()
dus wel netjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo netjes? Hij is geen eerste doelman meer en geen held.![]()
![]()
Wie weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij blind zat iedereen fout, en terecht natuurlijk want hij bakte er toen niks van
de sa heeft nog nooit iemand iets van verwachtVind het vreemd, Cilessen zou 1 moeten krijgen.quote:![]()
Als echt #1 bent is dat nummer op je rug minder belangrijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Vind het vreemd, Cilessen zou 1 moeten krijgen.![]()
Volgens mij wilt Cillessen juist met #22 spelen, daar speelde die bij NEC ook al mee. Misschien een speciaal nummer ofzo.. komt wel eens voor![]()
Vermeer geen held? Die kerel heeft het jaren goed gedaan en zijn houding ten opzichte van Jasper was perfect. Prima kerel en held dusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo netjes? Hij is geen eerste doelman meer en geen held.![]()
Eriksen in dat rijtje plaatsen is nogal overdrevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helden zijn spelers die duidelijk geweldenaren waren zoals een Zlatan, Suarez en Eriksen.![]()
Ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helden zijn spelers die duidelijk geweldenaren waren zoals een Zlatan, Suarez en Eriksen.En dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of die zich terugvochten uit een lastige situatie zoals Blind![]()
Eriksen is een geweldenaar, maar dat wil jij niet zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen in dat rijtje plaatsen is nogal overdrevenOh.![]()
Eriksen is goed maar geen zlatan,Sneijder of Suárezquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is een geweldenaar, maar dat wil jij niet zien.![]()
Zeker wel van hetzelfde niveau als Sneijder, of misschien wel beter. Met Suarez en Zlatan ben ik met je eens dat hij niet zo beslissend is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is goed maar geen zlatan,Sneijder of SuárezOh.![]()
dat kan je pas zeggen wanneer eriksen de leeftijd van hun heeft, maar eriksen doet het nu gewoon goed en heeft imo meer potentie dan sneijder (met suarez en zlatan kan je hem natuurlijk niet gaan lopen vergelijken, andere positie etc) op die leeftijd hadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is goed maar geen zlatan,Sneijder of Suárez![]()
Dat valt helemaal niet te vergelijken tussen Sneijder en Eriksen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker wel van hetzelfde niveau als Sneijder, of misschien wel beter. Met Suarez en Zlatan ben ik met je eens dat hij niet zo beslissend is.![]()
Whut? Moet lachen hieromquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker wel van hetzelfde niveau als Sneijder, of misschien wel beter. Met Suarez en Zlatan ben ik met je eens dat hij niet zo beslissend is.![]()
Eriksen was op een jongere leeftijd al beslissend.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet te vergelijken tussen Sneijder en Eriksen.Oh.![]()
jij hebt eriksen niet eens zien spelen vorig seizoen man, de enige wedstrijd die je zag zat hij met een blessure op de tribune en kwam je ons even vertellen hoe hij door de mand gezakt wasquote:![]()
Precies Sneijder exceptioneel en Eriksen is goed. Is geen schandequote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet te vergelijken tussen Sneijder en Eriksen.![]()
Iedere speler was goed op zijn eigen manier. Ik vind het niet zo boeiend om te gaan zitten zeiken wie er nou beter of waardevoller was bla bla.![]()
Sneijder was één seizoen exceptioneel, voor de rest viel het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies Sneijder exceptioneel en Eriksen is goed. Is geen schandeOh.![]()
Zlatan werd pas geweldig bij Juvequote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helden zijn spelers die duidelijk geweldenaren waren zoals een Zlatan, Suarez en Eriksen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Suarez werd ook pas wereldtop bij Liverpool.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan werd pas geweldig bij JuveOh.![]()
Toch heeft Suarez veel meer voor Ajax gedaan dan Zlatanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez werd ook pas wereldtop bij Liverpool.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is waar. Maar Zlatan liet wel al bij vlagen zijn klasse zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch heeft Suarez veel meer voor Ajax gedaan dan ZlatanOh.![]()
Eriksen is nooit exceptioneel geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder was één seizoen exceptioneel, voor de rest viel het allemaal wel mee.![]()
Dat wel . Al scheelde het niet veel of hij was na zijn eerste seizoen wegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Zlatan liet wel al bij vlagen zijn klasse zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sneijder ook pas toen hij 25 was, dus Eriksen heeft nog even de tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is nooit exceptioneel geweestOh.![]()
je eerste seizoen in de premier league bij tottenham zo staande houden en beste speler van het seizoen gekozen worden vind ik best exceptioneel, doen er niet veelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is nooit exceptioneel geweest![]()
Ja het kan raar lopen in de voetballerijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel . Al scheelde het niet veel of hij was na zijn eerste seizoen wegOh.![]()
Toen dachten ze dat ene Mido veel verder kwamquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het kan raar lopen in de voetballerijRED ONS HENNIEGOD![]()
Zlatan zijn breekpunt was die bekerfinale tegen Utrecht. Anders ging hij volgens mij al naar Southampton .quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen dachten ze dat ene Mido veel verder kwamOh.![]()
Wolves. Maar had niks met die bekerfinale te maken . Breekpunt was die goal tegen Lyon en Machlas waarvan Koeman niet gecharmeerd wasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan zijn breekpunt was die bekerfinale tegen Utrecht. Anders ging hij volgens mij al naar Southampton .RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo voelde Zlatan het wel, volgens zijn boek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wolves. Maar had niks met die bekerfinale te maken . Breekpunt was die goal tegen Lyon en Machlas waarvan Koeman niet gecharmeerd wasOh.![]()
Boek moet je nemen met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo voelde Zlatan het wel, volgens zijn boek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fischer in de belangstelling van atletico Madrid.
http://www.nusport.nl/voe(...)idt-bod-fischer.html
Hoe serieus moeten we dit nemen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Met een hele grote zak zout.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
Fischer in de belangstelling van atletico Madrid.
http://www.nusport.nl/voe(...)idt-bod-fischer.html
Hoe serieus moeten we dit nemen?Oh.![]()
Zlatan was vooral in de Champions League bij vlagen wel echt geniaal. Toen was ie eigenlijk al wereldklasse. Later in zijn carrière is ie dat niveau ook constant gaan houden.
En ik vond Eriksen beter bij Ajax dan Sneijder destijds. Sneijder is zich wel door blijven ontwikkelen in de jaren na Ajax ... dat is bij Eriksen nog afwachten, maar ik denk eigenlijk dat Eriksen ook dat niveau wel gaat halen.![]()
Omdat ze een verblijfvergunning nodig hebben. En die krijg je niet als 16 jarige niet EU'er.quote:
Met Ajax zijn ze al sinds halfverwege oktober rond.![]()
Wat heeft het dan voor zin om het nu weer te proberen als ze toch niet mogen komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ze een verblijfvergunning nodig hebben. En die krijg je niet als 16 jarige niet EU'er.
Met Ajax zijn ze al sinds halfverwege oktober rond.Oh.![]()
Proberen? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor zin om het nu weer te proberen als ze toch niet mogen komen.
Er zijn wel meerdere manieren om aan een verblijfsvergunning te komen. Daar hebben ze de tijd voor genomen en gekregen.![]()
Nou dat ze nu weer komen. Wat gaat Ajax dan proberen om dat te regelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Proberen? Wat bedoel je?
Er zijn wel meerdere manieren om aan een verblijfsvergunning te komen. Daar hebben ze de tijd voor genomen en gekregen.Oh.![]()
Maar hij mag toch nog steeds niet spelen als het beroep nog niet is uitgesproken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Muric staat nu ook op de Ajaxwebsite bij de selectie
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ajax regelt niks, doen ze zelf... zijn ze de afgelopen 9 maanden mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat ze nu weer komen. Wat gaat Ajax dan proberen om dat te regelen.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Muric staat nu ook op de Ajaxwebsite bij de selectie
[ afbeelding ]
Prachtige groep aanvallers.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Al is Muric natuurlijk nog afwachten hoe goed hij werkelijk is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige groep aanvallers.Oh.![]()
Waarom staat er een kruis door Sana?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is Schone nu al officieel een rechtsbuiten geworden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Milik natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die gozer bij Viergever daar? Ken 'm niet zo snel.![]()
In ieder geval de enige die kan klokkijken kennelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Sigthorsson daar moet eens lekker gaan onderhandelen met QPRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die gozer bij Viergever daar? Ken 'm niet zo snel.Oh.![]()
Is Viergever daar nou Klaassen aan het leren hoe je klok moet kijken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die gozer bij Viergever daar? Ken 'm niet zo snel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval de enige die kan klokkijken kennelijk.![]()
Oh.![]()
Peter Leeuwenburgh.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je de verandering niet aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer is trouwens wel erg veranderd met dat nieuwe kapsel van hem![]()
Wauw, het meest treurige is nog wel dat je dit meent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo achterlijk zijn bijna al zijn posts.![]()
Valt toch ook weer mee, Hans.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Is toch vreselijk.![]()
Ach het geeft me ook hoop. Ik zou dus bijvoorbeeld ook mod kunnen worden op dit forumquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, het meest treurige is nog wel dat je dit meent.![]()
Juist ja. Veel succes daarmee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het geeft me ook hoop. Ik zou dus bijvoorbeeld ook mod kunnen worden op dit forum![]()
Wel een leuke grap.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het geeft me ook hoop. Ik zou dus bijvoorbeeld ook mod kunnen worden op dit forumOh.![]()
Dat gebazel dat nergens over gaat, doe hier maar voornamelijk over Ajax en anders vecht je het met JR uit in de SC ofzoquote:![]()
Dat dacht Milik ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Wat boeien rugnummers.
Ik zou gewoon vragen of ik 88 of 99 mocht dragen.![]()
waarom dan? het boeit toch niks?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Wat boeien rugnummers.
Is toch gewoon raar dat De Cil niet nummer 1 heeft gekregen? Al boeit het idd niet zoveel.Snelle Egel![]()
Het ging toch ook over Ajaxquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat gebazel dat nergens over gaat, doe hier maar voornamelijk over Ajax en anders vecht je het met JR uit in de SC ofzo![]()
Nee over het autisme van JR als hij dat al heeft en zo gaat dat al een tijdje, laat hij hier een scheet dan sta jij vooraan om er iets over te zeggenquote:![]()
Watquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee over het autisme van JR als hij dat al heeft en zo gaat dat al een tijdje, laat hij hier een scheet dan sta jij vooraan om er iets over te zeggen![]()
![]()
Ik vind het nogal bizar dat iemand er wat om geeft hou spelers eruit zien of met welk nummer ze spelen als je daar al niks over mag zeggen dan is het einde zoek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet waar hij het over heeft. Kap er maar gewoon mee.
En nu weer over Ajax.
Dus nee ik hou er niet over op.![]()
Je weet dondersgoed dat het daar niet over gaatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het nogal bizar dat iemand er wat om geeft hou spelers eruit zien of met welk nummer ze spelen als je daar al niks over mag zeggen dan is het einde zoek.Doe niet zo schijnheilig.
En verdere feedback mag je plaatsen in het daarvoor bestemde topic. Hier heb je nu wel genoeg aandacht gevraagd.![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed knulquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het daar niet over gaatDoe niet zo schijnheilig.
En verdere feedback mag je plaatsen in het daarvoor bestemde topic. Hier heb je nu wel genoeg aandacht gevraagd.![]()
![]()
quote:De Ajax-trainer wees er ook op dat zijn spelers (,,90 procent van de opstelling morgenavond, zal ook tegen PEC Zwolle op het blaadje staan’’, aldus De Boer) zaterdag voor het eerst een volledige wedstrijd spelen.quote:Anwar El Ghazi is de nieuwste parel die vanuit de jeugdopleiding de A-selectie heeft bereikt.
De Boer liet desgevraagd weten er nog niet uit te zijn in welk duel de makkelijk scorende vleugelaanvaller - een ontdekking in deze voorbereiding - zaterdag zal spelen. Lasse Schöne kampt niettemin met een pijnlijke enkel. Wie weet mag El Ghazi zijn kunsten vanaf de rechterflank laten zien in het Estadio da Luz, decor van een ongetwijfeld emotioneel geladen strijd om de Eusebio Cup. Een selectie Ajacieden neemt het ’s middags overigens op tegen Jong Benfica.![]()
Laten we hopen dat daar een goede kop op zit en de familie verstandig is want het gaat zo vaak mis met die jongens. Al lijkt hij mij er niet het type voorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef Vermecelli het volgende:
Zet El Ghazi ook maar neer in de JC schaal wedstrijd volgende week![]()
Zijn Siggy en Sana weg dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Wat boeien rugnummers.
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige groep aanvallers.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ook op Foxsports 1
Ah staat gewoon in dat lijstje rechts.
Weet niet wat ik hiervan moet denken, 15 miljoen is veel geldquote:Volgens de Spaanse krant AS bereidt Atletico Madrid een bod van ¤ 15 miljoen voor op Ajacied Viktor Fischer.![]()
Waarom zouden ze dat doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken, 15 miljoen is veel geld
Oh.![]()
Strik erom en wegdoen, hij zal de ontwikkeling van Kishna alleen maar in de weg zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken, 15 miljoen is veel geldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Strik erom en wegdoen, hij zal de ontwikkeling van Kishna alleen maar in de weg zitten![]()
Die van 17:00 is als het goed is gratis te zien op Benfica TV.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de wedstrijd tegen Benfica nog ergens te zien (Buitenlandse zenders zijn ook goed)?
-edit-
[ afbeelding ]![]()
Nee ze zullen elkaar juist helpen door de concurrentiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Strik erom en wegdoen, hij zal de ontwikkeling van Kishna alleen maar in de weg zitten
Oh.![]()
15 miljoen voor een speler die eigenlijk nog niks heeft laten zien.
Tja, lastig om dat niet te accepteren ook al heeft hij de potentie voor meer.![]()
een goede en een B wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef Vleuver het volgende:
Wat is t verschil tussen die van 5 uur en 20.45?![]()
22 andere spelers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef Vleuver het volgende:
Wat is t verschil tussen die van 5 uur en 20.45?![]()
Die van 17:00 kan ik nergens terug vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van 17:00 is als het goed is gratis te zien op Benfica TV.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die van 17:00 kan ik nergens terug vinden.![]()
En ook op Ajax Exclusive TV. Even zoeken naar een stream van Benfica TV1 dus.![]()
Kan ik helaas niet ontvangen. Ik laat die wel ff links dan, wacht wel op de wedstrijd van vanavondquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook op Ajax Exclusive TV. Even zoeken naar een stream van Benfica TV1 dus.![]()
Sigthorsson linksbuitenquote:
Oh.![]()
Dit als tweede elftal hebben, en dan zouden Viergever, Hoorn en Vermeer hier normaal ook nog bij horen, is niks mis mee. Muric en Fischer ook nog niet te vergetenquote:
Wedstrijd om kwart voor 9 Vermeer, Ligeon, Hoorn, Moisander, Boilesen, Viergever, Serero, Klaassen, Kishna, Milik, Ghazi?![]()
Wanneer komen Cilgod etc. er eigenlijk weer bij? Het seizoen begint alweer bijna en ik wil Vermeer eigenlijk niet op doel![]()
![]()
Beginnen 4 augustus aan de voorbereidingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer komen Cilgod etc. er eigenlijk weer bij? Het seizoen begint alweer bijna en ik wil Vermeer eigenlijk niet op doel![]()
Waarom niet? Prima keeper hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk gaat hij heel snel weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, wees blij dat hij niet in de spits wordt gezet ten koste van ZivkoOh.![]()
Hij is niet als enige verantwoordelijk voor de verdediging hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer heeft Vermeer voor het laatst de 0 gehouden in een officiële wedstrijd?![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 16:06:51Thulani Serero komt vandaag niet in actie. De Zuid-Afrikaan kampt met lichte liesklachten en blijft uit voorzorg aan de kant. #benaja reageer retweet
![]()
![]()
Nee maar er lijkt wel een verband te ontstaan tussen het aantal tegendoelpunten en Vermeer op doel...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is niet als enige verantwoordelijk voor de verdediging hoor![]()
Andersen op het middenveld dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 16:06:51Thulani Serero komt vandaag niet in actie. De Zuid-Afrikaan kampt met lichte liesklachten en blijft uit voorzorg aan de kant. #benaja reageer retweet
Oh.![]()
Vertel het mij maar? Ik weet wel dat hij het seizoenen goed heeft gedaan en vorig seizoen pech had. Shit happens maar we moeten niet doen alsof hij waardeloos isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer heeft Vermeer voor het laatst de 0 gehouden in een officiële wedstrijd?![]()
Och wat jammerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Nee maar als hij door de ondergrens zakt doet hij ook best wel z'n best flink diep te gaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertel het mij maar? Ik weet wel dat hij het seizoenen goed heeft gedaan en vorig seizoen pech had. Shit happens maar we moeten niet doen alsof hij waardeloos is![]()
En daarom is hij op dit moment geen eerste keeper maar voor alsnog heeft hij het meer dan goed gedaan voor Ajax.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar als hij door de ondergrens zakt doet hij ook best wel z'n best flink diep te gaan.![]()
http://www.az.nl/nieuws/samenvatting-az-ajax-(beker)/1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer heeft Vermeer voor het laatst de 0 gehouden in een officiële wedstrijd?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ook pingel gestopt toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:14 schreef Omega het volgende:
[..]
http://www.az.nl/nieuws/samenvatting-az-ajax-(beker)/1![]()
In wedstrijden waar hij veel te verduren krijgt kan hij nog wel eens uitblinken (CL), maar als hij maar 1 of 2 schoten op doel krijgt per wedstrijd is hij niet geconcentreerd genoeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daarom is hij op dit moment geen eerste keeper maar voor alsnog heeft hij het meer dan goed gedaan voor Ajax.Oh.![]()
Onzin wederomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In wedstrijden waar hij veel te verduren krijgt kan hij nog wel eens uitblinken (CL), maar als hij maar 1 of 2 schoten op doel krijgt per wedstrijd is hij niet geconcentreerd genoeg.![]()
Onderbouw het eens ik ben benieuwd waar je dit vandaan haalt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar jij snapt gewoon niks van voetbal![]()
In CL wedstrijden was hij vaak wel goed omdat je dan logischerwijs meer schoten op doel krijgt en je dus meer te doen hebt. Toen blonk hij altijd wel uit met zijn reflexen. Maar in de Eredivisie in makkelijkere potjes was hij vaak niet geconcentreerd en vlogen de ballen er zo in (Utrecht uit en nog talloze andere wedstrijden waarin hij te snel op de grond lag toen er gestift werd).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onderbouw het eens ik ben benieuwd waar je dit vandaan haalt.
Hij heeft best zijn momenten, maar Vermeer is een stuk onrustiger in het doel dan Cillessen.
inb4: "onzin".Oh.![]()
Vermeer is gewoon een onzekere keeper die zomaar een cruciale fout kan maken, hij heeft wel katachtige reflexen maar bij elke hoge bal houd ik mijn adem vast. Gewoon niet goed genoeg voor Ajax.![]()
Dat laatste is geen onzin. Dat ben ik met je eens. Ik ben wel benieuwd naar die talloze andere wedstrijden misschien heb je wel een punt. Maar ik vond dit ook wel meevallen en leken meer incidentenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In CL wedstrijden was hij vaak wel goed omdat je dan logischerwijs meer schoten op doel krijgt en je dus meer te doen hebt. Toen blonk hij altijd wel uit met zijn reflexen. Maar in de Eredivisie in makkelijkere potjes was hij vaak niet geconcentreerd en vlogen de ballen er zo in (Utrecht uit en nog talloze andere wedstrijden waarin hij te snel op de grond lag toen er gestift werd).
Hij heeft best zijn momenten, maar Vermeer is een stuk onrustiger in het doel dan Cillessen.
inb4: "onzin".![]()
Ik vond het altijd mooi als Vermeer uit kwam rennen op een doorgebroken speler. Zoveel rode kaarten
Als die gevallen zo vaak voorkomen als bij Vermeer zijn het geen incidenten meer te noemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat laatste is geen onzin. Dat ben ik met je eens. Ik ben wel benieuwd naar die talloze andere wedstrijden misschien heb je wel een punt. Maar ik vond dit ook wel meevallen en leken meer incidentenOh.![]()
Maar liefst 2 in zijn gehele carriere inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef gniffie het volgende:
Ik vond het altijd mooi als Vermeer uit kwam rennen op een doorgebroken speler. Zoveel rode kaarten![]()
Cillessen straalt gewoon veel meer rust uit, wat ook beter is voor de verdediging. Het enige wat Vermeer beter kan dan Jasper is penalty's pakken.Oh.![]()
Nogmaals noem ze eens op en dan strepen we het af tegen het aantal gespeelde wedstrijden dan komen we ergens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die gevallen zo vaak voorkomen als bij Vermeer zijn het geen incidenten meer te noemen.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar liefst 2 in zijn gehele carriere inderdaad
Als keeper van Ajax is elke fout in de Eredivisie een fout teveel, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals noem ze eens op en dan strepen we het af tegen het aantal gespeelde wedstrijden dan komen we ergens.![]()
Je snapt toch zelf ook wel dat ik niet elke Ajax wedstrijd in de afgelopen 5 jaar tot in den detail heb onthouden en precies weet wanneer en waar Vermeer een fout maakte. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals noem ze eens op en dan strepen we het af tegen het aantal gespeelde wedstrijden dan komen we ergens.Oh.![]()
Dus met andere woorden het is weer nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat ik niet elke Ajax wedstrijd in de afgelopen 5 jaar tot in den detail heb onthouden en precies weet wanneer en waar Vermeer een fout maakte. Kom op zeg.![]()
Dan is Jasper toch ook al een aantal keer kansloos onder een bal door gegaan. Verkopen dan maarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als keeper van Ajax is elke fout in de Eredivisie een fout teveel, zo simpel is het.![]()
![]()
Dat je nog op hem ingaat zeg..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat ik niet elke Ajax wedstrijd in de afgelopen 5 jaar tot in den detail heb onthouden en precies weet wanneer en waar Vermeer een fout maakte. Kom op zeg.
Vermeer heeft 2 seizoenen lang gewoon prima gekeept, laatste seizoen was dramatisch; dan raak je je plaats kwijt in de topsport. Cillessen is gewoon beter.![]()
![]()
Zoals zo vaak lees je het weer verkeerd. Het is wel ergens op gebaseerd, in zoveel wedstrijden dat hij een onzekere indruk maakte. Maar de enige waar hij echt zwaar slecht was in die wedstrijd tegen Utrecht (6-4).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus met andere woorden het is weer nergens op gebaseerdOh.![]()
Dat ontkent toch ook niemandquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je nog op hem ingaat zeg..
Vermeer heeft 2 seizoenen lang gewoon prima gekeept, laatste seizoen was dramatisch; dan raak je je plaats kwijt in de topsport. Cillessen is gewoon beter.maar als je met zogenaamde concentratie problemen komt en dan twee voorbeelden kan geven dan is het nergens op gebaseerd.
![]()
Zoals Vermeer een tijdje beter was dan Stekelenburg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je nog op hem ingaat zeg..
Vermeer heeft 2 seizoenen lang gewoon prima gekeept, laatste seizoen was dramatisch; dan raak je je plaats kwijt in de topsport. Cillessen is gewoon beter.Oh.![]()
Ik heb Cillessen bij Ajax geen cruciale fouten zien makenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is Jasper toch ook al een aantal keer kansloos onder een bal door gegaan. Verkopen dan maar![]()
![]()
Nou ik ben benieuwd en als je bezig bent zoek ook meteen even de minuten van de gescoorde tegen doelpunten op dan komen we ergens. Probeer het eensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals zo vaak lees je het weer verkeerd. Het is wel ergens op gebaseerd, in zoveel wedstrijden dat hij een onzekere indruk maakte. Maar de enige waar hij echt zwaar slecht was in die wedstrijd tegen Utrecht (6-4).![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd en als je bezig bent zoek ook meteen even de minuten van de gescoorde tegen doelpunten op dan komen we ergens. Probeer het eens
Wel ironisch dat jij om keiharde feiten vraagt terwijl jezelf altijd de grootste onzin van de daken schreeuwt meneer "hij is door de mand gezakt" LitmanenAFCA.![]()
Mijn mening hoeft niet serieus genomen te worden dat zou je toch onderhand moeten weten. Als ik serieus over Ajax wil praten dan doe ik dat al helemaal niet hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wel ironisch dat jij om keiharde feiten vraagt terwijl jezelf altijd de grootste onzin van de daken schreeuwt meneer "hij is door de mand gezakt" LitmanenAFCA.![]()
Of je stopt met blaten zonder onderbouwing dat lijkt me verstandig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lijkt me beter als ik die LitmanenAFCA maar gewoon ga negeren voor een tijdje![]()
Rot dan gewoon op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn mening hoeft niet serieus genomen te worden dat zou je toch onderhand moeten weten. Als ik serieus over Ajax wil praten dan doe ik dat al helemaal niet hierVerstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lijkt me beter als ik die LitmanenAFCA maar gewoon ga negeren voor een tijdje![]()
Wat doe je hier dan nogquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn mening hoeft niet serieus genomen te worden dat zou je toch onderhand moeten weten. Als ik serieus over Ajax wil praten dan doe ik dat al helemaal niet hier![]()
![]()
Waarom ik doe niets fout?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot dan gewoon op.
[..]
Verstandig inderdaad.![]()
Jawel, en ga dit soort getroll voortaan ook verwijderen. Dacht ff dat je gewoon dom was, maar dit sfeerverpestende geflame van je voegt niks toe.quote:
En nu weer gewoon over Ajax.![]()
Hopelijk bouwt Ajax dit seizoen via de middenvelders op ipv met de verdedigers"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk krijgt El Ghazi vanavond wel speelminuten
GGMM dit is serieus en kun je laten staan.![]()
En wordt er sneller de diepte gezocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:40 schreef gniffie het volgende:
Hopelijk bouwt Ajax dit seizoen via de middenvelders op ipv met de verdedigersOh.![]()
Dat is hopelijk een natuurlijk gevolg als de middenvelders gaan opbouwen. Dan hoeven de aanvallers zich niet meer in te laten zakken om aanspeelbaar te zijn en kunnen ze loopacties gaan maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wordt er sneller de diepte gezocht."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Al moet Klaassen zich dan wel beter aanspeelbaar maken in het midden. En Serero moet sneller de diepte willen zoeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is hopelijk een natuurlijk gevolg als de middenvelders gaan opbouwen. Dan hoeven de aanvallers zich niet meer in te laten zakken om aanspeelbaar te zijn en kunnen ze loopacties gaan maken.Oh.![]()
Yes, als dat gebeurt zal alles wss op zijn plek vallen. Zo niet, wordt het weer een kut seizoenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al moet Klaassen zich dan wel beter aanspeelbaar maken in het midden. En Serero moet sneller de diepte willen zoeken.
Nja we worden wel weer kampioen, alleen er mogen wel wat leukere wedstrijden komen ja. Gelukkig hebben we nu talentvollere aanvallers (zoals het er nu naar uitziet).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Yes, als dat gebeurt zal alles wss op zijn plek vallen. Zo niet, wordt het weer een kut seizoenOh.![]()
Kampioen worden sowieso.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja we worden wel weer kampioen, alleen er mogen wel wat leukere wedstrijden komen ja. Gelukkig hebben we nu talentvollere aanvallers (zoals het er nu naar uitziet)."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja, Becker mocht door, liep rechtdoor naar de gol en gaf hem af aan Zivkovic, hoefde hem alleen binnen te glijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op aangeven van Becker lees ik. Spitsengoaltje?
1-1 nu.![]()
was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al moet Klaassen zich dan wel beter aanspeelbaar maken in het midden. En Serero moet sneller de diepte willen zoeken.![]()
top!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://tvfree.me/ver/benfica-tv-online![]()
jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is het een betere bestuurder dan Lukoki/De Sa?![]()
Sigthorsson die waardeloze loopactie maakt en daarna boos is dat hij hem niet krijgt"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zijn aannames zijn wel van 10m lopen naar 5m lopen gegaan. Topspits in wording!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Sigthorsson hè, die is niet zo goed hè."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Louis schijnt hem al in zijn boekje te hebben opgeschreven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zijn aannames zijn wel van 10m lopen naar 5m lopen gegaan. Topspits in wording!Oh.![]()
Kut. Vast niet danquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:17 schreef ibri het volgende:
Voor de verrassing een keer Anwar el Ghazi...
Doet hij vanavond wel mee?![]()
Mag wel invallen in de tweede helft denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:17 schreef ibri het volgende:
Doet hij vanavond wel mee?Oh.![]()
Zlatan heeft een half jaartje leuk gevoetbald. De anderhalf jaar daarvoor was het gewoon een prutser.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helden zijn spelers die duidelijk geweldenaren waren zoals een Zlatan, Suarez en Eriksen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
El Ghazi maakte zes goals in totaal 90 minuten. Nu weer 2. Gemiddeld dus een doelpunt per 12 minuten ofzo?
Gourmetten of steengrillen?![]()
Schone start iig, misschien valt hij nog in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:17 schreef ibri het volgende:
Doet hij vanavond wel mee?![]()
Die 2 die voor de show springt terwijl de bal bijna 2 meter achter hem neerploft"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: