Had je haar nog niet ontmoet? Dalijk doet ze een flipsie en komt ze niet meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin in de meet.
Eindelijk Fas ontmoeten.
Het grote afhaken moet nog beginnen hè.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin in de meet.
Eindelijk Fas ontmoeten.
Ik heb Flips gemeet in de tijd dat ze niet meer meette.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je haar nog niet ontmoet? Dalijk doet ze een flipsie en komt ze niet meer.
Ja wat dat betreft...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het grote afhaken moet nog beginnen hè.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van meets met meer mensen.
Of ik zou ze echt allemaal persoonlijk moeten kunnen uitzoeken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft...
Janie zou je mij uit de OP willen halen?
"Je bent nog kleiner dan ik dacht." Meteen hele sfeer verpest.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin in de meet.
Eindelijk Fas ontmoeten.
Waaroooooooom?!?!?!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft...
Janie zou je mij uit de OP willen halen?
Woow uitzonderlijk dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Flips gemeet in de tijd dat ze niet meer meette.
Nee, Fas durft nooit omdat ze bang voor me is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je haar nog niet ontmoet? Dalijk doet ze een flipsie en komt ze niet meer.
Owja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het grote afhaken moet nog beginnen hè.
Was het alles wat je verwacht had en zo veel meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Flips gemeet in de tijd dat ze niet meer meette.
Trutquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Je bent nog kleiner dan ik dacht." Meteen hele sfeer verpest.
Het was gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Fas durft nooit omdat ze bang voor me is.
[..]
Owja.
[..]
Was het alles wat je verwacht had en zo veel meer?
[..]
Trut
Afgesplitst van de PVV uiteraard.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
de Groep Bontes/Van Klaveren hebben Kamervragen gesteld.
Heb ik iets gemist? Wat voor groep is dat in godsnaam?
Dat scheelt ongetwijfeld per individu.quote:
Je bent er toch maar op één geweest?quote:
Ik ook, maar zoveel via Fok zijn het er dan ook niet geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar leuke meegemaakt eigenlijk
Met 0 notes moet dat vast geen probleem zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat ik er maar eens een betoog over in Feedback ga schrijven.
Ok, anders geformuleerd, de meets waar ik tot nu toe geweest ben waren leukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt ongetwijfeld per individu.
Wanneer niet?quote:
ik heb wel eens meets gehad waarbij ik halverwege al wist dat er geen vervolg zou komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:08 schreef Samzz het volgende:
Wanneer er mensen zijn die uiteindelijk toch niet leuk blijken, of dat het saaie dozen zijn.
Meets zijn gewoon niet altijd leuk. Overigens heb ik het niet per se over FOK!meets.
die man is ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las dat Stan Lee niet op de San Diego Comic Con komt nu, wegens gezondheidsproblemen.
Nee!
92 alweer. Ik begrijp dat hij ook eens dood zal gaan, maar ik vind het jammer.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel eens meets gehad waarbij ik halverwege al wist dat er geen vervolg zou komen
hij heeft wel zon lekker grof gevoel voor humorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
92 alweer. Ik begrijp dat hij ook eens dood zal gaan, maar ik vind het jammer.
Hij lijkt me echt iedereens favoriete opa. Het is heerlijk om oude youtube fragmenten van hem op te zoeken.
maar de meetings die ik had van fok waren opzich wel leukquote:
Ik na een paar minuten al.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel eens meets gehad waarbij ik halverwege al wist dat er geen vervolg zou komen
hoe ben je er tussen uit geknepen of heb je het uitgezeten?quote:
Uitgezeten en ik vermaak me dan vaak ook wel, maar het is dan niet leuk genoeg voor nog een keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe ben je er tussen uit geknepen of heb je het uitgezeten?
Ik vind het ook wel mooi dat hij nog steeds werkt. Zo af en toe voor kleinere bedrijfjes wat helpen. Niet dat het veel verkoopt, maar toch. Ideeën zijn ideeën.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij heeft wel zon lekker grof gevoel voor humor
[..]
maar de meetings die ik had van fok waren opzich wel leuk
uhuh herkenbaar welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uitgezeten en ik vermaak me dan vaak ook wel, maar het is dan niet leuk genoeg voor nog een keer.
mja dat is wel tof inderdaadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi dat hij nog steeds werkt. Zo af en toe voor kleinere bedrijfjes wat helpen. Niet dat het veel verkoopt, maar toch. Ideeën zijn ideeën.
Ranzig... heb het vorige week weer eens na lange tijd geprobeerd..quote:
Ik vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ranzig... heb het vorige week weer eens na lange tijd geprobeerd..
het is dat de jongens het zo lekker vinden maar mehn
Ik kreeg gisteren lauwe frietjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ranzig... heb het vorige week weer eens na lange tijd geprobeerd..
het is dat de jongens het zo lekker vinden maar mehn
Dat laatste vind ik niet zo ergquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slappe bende
en godnondeju met veel zout
Ik ben ook teruggegaan. Heb nieuwe gekregen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meteen klagen en die friet over de toonbank smijten
de fritesaus vinnik ook wel aardigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet zo erg. En de fritessaus is echt lekker
.
Weg gezonde levensstijl.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef Royco1 het volgende:
Vanavond ff flink zuipen en vreten op de zaak
ja zekerquote:
dank jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed! Hoever ben je? En heb je al je theorie?
Was je er een tijdje tussenuit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
ik ben nog niet zover ik heb vandaag mijn 3de les en theorie ga ik binnenkort ook aan beginnen
is wel wennen om al die regeltjes weer opnieuw te leren
nou ja ik rij op mijn brommertje overal door heen plus met de auto heb je ook met andere regels te maken dus dat moet ik even opnieuw lerenquote:
Oow op die manier, ja dat is wel iets anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik rij op mijn brommertje overal door heen plus met de auto heb je ook met andere regels te maken dus dat moet ik even opnieuw leren
klopt maar het is wel heel leuk om te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow op die manier, ja dat is wel iets anders.
Oh dat is nog pril....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
ik ben nog niet zover ik heb vandaag mijn 3de les en theorie ga ik binnenkort ook aan beginnen
is wel wennen om al die regeltjes weer opnieuw te leren
mja klopt maar komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is nog pril....
Ja dat is wel even anders die theorie.
Ik ping dat altijd een paar seconde.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.. brood is aan het ontdooien... vergeten uit de vriezer te halen
Ja sorryquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Lola! Wat lees ik nu? Je komt niet naar de meet
ik vries 'mijn' brood per 2 sneetjes in dus ik ontdooi ook niet een heel of half brood hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ping dat altijd een paar seconde.![]()
Ik eet maar 2 sneetjes brood op een dag. Een heel of een half brood eruit halen werkt niet.
Ik haal de avond ervoor altijd een paar sneetjes eruit en dan zijn ze de ochtend daarop ontdooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ping dat altijd een paar seconde.![]()
Ik eet maar 2 sneetjes brood op een dag. Een heel of een half brood eruit halen werkt niet.
Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:22 schreef Myraela het volgende:
Vind ik allemaal teveel gedoe.Gewoon in de magnetron gooien, merk er niets van.
quote:
Of schrijf je in voor open library.com.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
download de app 'vakantiebieb'.
Veel boeken waar je uit kan kiezen
Gratis?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
download de app 'vakantiebieb'.
Veel boeken waar je uit kan kiezen
ja, maar je moet wel je gegevens invullen enzo, al weet ik niet meer wat voor gegevens precies, want ik heb m al een jaar.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar je moet wel je gegevens invullen enzo, al weet ik niet meer wat voor gegevens precies, want ik heb m al een jaar.
Dan kan je boeken lezen op je telefoon, of zoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar je moet wel je gegevens invullen enzo, al weet ik niet meer wat voor gegevens precies, want ik heb m al een jaar.
ja, of tablet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je boeken lezen op je telefoon, of zo?
het is wel te doen, moest er wel aan wennen en het is idd niet zo fijn, maar beter dan niksquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Hoe wel lezen op een telefoon wel kut is. Ik heb geen tablet of zo.
Goed punt. En in de trein is iets lezen beter dan niets lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, of tablet.
Ik doe dat thuis niet, omdat ik meer van echte boeken houd, maar op vakantie is het bv ideaal, ik nam altijd drie boeken ofzo mee, nu hoeft dat niet, scheelt veel ruimte
Dat is waar! Ik ben zelf misschien wat ouderwets, maar echte boeken lezen zoveel fijner. Ik zou ook nooit een e-reader kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is wel te doen, moest er wel aan wennen en het is idd niet zo fijn, maar beter dan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |