Er gaan geen gewapende militairen aldus Rutte.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef JayDeeNow het volgende:
Er zijn al meerdere eenheden van het korps commandotroepen zich aan het mobiliseren.
Hoop dat die gestoorde seperatisten zich rustig houden, verdere escalatie zit niemand op te wachten.
Rutte liegt, ze zijn daar al.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Er gaan geen gewapende militairen aldus Rutte.
Bron?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef JayDeeNow het volgende:
Er zijn al meerdere eenheden van het korps commandotroepen zich aan het mobiliseren.
Hoop dat die gestoorde seperatisten zich rustig houden, verdere escalatie zit niemand op te wachten.
Ja, de gestoorde separatisten tegen de bijna legitieme en vriendelijke regering in Kiev.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef JayDeeNow het volgende:
Moet zeggen dat mij van de week ook zo'n gevoel bekroop. Ik geloof dat Rutte vatbaar is voor slechte Angelsaksische raad.quote:
Praatjesmaker.quote:
De broer van de peettante van de melkboer z'n achterbuurmanquote:
Ja zo ongeveerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
De broer van de peettante van de melkboer z'n achterbuurman
Mijn papa is luchtmobiel geweest en zit nu in Washington en volgens mij hoorde hij van mij dat ze aan het mobiliseren waren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat mij van de week ook zo'n gevoel bekroop. Ik geloof dat Rutte vatbaar is voor slechte Angelsaksische raad.
Maar meer dan een gevoel was het niet.
Als je een betrouwbare bron had gehad dan had ie wel gezegd dat je je waffel moet houden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |