Sorry. Wist niet dat jullie daar aan deden.quote:
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry. Wist niet dat jullie daar aan deden.
Ik ga mijn broers halen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO KOMT DE AARD VAN HET BEESTJE NAAR BOVEN
Doe normaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO KOMT DE AARD VAN HET BEESTJE NAAR BOVEN
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.
Gaat het wel goed met jou?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef Fylax het volgende:
VERDOMME MIJN MOBIEL IS LANGZAAM HIJ TYPT TE LANGZAAM WAARDOOR IK FOUTEN MAAK KUT ZOOI
Niet zo schreeuwen. Je mobiel kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef Fylax het volgende:
VERDOMME MIJN MOBIEL IS LANGZAAM HIJ TYPT TE LANGZAAM WAARDOOR IK FOUTEN MAAK KUT ZOOI
Wel sloom kut ding bahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen. Je mobiel kan er ook niets aan doen.
Zo ging het 40 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:06 schreef Santello het volgende:
Eerst stiekem hier naartoe lokken. Vervolgens schaamteloos wegjagen
FOKking saaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wat zijn, allemaal hetzelfde, fokking saai wordt het dan.
Zie bijv. China.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wat zijn, allemaal hetzelfde, fokking saai wordt het dan.
Mijn OCD begint weer te komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elastiekjes niet op kleur hebben gesorteerd, Dat kan echt niet.
Da's gewoon een hogere moeilijkheidsgraadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat als mijn mattie Wilders is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom jij met al je matties, kom ik met Geert
Vertel dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ik moet nog steeds vertellen wat voor leuks ik heb
King Stannis of the house Baratheon. Slavernij is verboden in Westeros, wie is uw 'baas'?quote:
Ja we hangen allemaal aan je lippen. Echt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we hangen allemaal aan je lippen. Echt.
Hoe oud ben jij(serieuze vraag)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga met 2 vrienden tienertoer doen en dan gaan we het hele land rond en ook naar walibi.
En we gaan met selfie stick filmen en zorgen om met zoveel meiden een selfie te maken
Tevens een klein stapje verder naar het overwinnen van mijn sociale angst
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.quote:
Zo dat is even omschakelen voor me, tering.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga met 2 vrienden tienertoer doen en dan gaan we het hele land rond en ook naar walibi.
En we gaan met selfie stick filmen en zorgen om met zoveel meiden een selfie te maken
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Wtf?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga terug naar Istanbul, daar komen jullie toch vandaan?
Ja, allemaal. Ook de Marokkanen, Algerijnen, Jemenieten. Die moeten een verplichte stop maken in Istanbul.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik las, ik ga met 2 vrienden een tienerhoer doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Het gaat om selfies. Niet om aanranding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.
Voor de rest inderdaad een goede sociale oefening.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik las, ik ga met 2 vrienden een tienerhoer doen.
Kan je daar niet een goede antwoord voor geven. Er zijn mensen die er in geloven en andere weer niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.
Daar las ik iets over zwarte magie. Is dat niet in strijd met religie? Religie in het algemeen eigenlijk.
Ik was op de kermis in Tilburg en 3 meisjes waren selfies aan het maken dus vriend van me zegt kom wr gaan er bij staan maar dat ging me dan op dat moment eventjes te ver.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo dat is even omschakelen voor me, tering.
Leuk voor je, spannend zeker! Succes.
Dus je liegt. Okay.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 15 maar op papier 12
snapje snapje
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat om selfies. Niet om aanranding.
Heb je dat filmpje niet gezien? Zo'n domme nijmegenaar zegt tegen een verslaggever dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul want daar komen ze vandaanquote:
Ja dat constitueert ongeloof, het praktiseren dan, moslims geloven dat het bestaat en uitgevoerd kan worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.
Daar las ik iets over zwarte magie. Is dat niet in strijd met religie? Religie in het algemeen eigenlijk.
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.
Je weet toch wel dat je je dochter nooit naar een game beurs moet sturen?????quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.
Het mooie aan zo'n selfie stick is dat mensen meestal van zelf bij je komen staanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.
Voor de rest inderdaad een goede sociale oefening.
heb jij er dan al ooits een meisje gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was op de kermis in Tilburg en 3 meisjes waren selfies aan het maken dus vriend van me zegt kom wr gaan er bij staan maar dat ging me dan op dat moment eventjes te ver.
Dus niet, ze was 15. gelukkig was haar broer, zeer grote jongen en haar vriend, ook een grote jongen op een andere manier, erbij, haar vriend heeft er diverse gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je je dochter nooit naar een game beurs moet sturen?????
Je dochter is model? Is Isax je dochter?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja die sticks. hahaha ik zag er van de week 1, moest weer eens lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het mooie aan zo'n selfie stick is dat mensen meestal van zelf bij je komen staan
Hoe oud is haar vriend?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.![]()
En 2 mannen bij haar dus het was redelijk veilig.![]()
Haar vriend is redelijk gespierd en daar waren de nerds wel van onder de indruk vaak.
Mijn dochter mag later echt niet gamen of naar een game beurs. Al die gamerts geylen op meisjes die gamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.![]()
En 2 mannen bij haar dus het was redelijk veilig.![]()
Haar vriend is redelijk gespierd en daar waren de nerds wel van onder de indruk vaak.
De enige mensen die naar de Gamescom gaan dit jaar die ik ken zijn meidenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:19 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij er dan al ooits een meisje gezien?
Nee. Hoef ik ook niet te zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje niet gezien? Zo'n domme nijmegenaar zegt tegen een verslaggever dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul want daar komen ze vandaan
ik ga niet naar zulke beursen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je dochter is model? Is Isax je dochter?
Want anders begrijp ik er niet veel van geloof ik.
Nee, ze is geen model maar ze is wel heel knap.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je dochter is model? Is Isax je dochter?
Want anders begrijp ik er niet veel van geloof ik.
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJEquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje niet gezien? Zo'n domme nijmegenaar zegt tegen een verslaggever dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul want daar komen ze vandaan
Groot op een andere manier? Viezerik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus niet, ze was 15. gelukkig was haar broer, zeer grote jongen en haar vriend, ook een grote jongen op een andere manier, erbij, haar vriend heeft er diverse gewaarschuwd.
Mijn dochter dacht, cool, ik ga hier later werken in zo'n pakje, dan loop ik binnen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn dochter mag later echt niet gamen of naar een game beurs. Al die gamerts geylen op meisjes die gamen.
Pics van mijn fokzus in DM?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ze is geen model maar ze is wel heel knap.
En zoveel meisjes lopen er daar niet rond dan gaan de hormonen al snel te keer bij zoiets.
wuttttquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De enige mensen die naar de Gamescom gaan dit jaar die ik ken zijn meiden
Ik, en een groep van vier meiden. Jup.
Gelukkig geilen andere puberjongetjes niet. En de meisjes sowieso niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn dochter mag later echt niet gamen of naar een game beurs. Al die gamerts geylen op meisjes die gamen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Groot op een andere manier? Viezerik.
Mijn dochter mag tot haar achtiende het huis niet uit, school uitgezonderd natuurlijk maar dan haal en breng ik haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig geilen andere puberjongetjes niet. En de meisjes sowieso niet natuurlijk.
Natuurlijk, droom jij fijn verder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn dochter mag tot haar achtiende het huis niet uit, school uitgezonderd natuurlijk maar dan haal en breng ik haar.
Vader een zolderkamerautist, dochter ook.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga niet naar zulke beursen.
voel ik me niet veilig
Ik was een paar eeuwen geleden ook een pubermeisje. Ik vond mannelijke aandacht tof. ik ging er van giebelen. Maar dat herkennen jullie dus niet en gamers randen dus aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ze is geen model maar ze is wel heel knap.
En zoveel meisjes lopen er daar niet rond dan gaan de hormonen al snel te keer bij zoiets.
Psychiater heeft medicijnen gestudeerd (en geeft vaak leiding aan een team psychologen)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:26 schreef Fylax het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen een psycholoog en een psychiater?
Psychiater mag medicijnen voorschrijven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:26 schreef Fylax het volgende:
Hoi Fritzlquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn dochter mag tot haar achtiende het huis niet uit, school uitgezonderd natuurlijk maar dan haal en breng ik haar.
Aha okee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Psychiater heeft medicijnen gestudeerd (en geeft vaak leiding aan een team psychologen)
Een psychiater mag medicijnen voorschrijven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:26 schreef Fylax het volgende:
Een vriendin van mij zit bij een pyscholoog maar kreeg ook medicijnen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Psychiater mag medicijnen voorschrijven.
Er van uit gaan dat je als zolderkamerautist kinderen gaat krijgen. Ze worden niet voor je deur gedropt he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk herkende ik het wel, ik zei toch ook dat mijn dochter het niet zo erg vond. Die vond de aandacht heerlijk. Zover ik weet is ze niet aangeraakt alleen zijn er wel foto's gemaakt van bepaalde delen van haar lichaam. Maar daar zijn het pubers voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik was een paar eeuwen geleden ook een pubermeisje. Ik vond mannelijke aandacht tof. ik ging er van giebelen. Maar dat herkennen jullie dus niet en gamers randen dus aan.
Ik vind het niet erg om de enige man te zijn, zijn aardige meiden. Vind het altijd raar dat van alle gamenerds die ik ken, er geen enkele van naar die beurs gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:24 schreef isax het volgende:
[..]
wuttttals ik mee ga met mijn broer ben ik altijd het enigste meisje.
en lach ik me de pleuris.
Dat kan maar een psychiater schrijft ze uit, een psycholoog mag dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zit bij een pyscholoog maar kreeg ook medicijnen?
jij weet precies hoe het moet op je 15e al gewoon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zoek later mijn vriendin wel hier op FOK! als ik in de 20 benquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er van uit gaan dat je als zolderkamerautist kinderen gaat krijgen. Ze worden niet voor je deur gedropt he?
Het uurloon en de goodybag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:26 schreef Fylax het volgende:
Je dochter vond het leuk, die gastjes vonden het leuk. Noem het dan ook niet een halve aanranding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk herkende ik het wel, ik zei toch ook dat mijn dochter het niet zo erg vond. Die vond de aandacht heerlijk. Zover ik weet is ze niet aangeraakt alleen zijn er wel foto's gemaakt van bepaalde delen van haar lichaam. Maar daar zijn het pubers voor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef isax het volgende:
[..]
jij weet precies hoe het moet op je 15e al gewoon.
had ik maar die wijsheid al gehad op die leeftijd
Oh zo! Ik ben echt benieuwd waar ik heen moetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan maar een psychiater schrijft ze uit, een psycholoog mag dat niet.
Veel geluk daarmee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zoek later mijn vriendin wel hier op FOK! als ik in de 20 ben
ik maakte een grapje joh. vond het allemaal geweldig in die tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was een paar eeuwen geleden ook een pubermeisje. Ik vond mannelijke aandacht tof. ik ging er van giebelen. Maar dat herkennen jullie dus niet en gamers randen dus aan.
Sorry, ik gebruik soms grote woorden, ik krijg er vaak genoeg voor op mijn klote in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je dochter vond het leuk, die gastjes vonden het leuk. Noem het dan ook niet een halve aanranding.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
zijn te druk met spelletjes spelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om de enige man te zijn, zijn aardige meiden. Vind het altijd raar dat van alle gamenerds die ik ken, er geen enkele van naar die beurs gaat.
Daar is ze vrouw voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je dochter vond het leuk, die gastjes vonden het leuk. Noem het dan ook niet een halve aanranding.
Vraag gelijk tipsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de paar mensen die ik ken die ik echt in hart en nieren gamer zou noemen ook meiden.quote:
Oh ja, mijn schoonzoon vond het dus niet leuk, daar kwam dat woord vandaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
psycholoog is gesprekken etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:26 schreef Fylax het volgende:
Ja nke nquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo maar over al spaties tussen zetten
Brain niet, BDS niet, zwab niet, chuffi niet, en nog wel meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet dat bijna iedere vent hier uit 1981 komt.
iets van 5 ofzo?
dus is niet moeilijk
Tot nu toe nog geenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet dat bijna iedere vent hier uit 1981 komt.
iets van 5 ofzo?
dus is niet moeilijk
slaap jy met hond in bed?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:36 schreef isax het volgende:
ik zweer je ik moet straks nog op de grond slapen.
die chihuahua schuift steeds meer mijn kant op.
fylax nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brain niet, BDS niet, zwab niet, chuffi niet, en nog wel meer.
Ik ben 3 jaar geleden 5 maanden in dagbehandeling geweest in het UMCG.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
psycholoog is gesprekken etc.
psychiater komt pas als je echt fucked up bent en dat ze goed moeten nadenken over je medicatie.
psychologen overleggen nog wel eens met je huisarts maar een psychiater zal jij niet tegen komen.
een psychiater kom je pas tegen als je echt in de psychiatrie te recht komt.
is ook niets spannends of leuk aan.
Zeg het nou maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geenmaar ik ben iets jonger
Maar 1 jaar hoor. Daarna ben je gewoon 26.quote:
geen idee. veel mensen vinden het vies.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
nee waarom zou dat mijn kat slaapt ook bij mij waarom geen hond
Die van mij waren wel slechter dan die van Marjet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:38 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden 5 maanden in dagbehandeling geweest in het UMCG.
Incl. arbeidstherapie en schilderen. En ik kan je vertellen dat hoe talentloos ik ook ben, mijn schilderijen een stuk beter waren dan die van Marjet
wa?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zwab, Joezi, Inodder en Ygritte volgens mij?
ik en als ik wil gooi ik ze alle 3 er in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:42 schreef Majoraan het volgende:
Welke viezerik hier slaapt met zijn hond in bed?
En je 4e hond Fylax dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik en als ik wil gooi ik ze alle 3 er in.
hmm, volgens mij is in die therapie jouw zelfvertrouwen nog niet op peil gekomen :-)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij waren wel slechter dan die van Marjet.
ja oke likken ben ik geen ven van .quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:41 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee. veel mensen vinden het vies.
ik lig zo vaak met een van de andere honden op de bank. en die likt heel mijn arm af.
vind dit stuk hygienischer.
Nounou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:43 schreef Fylax het volgende:
Ik kan mijn telefoon bijna niet vasthouden omdat 'ie zo heet is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
hmm, volgens mij is in die therapie jouw zelfvertrouwen nog niet op peil gekomen :-)
Ik slaap maar met 2 Jack Russels in bed, jij bent lekker viezer dan ik, puhquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik en als ik wil gooi ik ze alle 3 er in.
Woei.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen het. Dat ding is 45 graden op dit moment ofzo
Leg hem dan ergens neer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen het. Dat ding is 45 graden op dit moment ofzo
Oke ff proberen zo terug (hoop ik)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef isax het volgende:
[..]
even onder de koude kraan houden.
PRECIES 10 seconden. als je langer doet is hij kapot.
Oh dan kom jij dus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ohhhwww wil jij verwend worden door een oma in de buurt..hhhhh bel 070Sexxxx
En terecht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
Het is altijd vervelend als je een projectje bedenkt en je dat wilt gaan doen terwijl er nog vijf andere dingen zijn die je al eerder wilde doen. Nu kan ik niet hieraan beginnen zonder me schuldig te voelen over de andere projectjen
Nog nooit van gehoord en ik hoop niet dat je hem zat te fucken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef isax het volgende:
[..]
even onder de koude kraan houden.
PRECIES 10 seconden. als je langer doet is hij kapot.
Aan de andere kant kan ik pas beginnen aan die projecten als ik naar de bouwmarkt geweest ben, of mallen gemaakt heb, of een offerte heb aangevraagd bij een metaalwerkplaatsquote:
Gij gleuft ok alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en ik hoop niet dat je hem zat te fucken.
je hebt hem wel snel gefixtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef Fylax het volgende:
En bedankt Isa
Na 8 seconden deed ie t niet meer ...
Dankjewel ..
Want dat is duidelijk niet het probleem van je 50's handwarmer maar van Isax.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef Fylax het volgende:
En bedankt Isa
Na 8 seconden deed ie t niet meer ...
Dankjewel ..
Je bent niet dom, je bent een vliegtuigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Vaak wel, ik snap dat mensen mij dom vinden.
En anders vette pechquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
een iphone kan je langer dan 8 seconden onder een kraan houden.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Je bent niet dom, je bent een vliegtuig
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ohhhwww wil jij verwend worden door een oma in de buurt..hhhhh bel 070Sexxxx
Niet als de kraan aanstaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
Ik heb/had een Samsungquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
Hoe als ik geen telefoon heb om de foto te maken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:56 schreef isax het volgende:
[..]
maak eens een foto met je selfiestick van je phone.
Aangenaam, leuk hè vliegen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:56 schreef Majoraan het volgende:
[..]
hihi, ik ben een helikopter, aangenaam
Use the hot (Phone) linequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe als ik geen telefoon heb om de foto te maken?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangenaam, leuk hè vliegen...
Je had daar toch een tekenfilm van?
Ff zoeken.
Disney Planes ofzowquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangenaam, leuk hè vliegen...
Je had daar toch een tekenfilm van?
Ff zoeken.
Alles is toeval.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk trouwens naar de datum
Ja maar dat wilt niet zeggen dat iedere telefoon dat doet. Die iPhoontjes zijn helemaal niet ontworpen op waterdichtheid, iedere seconde dat ze het doen onder water is pure mazzel.quote:
ik gooide de mijne perongelijk in een plas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat wilt niet zeggen dat iedere telefoon dat doet. Die iPhoontjes zijn helemaal niet ontworpen op waterdichtheid, iedere seconde dat ze het doen onder water is pure mazzel.
Im een regenplas of in een plasplas..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik gooide de mijne perongelijk in een plas.
gelukkig niets aan het handje.
mijn ipod touch 1 had ik in bad laten vallen, daarna in de fohn gestopt. 30 minuutjes laten blazen.
en hij dee het weer
Ja, als alles toevallig is dan is dat wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is toeval?
Als toeval vaak gebeurt is het dan nog toeval?
Iemand mij snappen?
zit je pammetjes weg te spoelen met wodka of wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:02 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Im een regenplas of in een plasplas..
Gatverd@mme, Phone in de pis, 40 honden in bed...
Is met de meeste telefoons wel zo, het duurt even voordat alle lucht er uit is. Want ook al zijn ze niet waterdicht, er zitten weinig grote gaten in. Die nieuwe telefoons die nu uitkomen die redelijk waterdicht zijn zijn wel tof. Maar denk eerlijk gezegd niet dat Apple dat voorlopig een belangrijk verbeterpunt vindt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik gooide de mijne perongelijk in een plas.
gelukkig niets aan het handje.
mijn ipod touch 1 had ik in bad laten vallen, daarna in de fohn gestopt. 30 minuutjes laten blazen.
en hij dee het weer
Parlayquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, als alles toevallig is dan is dat wel heel toevallig.
huh???quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
[..]
zit je pammetjes weg te spoelen met wodka of wat?
Ik gooi het zo even in mijn whatsapp community, moment......quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
huh???
Ik vind mijzelf behoorlijk grappig, maar jij verteld nu dat niet iedereen in een deuk ligt?
Ik heb even een linkje gezocht waar je op staat, radio gaan we waarschijnlijk toch niet luisteren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Vanavond draai ik trouwens live op Radio49 met live webcam dus als je me wilt zien/horen
ik heb een nokia....3330? geen 3310 in de wasmachine geflikkert.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 1 telefoon verloren aan waterschade. Een Motorola RAZR, zo'n ouderwetse klapfoon. Het regende, telefoon zat in m'n tas, stof van de tas was vochtig en dat was al te veel blijkbaar
Echt waar, gaafquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Vanavond draai ik trouwens live op Radio49 met live webcam dus als je me wilt zien/horen
Je gooit min grappen daarop? Denk je wel even aan royalties ivm copyrightsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik gooi het zo even in mijn whatsapp community, moment......
Wat ben ik toch knapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb even een linkje gezocht waar je op staat, radio gaan we waarschijnlijk toch niet luisteren.
Maar je staat er wel op met je ex vriendinnetje dus niet gaan instorten nu ofzo.![]()
US / Jij en je verkering #15
Je bent wel een schattig jongetje en je vriendin is een knapperdquote:
EX vriendinquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je bent wel een schattig jongetje en je vriendin is een knapperd
M'n exquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je bent wel een schattig jongetje en je vriendin is een knapperd
Niet door mij tochquote:
Ik met haar is echtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
OH en die pet moet verdwijnen hoor, staat echt niet.
Ow, sorryquote:
Dat jong zit gewoon uit zijn nek te lullen. 15 jaar, meerdere vriendinnetjes gehad, presenteert een radioshow en heeft sociale angst.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb even een linkje gezocht waar je op staat, radio gaan we waarschijnlijk toch niet luisteren.
Maar je staat er wel op met je ex vriendinnetje dus niet gaan instorten nu ofzo.![]()
US / Jij en je verkering #15
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat jong zit gewoon uit zijn nek te lullen. 15 jaar, meerdere vriendinnetjes gehad, presenteert een radioshow en heeft sociale angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |