Sorry. Wist niet dat jullie daar aan deden.quote:
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry. Wist niet dat jullie daar aan deden.
Ik ga mijn broers halen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO KOMT DE AARD VAN HET BEESTJE NAAR BOVEN
Doe normaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO KOMT DE AARD VAN HET BEESTJE NAAR BOVEN
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, iedereen is anders.
Gaat het wel goed met jou?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef Fylax het volgende:
VERDOMME MIJN MOBIEL IS LANGZAAM HIJ TYPT TE LANGZAAM WAARDOOR IK FOUTEN MAAK KUT ZOOI
Niet zo schreeuwen. Je mobiel kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef Fylax het volgende:
VERDOMME MIJN MOBIEL IS LANGZAAM HIJ TYPT TE LANGZAAM WAARDOOR IK FOUTEN MAAK KUT ZOOI
Wel sloom kut ding bahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen. Je mobiel kan er ook niets aan doen.
Zo ging het 40 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:06 schreef Santello het volgende:
Eerst stiekem hier naartoe lokken. Vervolgens schaamteloos wegjagen
FOKking saaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wat zijn, allemaal hetzelfde, fokking saai wordt het dan.
Zie bijv. China.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wat zijn, allemaal hetzelfde, fokking saai wordt het dan.
Mijn OCD begint weer te komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elastiekjes niet op kleur hebben gesorteerd, Dat kan echt niet.
Da's gewoon een hogere moeilijkheidsgraadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat als mijn mattie Wilders is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom jij met al je matties, kom ik met Geert
Vertel dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ik moet nog steeds vertellen wat voor leuks ik heb
King Stannis of the house Baratheon. Slavernij is verboden in Westeros, wie is uw 'baas'?quote:
Ja we hangen allemaal aan je lippen. Echt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we hangen allemaal aan je lippen. Echt.
Hoe oud ben jij(serieuze vraag)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga met 2 vrienden tienertoer doen en dan gaan we het hele land rond en ook naar walibi.
En we gaan met selfie stick filmen en zorgen om met zoveel meiden een selfie te maken
Tevens een klein stapje verder naar het overwinnen van mijn sociale angst
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.quote:
Zo dat is even omschakelen voor me, tering.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga met 2 vrienden tienertoer doen en dan gaan we het hele land rond en ook naar walibi.
En we gaan met selfie stick filmen en zorgen om met zoveel meiden een selfie te maken
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Wtf?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga terug naar Istanbul, daar komen jullie toch vandaan?
Ja, allemaal. Ook de Marokkanen, Algerijnen, Jemenieten. Die moeten een verplichte stop maken in Istanbul.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik las, ik ga met 2 vrienden een tienerhoer doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Het gaat om selfies. Niet om aanranding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.
Voor de rest inderdaad een goede sociale oefening.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik las, ik ga met 2 vrienden een tienerhoer doen.
Kan je daar niet een goede antwoord voor geven. Er zijn mensen die er in geloven en andere weer niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.
Daar las ik iets over zwarte magie. Is dat niet in strijd met religie? Religie in het algemeen eigenlijk.
Ik was op de kermis in Tilburg en 3 meisjes waren selfies aan het maken dus vriend van me zegt kom wr gaan er bij staan maar dat ging me dan op dat moment eventjes te ver.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo dat is even omschakelen voor me, tering.
Leuk voor je, spannend zeker! Succes.
Dus je liegt. Okay.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 15 maar op papier 12
snapje snapje
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat om selfies. Niet om aanranding.
Heb je dat filmpje niet gezien? Zo'n domme nijmegenaar zegt tegen een verslaggever dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul want daar komen ze vandaanquote:
Ja dat constitueert ongeloof, het praktiseren dan, moslims geloven dat het bestaat en uitgevoerd kan worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho, wacht! Ik had nog een vrij random vraag nav de ramadan-sc.
Daar las ik iets over zwarte magie. Is dat niet in strijd met religie? Religie in het algemeen eigenlijk.
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.
Je weet toch wel dat je je dochter nooit naar een game beurs moet sturen?????quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leer mij tiener jongens kennen. Mijn dochter is half aangerand op een game beurs waar de nerds allemaal foto's maakte van haar.
Het mooie aan zo'n selfie stick is dat mensen meestal van zelf bij je komen staanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, maar als een meisje nee zegt is het nee.
Voor de rest inderdaad een goede sociale oefening.
heb jij er dan al ooits een meisje gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was op de kermis in Tilburg en 3 meisjes waren selfies aan het maken dus vriend van me zegt kom wr gaan er bij staan maar dat ging me dan op dat moment eventjes te ver.
Dus niet, ze was 15. gelukkig was haar broer, zeer grote jongen en haar vriend, ook een grote jongen op een andere manier, erbij, haar vriend heeft er diverse gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt op een gamebeurs. Meestal rennen ze weg als er een meisje in de buurt komt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je je dochter nooit naar een game beurs moet sturen?????
Je dochter is model? Is Isax je dochter?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja die sticks. hahaha ik zag er van de week 1, moest weer eens lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het mooie aan zo'n selfie stick is dat mensen meestal van zelf bij je komen staan
Hoe oud is haar vriend?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.![]()
En 2 mannen bij haar dus het was redelijk veilig.![]()
Haar vriend is redelijk gespierd en daar waren de nerds wel van onder de indruk vaak.
Mijn dochter mag later echt niet gamen of naar een game beurs. Al die gamerts geylen op meisjes die gamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had haar gewaarschuwd en ze wilde zelf.![]()
En 2 mannen bij haar dus het was redelijk veilig.![]()
Haar vriend is redelijk gespierd en daar waren de nerds wel van onder de indruk vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |