Denk niet dat ik me zorgen hoef te maken op een gesprek dus dat is simpel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga niet in de slachtofferrol kruipen. Maak duidelijk dat je een moeilijke tijd hebt doorgemaakt, die graag achter je wil laten en ook al heb je misschien de gewilde kwalificaties niet, vertel ze dat je er alles aan wil doen om dit tot een goed einde te brengen. Dat je er hulp bij nodig hebt, zal je ook zelf wel begrijpen, is logisch en niet erg. Toon je werklust. De trainers stomen je wel klaar dan.
Trek nette kleren aan, wel kleren waar jij je prettig in voelt. Heb je een favoriet t-shirt, favoriete boxer, sokken, whatever.. Alles om deze hobbel te nemen is geoorloofd.
Behalve niet gaan natuurlijk
Eerste horde is dus al genomen. Als je er niet vanuit gaat dat, kan je die kopzorg de vuilnisbak in kieperen. Ga er wel open heen, ga niet stressen dat het je tóch niet lukt want vroegah. Vroeger is geweest. Nu wordt je een andere hmmmmmmm, mmkay?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me zorgen hoef te maken op een gesprek dus dat is simpel.
Hoe bedoel je open heen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerste horde is dus al genomen. Als je er niet vanuit gaat dat, kan je die kopzorg de vuilnisbak in kieperen. Ga er wel open heen, ga niet stressen dat het je tóch niet lukt want vroegah. Vroeger is geweest. Nu wordt je een andere hmmmmmmm, mmkay?
Ik deed het net weer even wat anders toen ik er was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je open heen?
Denk dat je er niet zo maar naar toe kunt voor een sollicitatie je zult eerst online je cv moeten sturen wat er ook staat.
langs lopen en alleen al vragen zoeken jullie nog mensen werkt al ontzettend goed. Je Cf dan meteen erbij overhandigen werkt helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik deed het net weer even wat anders toen ik er was.
Loop er langs in de pauze, neem je cv mee. Bekijk de mensen die er rondlopen. Knoop een gesprek aan met een leuke dame, en overhandig je cv. Fuck die zenuwen.
Ik had binnen een week een baan daarna
En ja, ik moest ook mijn cv eigenlijk online aanleveren.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
en open: Zelfverzekerd. Zij kennen jou niet. Fake it until you make it.
Ik heb bij de basketballclub hier in Den Helder in de zaaldienst gezeten. Daarna kreeg ik mijn verkeersregelaarspapieren en toen begon ik op de verkeersregelaars te letten die er stonden. Vervolgens ben ik naar de vrijwilligerscoördinator daar gegaan en heb gezegd dat wij dat werk beter konden doen. Resultaat: sinds maart een 3 jarencontract.
Dat is een voorbeeld
Maar wat zal ik op zo'n cv zetten ik heb nog nooit ergens gewerkt heb zelfstandig wel wat gedaan maar dat is een lachertje.quote:
zet ze er op altijd beter dan niks.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Maar wat zal ik op zo'n cv zetten ik heb nog nooit ergens gewerkt heb zelfstandig wel wat gedaan maar dat is een lachertje.
Zijn er dan mensen die dat niet hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef knokkels het volgende:
Dat geeft dus al aan dat je computervaardigheden hebt.
kan het wat minder op de man, dankquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:17 schreef spelletjesman het volgende:
Je bent 1 van de meest kansloze figuren die ik hier heb gezien. Je denkt niet na en hebt geen enkel realistisch beeld van wat mogelijk is en wat te doen maar je hebt overal wel je mening over klaar. Wordt niks
Heb je gelijk in en had ik ook niet moeten doen. Gedachte erachter was dat als niks werkt dat dan misschien dit als motivatie werkt (plus dat ik gewoon echt dat dacht en geirriteerd was). Maar dat is eigenlijk altijd flauwekul dus ja. Maar zijn opmerking over dat hij dan maar moest gaan bedelen op straat was voor mij even wat te irriterent. Hij doet niks met de opmerkingen op een serieuze manier terwijl hij aangeeft juist wel flinke problemen te hebben. En hij hoeft er ook niks mee te doen maar dan zo te reageren...quote:
Heb al 5x+ aangegeven dat ik een studie wel wil proberen als ik het niveau aankan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:31 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Heb je gelijk in en had ik ook niet moeten doen. Gedachte erachter was dat als niks werkt dat dan misschien dit als motivatie werkt (plus dat ik gewoon echt dat dacht en geirriteerd was). Maar dat is eigenlijk altijd flauwekul dus ja. Maar zijn opmerking over dat hij dan maar moest gaan bedelen op straat was voor mij even wat te irriterent. Hij doet niks met de opmerkingen op een serieuze manier terwijl hij aangeeft juist wel flinke problemen te hebben. En hij hoeft er ook niks mee te doen maar dan zo te reageren...
Echt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Dat van die dure cursus om vrienden te leren maken, klinkt mij als onzin in de oren. Dergelijke cursussen zijn er voor mensen van jouw leeftijd en kosteloos.
Waar ben je geweest voor informatie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Echt?
Vreemd dat is tenminste wat ze mij vertelde kun je misschien wat meer informatie over die cursus geven?
Nooit echt voor een cursus gevraagd, maar het werd me aangeboden toen ik bij zo'n psycholoog kwam waar de huisarts mij naartoe stuurde.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ben je geweest voor informatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |