Weekend he... Consigneren en dat soort onzin is alleen voor het plebs...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nog steeds geen teken van leven gezien.
http://www.reddit.com/r/b(...)t_get_started_guide/quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips om een goed sportschema samen te stellen (cardio + kracht) ? Zoek naar iets met bodyweight exercises... sportschool vind ik echt 3 x niks
Koop een koeienbel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips om een goed sportschema samen te stellen (cardio + kracht) ? Zoek naar iets met bodyweight exercises... sportschool vind ik echt 3 x niks
Chips en bier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
Press je bodyweight + 100kgquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef Awsom het volgende:
ja want voor de "gains" moet je heel zwaar gaan liften idd, uhuquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Press je bodyweight + 100kg
Voor die ekte gains
Nee hoor, maar ekte ekte gains maak je niet op bodyweightquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef qua-patat-orbis het volgende:
[..]
ja want voor de "gains" moet je heel zwaar gaan liften idd, uhu
Dat is 110kg voor jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor die ekte gains
Mijn vriendin had dit gedaan met 11 tank ftwquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef AchJa het volgende:
In Israël staan ze iig wel achter hun leger...![]()
![]()
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had dit gedaan met 11 tank ftw
Als ik in de buurt van een kazerne woonde had ik dat wel gedaan, sportscholen hier zijn overvolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor die ekte gains
morgen komt ie.. ik zit nu bij een homo in Montpellier op de koffie.quote:
Wat is dat, airsoften voor beginners ofzo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Goedeavond lui,
groeten vanuit Montpellier.
Mijn eerste AirBnb ervaring.
Dikke aanrader!
Fascisten die Israëliërsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
8:03 P.M. Rocket sirens sound in south, after Israel agrees to extend cease-fire. Four mortar shells explode in open areas in Eshkol Regional Council. (Shirly Seidler)
Yup.
Hahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat, airsoften voor beginners ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |