abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142726737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:05 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Alle volwassenen kunnen dat als ze willen (mits ze normaal functionerende hersenen hebben)
Bij kleine kinderen zijn die hersendelen nog in ontwikkeling en een paar jaar nadat ze ontwikkeld genoeg zijn gaan ze de pubertijd in
_O-
pi_142726763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:06 schreef Roceco het volgende:

[..]

Aangezien statistiekjes er bij schijnbaar niet ingaan, dan maar een persoonlijke vraag.

Jij durft te zeggen dat je jezelf volledig in de hand had gehad, vroeger als jochie, bij een fikse ruzie? En dan bedoel ik net zo veel in de hand, vergeleken met nu je ouder bent?

Ikzelf moet er in ieder geval niet aan denken dat ik op bepaalde momenten tijdens mijn jeugd een geweer had gehad.
Als je je best doet kan je nu nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan halen hoor.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:18:07 #103
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142727063
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, fietsen en autorijden zijn twee volkomen verschillende dingen.
Dit slaat echt nergens op. Het gaat niet om de manier van besturen of het feit dat een auto op de snelweg mag, maar het feit dat ongelukken in een bepaalde leeftijdsgroep vaker voorkomen dan in een andere.

Dat patroon is vrij duidelijk, zelfs bij auto's waar jonge bestuurders ook vaker te maken hebben met ongelukken.

De kans dat kinderen (<16 jaar) meer ongelukken zouden gaan veroorzaken als ze aan het verkeer zouden mogen deelnemen in een auto is een statistiek die je denk ik niet zou willen uitproberen.

Maar goed, als jij ooit kinderen heb dan zou ik zeggen "probeer" het uit. O+
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142727142
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:18 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dit slaat echt nergens op. Het gaat niet om de manier van besturen of het feit dat een auto op de snelweg mag, maar het feit dat ongelukken in een bepaalde leeftijdsgroep vaker voorkomen dan in een andere.

Dat patroon is vrij duidelijk, zelfs bij auto's waar jonge bestuurders ook vaker te maken hebben met ongelukken.

De kans dat kinderen (<16 jaar) meer ongelukken zouden gaan veroorzaken als ze aan het verkeer zouden mogen deelnemen in een auto is een statistiek die je denk ik niet zou willen uitproberen.

Maar goed, als jij ooit kinderen heb dan zou ik zeggen "probeer" het uit. O+
Overdreven betutteling dit.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:23:23 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142727213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:50 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Genoeg Amerikanen die dat nu al doen hoor, er is een wapenrechtengroep (Open Carry) die er een sport van maakt om zo:

[ afbeelding ]

Naar allerlei winkels en restaurants te gaan.
Mooie combinatie met de 'stand your ground' wet. Als je dat soort nutjobs in je zaak krijgt gewoon meteen je handgun trekken en afschieten, en zeggen "Ja, er kwamen een stel idiote gasten mijn zaak binnen met automatische wapens. Ik dacht dat ik en mijn gezin, werknemers, klanten gevaar liepen, dus ik verdedigde mezelf..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')