Die kan wat met wielrennen. Ziet dingen van de koers.quote:
Zit idd klote zo'n kist.Op een urn zitten is ook niet aan te bevelen trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mart stopt pas als ie er dood bij neervalt en ik hoop niet dat Mathieu daar op gaat zitten wachten ..
Maar als het moet kun je daar nog in schijten... Was dat een inkopper ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit idd klote zo'n kist.Op een urn zitten is ook niet aan te bevelen trouwens.
Ken dat niet zo goed. Schijnt wel dat dat veel doelpunten met z'n hoofd heeft gemaakt.quote:
Voetbaldie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken dat niet zo goed. Schijnt wel dat dat veel doelpunten met z'n hoofd heeft gemaakt.
Wat is een voetbaldiequote:
Ik ben er niet meer bij. Kut muggen ook.quote:
Same Tong .. Slaap lekker .. Ik voetbal iig niet meerquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer bij. Kut muggen ook.
Trusten chufi.
Lieuwe Westra denkt daar anders over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die vorige Bianchi's waren zo matig, zelfs ongetraind zullen ze het hier wel beter op doen.
quote:
Niet meegekregen. Wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef danos het volgende:
Gaan ze die mot tussen Westra en Vogelzang nog terughalen?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:11 schreef wimderon het volgende:
Zou Adrie ook alle jonge wielrenners ontdekken zoals zijn stemgenoot alle grote voetballers heeft ontdekt?
Dit dus. Samen met Poupou.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:35 schreef Panthera. het volgende:
Ik miste het standaardfilmpje waar Mathieu vd Poel mocht rondkijken in die knotsgekke, vreemde, o zo leuke Ronde van Frankrijk
Cortontwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 12:14:36Vanavond Drapac-sprinter Wouter Wippert en @EricCorton in de #Avondetappe. Rock 'n Roll! reageer retweet
Lieuwe Westra ging op de col even tempo rijden voor de ploeg (Nibali), zodat er geen concurrenten konden wegrijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Wat was er aan de hand?
Alleen Vos?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:18 schreef reddevil1408 het volgende:
DIt jaar trouwens weinig vrouwelijke gasten in de Avondetappe.
Ik zit in het verkeerde topic te posten.quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde topic te posten.![]()
Ze was te gast bij TdJ, waar Genee de halve uitzending vol verbazing naar haar sleutelbeen zat te kijken.
Gelukkig de vereniging Martijn niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral gisteren een geluk, met dat kindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |