Haha klopt. #freechaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef 2NutZ het volgende:
Die van dwc heeft wel wat weg van chai. Zitten toch ms soort van diepere gevoelens
Tijd geleden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel ouder dan ze lijkt.
Ja, inderdaad. Ik kom weer eens kijken. Opvallend stil wel op het forum.quote:
Vakantieperiode. Al vind ik het overigens niet erg dat het niet constant gekloot is met een eindeloze stroom aan kuttopics/kutkloontjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik kom weer eens kijken. Opvallend stil wel op het forum.
Ja, is ook. En dat viel me ook wel eerder op, vrij weinig te doen hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vakantieperiode. Al vind ik het overigens niet erg dat het niet constant gekloot is met een eindeloze stroom aan kuttopics/kutkloontjes.
Maar het is wel wat stiller geworden ja.
Mwah, het ligt er volgens mij ook maar net aan hoe laat je er bent. Het valt me 's ochtends op dat het de laatste tijd vooral 's avonds laat en 's nachts wat drukker is. Overdag's wat minder. Zal ongetwijfeld met de vakantie te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, is ook. En dat viel me ook wel eerder op, vrij weinig te doen hier.
Paar dagen terug was het 's nachts ook vrij slap. Maar ach, ook geen ramp.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er volgens mij ook maar net aan hoe laat je er bent. Het valt me 's ochtends op dat het de laatste tijd vooral 's avonds laat en 's nachts wat drukker is. Overdag's wat minder. Zal ongetwijfeld met de vakantie te maken hebben.
Je zou dan bijna iets nuttigs gaan doen. Al kies ik er vaker voor om dan maar de comments een tweede keer te lezen of eens een jongerenprobleem in R&P aan te klikken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Paar dagen terug was het 's nachts ook vrij slap. Maar ach, ook geen ramp.
Is ook vaak wel een humoristische afleiding ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zou dan bijna iets nuttigs gaan doen. Al kies ik er vaker voor om dan maar de comments een tweede keer te lezen of eens een jongerenprobleem in R&P aan te klikken.
Posts verplaatsen kan volgens mij niet, zo ver ik weet dan. Misschien wel, zo ben ik er enige tijd geleden achtergekomen dat je verwijderde posts ook terug kan zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is ook vaak wel een humoristische afleiding ja.
Verplaatste je de posts nu ineens naar een ander topic of zie ik het verkeerd?
Oh, hehe.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Posts verplaatsen kan volgens mij niet, zo ver ik weet dan. Misschien wel, zo ben ik er enige tijd geleden achtergekomen dat je verwijderde posts ook terug kan zetten.
Maar nee, je quote me dus ik dacht, ha Id~ is er weer eens. Dus ik verplaatste me hierheen.
is ze banned?quote:
Ja idd. Wel mooie vrouw.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel ouder dan ze lijkt.
Joah, ouder hoeft niet per definitie slecht te zijn.quote:
Hoe is ie met Id eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, hehe.Dan zat ik net in een verkeerd topic te kijken.
Dat klinkt niet bijzonder positief.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk, hoe is het verder met Frank?
Hehe.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet bijzonder positief.
Prima, of eigenlijk hetzelfde. Hier gebeurt nooit zo veel. Als de wereld vergaat nodig ik jullie dan ook van harte uit want hier gebeurt alles een half jaar later of helemaal niet.
had het niet gepikt hoor, jij hebt dat plaatje als eerst gepost.quote:
Het is langzaam weer aan het opkrabbelen, dat komt nog wel. En gelukkig hebben hier in Nederland wel dat beetje sociaals dat je niet meteen op straat hoeft te leven als het even niet lukt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ja ach, nog geen werk en zo, best lang werkloos nu.
Oke.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het niet gepikt hoor, jij hebt dat plaatje als eerst gepost.
had gewoon geëist dat hij verwijderd zou worden
Nou ja, mijn vorige baan was een hele drukke onzinbaan. Toen besloot ik om even niks meer te doen, was wel even mooi geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is langzaam weer aan het opkrabbelen, dat komt nog wel. En gelukkig hebben hier in Nederland wel dat beetje sociaals dat je niet meteen op straat hoeft te leven als het even niet lukt.
Alles is onzin, wanneer je het in een bepaald perfectief ziet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vorige baan was een hele drukke onzinbaan. Toen besloot ik om even niks meer te doen, was wel even mooi geweest.
Mwoh, inkijk is ook vanuit een bepaald perspectief en geen onzin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles is onzin, wanneer je het in een bepaald perfectief ziet.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwoh, inkijk is ook vanuit een bepaald perspectief en geen onzin.
Je wordt van weinig dingen zo depressief als iets dat je 8 uur per dag moet doen waar je geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vorige baan was een hele drukke onzinbaan. Toen besloot ik om even niks meer te doen, was wel even mooi geweest.
Mannelijk perspectiefquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwoh, inkijk is ook vanuit een bepaald perspectief en geen onzin.
quote:
Ik heb het gemerkt. En dat tien maanden achter elkaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wordt van weinig dingen zo depressief als iets dat je 8 uur per dag moet doen waar je geen zin in hebt.
zo staar ik naar je vanuit de kast.quote:
Och, genoeg vrouwen die het ook waarderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bE4e als hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eens uit de kastquote:
Ik kan mannen wel waarderen jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, genoeg vrouwen die het ook waarderen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef Modus het volgende:
4bEe's verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bE4e als hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan mannen wel waarderen ja
De meeste wel ja.quote:
Jawel, selectief ben ik welquote:
4bEe's verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bE4e als hond.4ebe en dwcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
4bEe's verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bE4e als hond.Lijkt me een leuke verjaardag. Beetje eten, nog meer eten en tot slot nog even wat eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hey, daar is Fas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke verjaardag. Beetje eten, nog meer eten en tot slot nog even wat eten.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hey, daar heb je I_d_h.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik had er een hartjes PI bij moeten doen, he.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: