Lekker.quote:
Mensen die spaghetti snijden moeten kapot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Spaghetti snijden vind ik net zo elitair en suf als je broodje kaas eten met mes en vork
ja toch, sauskin hoort daar gewoon bij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die spaghetti snijden moeten kapot.
Gewoon om je vork draaien en met de slierten tegen je kin opslurpen.
Zou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja toch, sauskin hoort daar gewoon bij.
also
R&P / Te knap zijn is een hel.
Mannen die zichzelf te knap vinden(Minus AFU en mortaxx natuurlijk )en dan ook nog er zo uit zien
Ik vind jou te knap voor fok ;$quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja toch, sauskin hoort daar gewoon bij.
also
R&P / Te knap zijn is een hel.
Mannen die zichzelf te knap vinden(Minus AFU en mortaxx natuurlijk )en dan ook nog er zo uit zien
Alle 3?quote:
quote:
Ja. Niet tegelijk.quote:
Jij wil alleen maar krio.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Niet tegelijk.
Hoewel...
Nee, toch niet.
ik eet altijd zo;quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Spaghetti snijden vind ik net zo elitair en suf als je broodje kaas eten met mes en vork
Ik geloof dit. En dan wat pijnboompitten er om heen als garnituur zeker?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik eet altijd zo;
[ afbeelding ]
iedereen mij raar aankijken
oalle goatn moetn vol togquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Niet tegelijk.
Hoewel...
Nee, toch niet.
Om m'n vork natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Draai jij je spaghetti om je vork of snij je het?
waarom niet op je werk een rel starten? Gewoon zeggen dat die hoer debbie van HRM loopt te roddelen over een van je collega's.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Het is rustig op werk en ik verveel mij een beetje en kan geen reltopics ofzo vinden
Er is bijna niemand. Debbie is er ook niet, die is op vakantie wat nuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom niet op je werk een rel starten? Gewoon zeggen dat die hoer debbie van HRM loopt te roddelen over een van je collega's.
sowieso mannen aan het pijpen op Aruba, vuile slet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is bijna niemand. Debbie is er ook niet, die is op vakantie wat nu
Enlighten plsquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso mannen aan het pijpen op Aruba, vuile slet.
quote:
Dat ben ik. :squote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Accuraat, zelfs een vies paki kind gevonden.
We lijken te veel op elkaar eh.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zal het nooit wat worden tussen ons xoxo.
Hahahaha opgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Accuraat, zelfs een vies paki kind gevonden.
quote:
Vast gewoon zwembadjes dicht timmeren en kamers van 4 muren en geen deur voorzienquote:
Ja, lang niet meer gespeeld trouwens. Wat dan?quote:
http://www.pcgamer.com/20(...)e-for-all-on-origin/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, lang niet meer gespeeld trouwens. Wat dan?
Banken voor de open haard zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast gewoon zwembadjes dicht timmeren en kamers van 4 muren en geen deur voorziendat soort praktijken. Eng mens
Oh dat kan ook?quote:
Hmm.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://www.pcgamer.com/20(...)e-for-all-on-origin/
Gratiesss.
Hahaha ik vind het mooi, het idee van dat mensen dit ook gewoon uitgevonden hebbenquote:
M'n zus speelde dat altijd, vond het mijn taak om haar huis te saboteren zonder dat ze het wist, drama gegarandeerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het mooi, het idee van dat mensen dit ook gewoon uitgevonden hebben
Terechtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
M'n zus speelde dat altijd, vond het mijn taak om haar huis te saboteren zonder dat ze het wist, drama gegarandeerd.
ik maak mn eigen snickers met Witte chocolade en pijnboompitten als vervangen voor de noten die er normaal inzitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof dit. En dan wat pijnboompitten er om heen als garnituur zeker?
wise replyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
ik maak mn eigen snickers met Witte chocolade en pijnboompitten als vervangen voor de noten die er normaal inzitten.
Ik noem ze dan geen sniggers maar swiggers.
quote:
wat dequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
ik lach al de tanden uit mn mond
[ afbeelding ]
edit;
Chirurgen verwijderen 232 'tanden' uit mond tiener
HAHAHAquote:
In schotland frituren ze die dingenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik eet altijd zo;
[ afbeelding ]
iedereen mij raar aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |