Ketel one wodka, schijnt een van de betere in de wereld te zijn.. Zullen ze vast wel waarderen daar in de Sovjet Unie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef Nintex het volgende:
Nou over een maandje kan Tmmermans een kratje whiskey ruilen voor 40 gevangen genomen agenten en op de foto met Borodai. Ten minste, dat is het 'best case' scenario.
Als die politiemissie doorgaat zeker ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
Hebben jullie ook zo'n naar idee dat Vladimir Poetin in z'n kantoor al dit nieuws hoort, achterover leunt en zegt: "Alles gaat volgens plan."
Als er gewapende mensen het gebied in gaan wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
Hebben jullie ook zo'n naar idee dat Vladimir Poetin in z'n kantoor al dit nieuws hoort, achterover leunt en zegt: "Alles gaat volgens plan."
Daar doelde ik op ja. Lijkt haast alsof de Russen al een plan klaar hebben liggen met de stappen die ze nu moeten ondernemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als die politiemissie doorgaat zeker ja.
Lekker Skypend met Obama ja. "Proost kerel!".quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
En een souvereiniteisverklaring.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef Nintex het volgende:
Nou over een maandje kan Tmmermans een kratje whiskey ruilen voor 40 gevangen genomen agenten en op de foto met Borodai. Ten minste, dat is het 'best case' scenario.
Oja beter doen we gewoon lekker negatief want het zijn allemaal stieren zonder menselijke trekjes daarquote:
Volgens plan? Nadelig voor Rusland toch juist? Van een politiemissie naar militaire ondersteuning / NAVO voor Oekraïne is een kleine stap...lijkt mij niet dat Poetah daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
Mwah niet echt, ik denk niet dat hij blij is met deze crash, aangezien het de rebellen in een nog kwader daglicht zet, en het Europa forceert 'iets' te doen. Ik denk dat hij liever had gehad dat die crash niet was geweest, en hij dan zijn 'stop met de onmenselijkheden of ik moet ingrijpen om de russische burgers te beschermen' riedeltje kon afdraaien. Krim 2.0 zeg maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
Als er iemand van ons sterft, kans is er, of uberhaupt gewond raakt, gaat het volk schreeuwen om gewapende interventie/luchtlandingstroepen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef Twiitch het volgende:
Dit gaat een gigantische flater worden, met misschien wel meer doden als gevolg.
Die marechaussee kan daar niks uithalen.
het is dan ook niet de bedoeling dat ze daar wat uithalen, ze moeten (onder)zoekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef Twiitch het volgende:
Dit gaat een gigantische flater worden, met misschien wel meer doden als gevolg.
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
Het zou een gigantische blunder zijn imo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar doelde ik op ja. Lijkt haast alsof de Russen al een plan klaar hebben liggen met de stappen die ze nu moeten ondernemen.
Nou ja, de crash was een ongeluk maar ze zetten alles op alles om zoals Timmermans al zei, over de rug van de lijken een politiek spelletje te spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens plan? Nadelig voor Rusland toch juist? Van een politiemissie naar militaire ondersteuning / NAVO voor Oekraïne is een kleine stap...lijkt mij niet dat Poetah daar op zit te wachten.
Dat is toch knap van een lijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja beter doen we gewoon lekker negatief want het zijn allemaal stieren zonder menselijke trekjes daar
* opgebaarde tikt tegen het voorhoofd
Het is volgens mij ook een jaarlijks fenomeen dat russen in ons luchtruim vliegen en vice versa met militair tuig voor verkenningsmissies. Alleen dan met toestemming in verband met wederzijdse resoluties.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is bekend, maar die oude Tu-95's vliegen op de snelheid van passagiertoestellen, geen enkele dreiging, het wordt pas interessant als ze hetzelfde gaan proberen met SU-27's
Rutte zei letterlijk "ze gaan daar mensen zoeken".quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef Twiitch het volgende:
We doen tenminste iets. Het is net als met Ron Vlaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef RVer het volgende:
Nederland gaat dit weer helemaal verprutsen. let maar op
lvivska horilka:quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ketel one wodka, schijnt een van de betere in de wereld te zijn.. Zullen ze vast wel waarderen daar in de Sovjet Unie.
[ afbeelding ]
Die separatisten stonden al in de lucht te schieten toen de internationale waarnemers aankwamen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook niet de bedoeling dat ze daar wat uithalen, ze moeten (onder)zoeken
Maar staan ze wel gewapend klaar om in te grijpen als het wel fout gaat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We doen tenminste iets. Het is net als met Ron Vlaar![]()
Engeland en Frankrijk gillen alleen maar en verkopen ondertussen nog snel even wat wapens aan Rusland.
Nederland pakt dit tot nu toe voorbeeldig aan. En hoe meer ik erover nadenk, hoe slimmer ik denk dat het is daar ongewapend heen te gaan in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |