Dat rechtvaardigd niet wat er hier gebeurd, dit gedrag is in Nederland onacceptabel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah, en joodse kinderen die raketten beschrijven met Groeten uit Israel?
Zijn die ouders beter snik?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij denkt verder dat het toeval is dat de Christenunie Kamervragen over het gebeuren gaat stellen?
Het zijn Christenen en dus willen ze zoveel mogelijk ophef over Palestijnen zaaien zeker?quote:
Nee, maar het is wel een partij van "we zijn voor vrijheid van meningsuiting, tenzij wij de mening niet leuk vinden"..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zijn Christenen en dus willen ze zoveel mogelijk ophef over Palestijnen zaaien zeker?
Geloof je dat echt? wij (het westen) hebben al die tijd Israël gesteund..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Best wel een interessant filmpje.
Als zelfs in de UK meer steun komt aan Palestina, kan er nog wel eens wat veranderen
Dat kunnen we niet ontkennen nee, zeg niks over de kerk want dan is het gods lastering.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een partij van "we zijn voor vrijheid van meningsuiting, tenzij wij de mening niet leuk vinden"..
Dat weet ik uiteraard, maar kijk het filmpje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? wij (het westen) hebben al die tijd Israël gesteund..
Waarom zou dat nu veranderen? Het kan hoogstens veranderen als wij niets meer aan israel hebben.
Dit is precies het probleem: denk jij nu echt dat dat oogkleppen zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard, maar kijk het filmpje.
En waarom zou het veranderen? Misschien dat ze de oogkleppen (die hard om het hoofd zitten) eindelijk eens af doen. Van de USA verwacht ik niks, maar bepaalde landen in EU.. misschien.
Mwa, ik weet het niet. Dit huidige offensief heeft toch wel weer bepaalde dingen geïllustreerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is precies het probleem: denk jij nu echt dat dat oogkleppen zijn?
Jij denkt dat wij (het westen) niet weten dat israel de bezetter is? Natuurlijk weten wij dat wel.
Kom op he, het gaat allemaal om belangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mwa, ik weet het niet. Dit huidige offensief heeft toch wel weer bepaalde dingen geïllustreerd.
Als je bezetting steunt, heb je oogkleppen op, in de zin van dat je niet wilt zien wat er echt gebeurd. Niet zo zeer of je niet weet wat er aan de hand is.
360 graden draaien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op he, het gaat allemaal om belangen.
Money, money en nog eens money. Ook onze timmerfrans en die mafkees van een Rutte weten de echte waarheid, toch kunnen ze 360 graden draaien als het om belangen gaat.
Ja, in Nederland wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigdt niet wat er hier gebeurdt, dit gedrag is in Nederland onacceptabel.
Dat kinderen raketten beschrijven is gestoord.
Dat is onzin, lees eens iets over de geschiedenis van dat gebied. Ottomaanse rijk, Brits mandaatgebied, onbewoonde woestijn etcquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is precies het probleem: denk jij nu echt dat dat oogkleppen zijn?
Jij denkt dat wij (het westen) niet weten dat israel de bezetter is? Natuurlijk weten wij dat wel.
Ik heb die foto gezien, te ziek voor woorden, wat moet er van hen later terrecht komen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En gestoord? Heel vrolijk lachende, lieve meisjes, met twee staartjes in het haar. Als pedofiel zou je er zo verliefd op worden. Met viltstift teksten als: "Liefde uit Israel" of woorden van gelijke strekking.
Foto geplaatst door Yo-Ling, een paar draadjes geleden. Maar ze zwerven wel rond op internet, trots op de vaderlandslievendheid van die kinderen.
Gestoord, inderdaad.
Ach, ze gaan gewoon nog meer Palestijns gebied bezetten en ons, zoetgevooisd en glimlachend, uitleggen dat ze daar gewoon het volste recht toe hebben. Of nee, dat niet eens. De term het volste recht suggereert al een soort van ander recht, maar dat bestaat natuurlijk niet. Ze doen het gewoon, dat is de natuurlijke orde der dingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik heb die foto gezien, te ziek voor woorden, wat moet er van hen later terrecht komen ?
Die haat is eng.
Ik ben blij dat ik hier woon en niet daar kan ik je melden.
Wat is onzin? dat israel de bezetter is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is onzin, lees eens iets over de geschiedenis van dat gebied. Ottomaanse rijk, Brits mandaatgebied, onbewoonde woestijn etc
Maar goed, Israel is zo langzamerhand wel akelig veel doden aan het veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |