Hopen idd dat alles gewoon goed is, maar op zich mag ze zich (uit zichzelf) wel melden hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, spannend GM! Hopelijk is het niks en blijft ze nog mooi even zitten.
Hoe laat mag/moet je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:37 schreef Cygne het volgende:
Jongetje en goede seo voor crump!![]()
Mijn hart gaat te keer als een malle.Hopelijk t hart van kint ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef Amsel het volgende:
Een jongen voor Crumpette
Cygne, blijven ademen, het is zo vier uur
Hoop dat alles OK is GM!
Wij zijn ook weer goedgekeurd door de vk. Ik heb zo'n ongelooflijk gemiddelde standaardzwangerschapGewicht wordt geschat op 3300gr nu, over twee weken op de uitgerekende datum 3500gr. Vanmiddag langs het ziekenhuis voor een infomiddag, ben benieuwd of die nog iets nieuws te vertellen hebben.
Ik was toch bezig met het schrijven en bepostzegelen van de enveloppen voor de geboortekaartjes? Kon opeens m'n postzegels niet meer vinden. Blijk ik gisteren met m'n duffe kop voor zo'n 50 euro aan prima postzegels in de prullenbak gegooid te hebbenGelukkig waren de meeste er nog wel uit te vissen en te redden
Nee, want mijn eierstokken rammelen al jaren...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee kwak, dat lijkt me niet bitchy. Hebben jullie vroeger veel samen "geklaagd" over mensen met kinderen?
Amsel, oeps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |