Ja heb wel paar mensen via dm verteld hoor ;$quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
dan moest je er ook niet over beginnen, volgens mij ook de eerste keer dat je dit op FOK gooit, indien het waar is?
guus geluk tegensprekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
een arbeider weet dat natuurlijk niet.
en wat doe jij dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wauw. Nooit geweten dat jij echt zo kansloos bent.
Ben 'n stuk ouder dan 16.quote:
bt is matti hij zou niet snitchen als ik praatquote:
Helaas hadden ze in die tbskliniek ook een internetaansluiting.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja heb wel paar mensen via dm verteld hoor ;$
Ik ben geen arbeider, maar kraam vooral nog meer onzin uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
een arbeider weet dat natuurlijk niet.
Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
Nou zeg..Wat een negatief topic..
![]()
Kop op hè. Je vindt wel iets op je pad, maar dan moet je wel wat gaan doen. Anders is er niets te vinden.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Helaas hadden ze in die tbskliniek ook een internetaansluiting.
sws welquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen arbeider, maar kraam vooral nog meer onzin uit.
Dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben 'n stuk ouder als 16.![]()
Sowieso, ploegendienst mag pas vanaf je 18de dus voor die tijd ben je best wel genaaid. Vind dat jeugdminimumloon sowieso grote onzin. Je bent vanaf je 18de volwassen dus dan moet je daar ook naar verdienen.
Ik vind het eigenlijk best wel onzin dat je als iemand die nog met zijn opleiding bezig is en geen werk doet kritiek gaat hebben om iemand die wel werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben geen arbeider, maar kraam vooral nog meer onzin uit.
gewoon telefoon naar binnen smokkelen gquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Helaas hadden ze in die tbskliniek ook een internetaansluiting.
Dat niet doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
zeker had je minderjarige meisjes geneukt
Jouw username en UI maken het niet echt geloofwaardig dat je geen achterbuurttokkie bent.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
zeker had je minderjarige meisjes geneukt
Omdat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel onzin dat je als iemand die nog met zijn opleiding bezig is en geen werk doet kritiek gaat hebben om iemand die wel werkt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een WAJONG die wordt afgewezen? Hoax alsmede verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |