Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welk gedeelte dat van uitschrijven kun je nagaan je kunt je bij de gemeente zonder reden op te geven uitschrijven zonder je ouders toestemming vanaf je 16e daarbij komt en kun je googlen dat vanaf je 16e je in schotland volwassen bent en er geen leerplicht geld en kun je ook na gaan schotland hoort bij united kingdom en heeft geen meldingsplicht dus je hoeft je niet aan te melden om er officieel te wonen.
Je hoeft je gewoon niet te melden om ergens officieel te wonen, logic as fuck.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.
Er lagen 10 condooms voor de deur van de school, 10 condooms.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
Nou ik moet toegeven dat je door je uit te schrijven wel een enorme motivatie en inzet hebt getoond om nog wat van je school carrière te makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf pas ''opgesloten'' nadat ik me uitgeschreven had al ben ik wel eens naar een feestje gegaan van familie waar ik het niet naar mijn zin had ik voelde me kut als ik buiten kwam steeds schoolgenoten tegen komen die je racistisch uitschelden....
En af en toe zelfs spuiten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er lagen 10 condooms voor de deur van de school, 10 condooms.
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
2) welke rol speelt gamen in jouw leven?
http://www.zoetermeer.nl/(...)gemeenteo_12837.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.
Niet echt ik game soms een paar maanden 3-4 niet en dan weer als er een spel uitkomt wel veel 7-8 uur voor 3-4 dagen dan zo'n 1 uurtje per dag maar normaal zo'n 3-4 uur per week.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ik moet toegeven dat je door je uit te schrijven wel een enorme motivatie en inzet hebt getoond om nog wat van je school carrière te maken
En ja, dat naar buiten gaan eng is omdat je dan klasgenoten tegenkomt heeft ook iedereen begrip voor
Ik heb 2 vragen, ik hoop dat je antwoord geeft.
1) waarom denkt jeugdzorg dat je ouders de oorzaak zijn? Dat denken ze niet zonder reden.
2) welke rol speelt gamen in jouw leven?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
ga naar the gym en build je zelfvertrouwen met spiermassa
Beetje raar wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
http://www.zoetermeer.nl/(...)gemeenteo_12837.html
Zoetermeer maar is in alle gemeentes zo staat hier dat het 16 jaar is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Legal_Capacity_(Scotland)_Act_1991
Schotse wet volgensmij is dat hem 16 jaar ben je dus volwassene.
http://london.angloinfo.c(...)stration-procedures/
Residence Permits
If you have a right to live in the UK, you do not need a residence permit or need to register with the police. Should you wish, you can apply for a residence permit from the Home Office Border and Immigration Agency. This is valid for five years, confirms your right to live in the UK under European Community Law and allows you to apply for residence documents for eligible family members who are not EEA citizens.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zeur niet ik werk 30 uur per week voor nog geen 100 euro per maand
Ja wat, ik werk tenminste. Jij doet bankhangen met euroshopperbier. Dus ja.quote:
Ik werk ook hoor. Niet heel veel, maar goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja wat, ik werk tenminste. Jij doet bankhangen met euroshopperbier. Dus ja.
Ja, jij gooit bedrijfspost in de container. Ik vraag me af hoeveel mensen al een deurwaarder hebben gehad omdat jij hun 'laatste waarschuwing' van otto.nl niet hebt afgeleverd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik werk ook hoor. Niet heel veel, maar goed.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, jij gooit bedrijfspost in de container. Ik vraag me af hoeveel mensen al een deurwaarder hebben gehad omdat jij hun 'laatste waarschuwing' van otto.nl niet hebt afgeleverd.
Ik weet het.quote:
Haten op tata'squote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef richolio het volgende:
Ik kan eindelijk weg uit dit tatta land dus
Ik wel. 5 a 11 pakken folders tegelijk in de container. En de moneys stroomden binnen.quote:
Deed ik vroeger met folders ook, maar dat is wel wat anders hè.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik wel. 5 a 11 pakken folders tegelijk in de container. En de moneys stroomden binnen.
Echt he. En dan die bijstand-turken klagen 'ik heb me folders niet gehad ik ga bellen hoor'quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deed ik vroeger met folders ook, maar dat is wel wat anders hè.
Wauw, je bent een slaaf van zowel het kapitalisme als het materialisme en bent er nog trots op ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja wat, ik werk tenminste. Jij doet bankhangen met euroshopperbier. Dus ja.
Dát snap ik dus echt niet, wie de fuck gaat er klagen dat hij geen spamfoldertjes gekregen heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Echt he. En dan die bijstand-turken klagen 'ik heb me folders niet gehad ik ga bellen hoor'
jupquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wauw, je bent een slaaf van zowel het kapitalisme als het materialisme en bent er nog trots op ook
zitten vast ook kortingfolders van de aldi en de wibra bijquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dát snap ik dus echt niet, wie de fuck gaat er klagen dat hij geen spamfoldertjes gekregen heeft.
HSFeestbeest doet dat werk nog steeds vandaar dat ie zo weinig verdient.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deed ik vroeger met folders ook, maar dat is wel wat anders hè.
nee nu werk ik bij de AHquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
HSFeestbeest doet dat werk nog steeds vandaar dat ie zo weinig verdient.
Ja Feestbeest hoe kan dat eigenlijk, dertig uur voor honderd euro per maand?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
HSFeestbeest doet dat werk nog steeds vandaar dat ie zo weinig verdient.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik geloof nog steeds vrij weinig van dit hele topic.
16 zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja Feestbeest hoe kan dat eigenlijk, dertig uur voor honderd euro per maand?
Normale werknemers doen over z'n werk 3 uur en hij doet er gewoon 10 x zo lang over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is kansarm, dan moet je iets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Normale werknemers doen over z'n werk 3 uur en hij doet er gewoon 10 x zo lang over.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is kansarm, dan moet je iets.
wat doe jij dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is kansarm, dan moet je iets.
3,33 is boven het minimum voor een 16 jarigequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog zir je ver onder het minimum
Vast ghph ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wat doe jij dan?
vraag het de magische schelp
[ afbeelding ]
niets
Credits to een user die ik ooit tegen ben gekomen die dit ook deed maar waar ikd e naam van ben vergeten
Ga je gang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien moeten we dit naar een krant schrijven voor het uitschrijf uit nederland op 16 jarige leeftijd gedeelte?
Verdien ik tenminste toch een paar honderd aan een kut artikel geschreven door een of andere indier die voor 1$ per uur artikelen schrijft voor de telegraaf en ja dat doen ze.
Klote had deze methode kunnen verkopen voor $$ wat denk ik toch....
Deze man weet niet wat een krant isquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien moeten we dit naar een krant schrijven voor het uitschrijf uit nederland op 16 jarige leeftijd gedeelte?
Verdien ik tenminste toch een paar honderd aan een kut artikel geschreven door een of andere indier die voor 1$ per uur artikelen schrijft voor de telegraaf en ja dat doen ze.
Klote had deze methode kunnen verkopen voor $$ wat denk ik toch....
Ik zie het idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
3,33 is boven het minimum voor een 16 jarige
Van een krant?quote:
Wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze man weet niet wat een krant is
Het feit dat jij het wel of niet hebben van een baan als een statussymbool ziet geeft wel weer aan hoe achterlijk je bent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
wat doe jij dan?
vraag het de magische schelp
[ afbeelding ]
niets
kunnen je ouders je niet wat sponsoren? 30 uur voor 100euro is toch niet normaal manquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wat verdien jij eigenlijk?
excuseer mijn brutale vraag
Verschilt nogal, tussen de 100 en 150 per maand ongeveer, voor ongeveer 3 uur per week die shit sorteren en ongeveer 3 uur bezorgen. Maar soms wat meer, soms wat minder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vroegâh was ontslagen worden een schande in de middenklasse.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het feit dat jij het wel of niet hebben van een baan als een statussymbool ziet geeft wel weer aan hoe achterlijk je bent.
Om nog maar te zwijgen over die schelp van je
dat doen ze ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef mergbot het volgende:
[..]
kunnen je ouders je niet wat sponsoren? 30 uur voor 100euro is toch niet normaal man
Hij is 16 jaar waar heeft hij het geld volr nodigquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef mergbot het volgende:
[..]
kunnen je ouders je niet wat sponsoren? 30 uur voor 100euro is toch niet normaal man
hij kan ook lekker 30 uur world of warcraft gaan spelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij is 16 jaar waar heeft hij het geld volr nodig
Wacht maar tot eind van het jaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschilt nogal, tussen de 100 en 150 per maand ongeveer, voor ongeveer 3 uur per week die shit sorteren en ongeveer 3 uur bezorgen. Maar soms wat meer, soms wat minder.
Ja daarom dan kan je veel beter 30 uur werken staat goed op je cv ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef mergbot het volgende:
[..]
hij kan ook lekker 30 uur world of warcraft gaan spelen
Moet binnenkort blijkbaar van die IKEA-gidsen gaan bezorgen, dat is volgens mij ook behoorlijk kut.quote:
Ja, maar:quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
3,33 is boven het minimum voor een 16 jarige
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee fucking rupert murdoch?
De redactie of waar de fuck je kut ideeen naartoe stuurt
lucky strikes en hugo bossquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij is 16 jaar waar heeft hij het geld volr nodig
Dat verklaart nogal veelquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik bedoelde 30 uur per maand voor nog geen 100 euro per maand. Anders zou het wel echt ernstig zijn. In de vakantie periode werk ik 10 uur per week.
ah ok dat maakt het andersquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik bedoelde 30 uur per maand voor nog geen 100 euro per maand. Anders zou het wel echt ernstig zijn. In de vakantie periode werk ik 10 uur per week.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee fucking rupert murdoch?
De redactie of waar de fuck je kut ideeen naartoe stuurt
en jij woont in bij je ouders?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschilt nogal, tussen de 100 en 150 per maand ongeveer, voor ongeveer 3 uur per week die shit sorteren en ongeveer 3 uur bezorgen. Maar soms wat meer, soms wat minder.
Sinds een tijdje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
en jij woont in bij je ouders?
Is dat nu alweer? Maar valt wel mee hoor. Daar mag je de hele week over doen. En je krijgt heel veel coupons voor gratis hot dogs drinken en ijs bij de Ikeaquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet binnenkort blijkbaar van die IKEA-gidsen gaan bezorgen, dat is volgens mij ook behoorlijk kut.
Tbs-kliniek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wat hiervoor dan?
leger des heils?
Helaas moet je in de meeste gevallen weer staatsburger e.d. zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
Neem al je geld op, ga naar Schiphol, neem een willekeurig vliegtuig en ga bij aankomst ergens werken.
Ja. Hoezo?quote:
niet in schengenlandenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Helaas moet je in de meeste gevallen weer staatsburger e.d. zijn
10,65/u exclusief ploegentoeslag. Het is uit het niets meer dan 'n Euro omhoog gegaan, twijfel nog steeds of ik bij het uitzendbureau ga vragen hoe dat zit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat kraam jij nou weer allemaal voor loze woorden uit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vroegâh was ontslagen worden een schande in de middenklasse.
Maar dat is natuurlijk nieuw voor een arbeider
wauwquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
10,65/u exclusief ploegentoeslag. Het is uit het niets meer dan 'n Euro omhoog gegaan, twijfel nog steeds of ik bij het uitzendbureau ga vragen hoe dat zit.Iets met slapende honden enzo maar ja dadelijk moet ik terug gaan betalen ofzo. Echt 'n dilemma hier.
Nu heb je 120 uur voor 100 euro uitgerekend hij werkt toch 30 uur per maand niet per week ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar:
100*12:52:30=±70 cent.
mag ik niet over pratenquote:
een arbeider weet dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat kraam jij nou weer allemaal voor loze woorden uit?
hij dacht dat ik 30 per week werkte omdat ik dat had gezegd, terwijl ik per maand bedoelde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nu heb je 120 uur voor 100 euro uitgerekend hij werkt toch 30 uur per maand niet per week ?
Deze denkt hij is wenfer ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
een arbeider weet dat natuurlijk niet.
dan moest je er ook niet over beginnen, volgens mij ook de eerste keer dat je dit op FOK gooit, indien het waar is?quote:
Justitie.quote:
en nog een vout daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
hij dacht dat ik 30 per week werkte omdat ik dat had gezegd, terwijl ik per maand bedoelde.
mijn vout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |