Helaas moet je in de meeste gevallen weer staatsburger e.d. zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
Neem al je geld op, ga naar Schiphol, neem een willekeurig vliegtuig en ga bij aankomst ergens werken.
Ja. Hoezo?quote:
niet in schengenlandenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Helaas moet je in de meeste gevallen weer staatsburger e.d. zijn
10,65/u exclusief ploegentoeslag. Het is uit het niets meer dan 'n Euro omhoog gegaan, twijfel nog steeds of ik bij het uitzendbureau ga vragen hoe dat zit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wat verdien jij eigenlijk?
excuseer mijn brutale vraag
Wat kraam jij nou weer allemaal voor loze woorden uit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vroegâh was ontslagen worden een schande in de middenklasse.
Maar dat is natuurlijk nieuw voor een arbeider
wauwquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
10,65/u exclusief ploegentoeslag. Het is uit het niets meer dan 'n Euro omhoog gegaan, twijfel nog steeds of ik bij het uitzendbureau ga vragen hoe dat zit.Iets met slapende honden enzo maar ja dadelijk moet ik terug gaan betalen ofzo. Echt 'n dilemma hier.
Nu heb je 120 uur voor 100 euro uitgerekend hij werkt toch 30 uur per maand niet per week ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar:
100*12:52:30=±70 cent.
mag ik niet over pratenquote:
een arbeider weet dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat kraam jij nou weer allemaal voor loze woorden uit?
hij dacht dat ik 30 per week werkte omdat ik dat had gezegd, terwijl ik per maand bedoelde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nu heb je 120 uur voor 100 euro uitgerekend hij werkt toch 30 uur per maand niet per week ?
Deze denkt hij is wenfer ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
een arbeider weet dat natuurlijk niet.
dan moest je er ook niet over beginnen, volgens mij ook de eerste keer dat je dit op FOK gooit, indien het waar is?quote:
Justitie.quote:
en nog een vout daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
hij dacht dat ik 30 per week werkte omdat ik dat had gezegd, terwijl ik per maand bedoelde.
mijn vout
Ja heb wel paar mensen via dm verteld hoor ;$quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
dan moest je er ook niet over beginnen, volgens mij ook de eerste keer dat je dit op FOK gooit, indien het waar is?
guus geluk tegensprekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
en wat doe jij dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wauw. Nooit geweten dat jij echt zo kansloos bent.
Ben 'n stuk ouder dan 16.quote:
bt is matti hij zou niet snitchen als ik praatquote:
Helaas hadden ze in die tbskliniek ook een internetaansluiting.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja heb wel paar mensen via dm verteld hoor ;$
Ik ben geen arbeider, maar kraam vooral nog meer onzin uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
Nou zeg..Wat een negatief topic..
![]()
Kop op hè. Je vindt wel iets op je pad, maar dan moet je wel wat gaan doen. Anders is er niets te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |