Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Mensen krijgen meer de kans om iets te vinden dat ze echt leuk vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan gaan een stuk minder mensen dat doen > economie gaat naar de kanker > basisinkomen kan niet betaald worden
Daar snap ik toch niks van, verspilde moeite mi man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga ff een snelle rekensom maken. Ff wachten.
Conclusie: basisinkomen gelijk aan de bijstand is al 4x zo duur als de huidige uitgaven aan sociale zekerheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar snap ik toch niks van, verspilde moeite mi man.
Dat klopt. Daar streven we ook naar. Over een x aantal jaar moet een werkweek niet meer 40, maar 30 uur bedragen enz. je kan niet in een keer een basisinkomen invoeren. Heb jij je economie lessen gevolgd op het IBN Ghaldoun?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Mensen krijgen meer de kans om iets te vinden dat ze echt leuk vinden.
Ook helemaal niet zo'n gekke gedachte dat er een basisinkomen komt als de automatisering doorzet.
Ik heb amper economie gehad. Ik wil het ook helemaal niet in één keer invoeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar streven we ook naar. Over een x aantal jaar moet een werkweek niet meer 40, maar 30 uur bedragen enz. je kan niet in een keer een basisinkomen invoeren. Heb jij je economie lessen gevolgd op het IBN Ghaldoun?
zei ik ook niet, je rukt en manipuleert dingen uit de context.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, maar wel dat je geen kritiek mag hebben op iemand omdat die werkt
Nja jij zegt tijd voor een basisinkomen, dus nam aan dat je dat op korter termijn bedoelde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb amper economie gehad. Ik wil het ook helemaal niet in één keer invoeren.
Ik heb niet laten vallen dat ik een tijdje zelfstandig heb gewerkt maar daar zit ook veel verlies aan in mijn branche.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja jij zegt tijd voor een basisinkomen, dus nam aan dat je dat op korter termijn bedoelde.
Ben wel met je eens dat zoiets uiteindelijk moet gebeuren maarja dat wil iedereen wel
Heb je het nu over het UWV? Die krijgen echt niet te veel geld van de overheid toegewezen hoor. Er krijgt helemaal niemand een vast contract, er is een vergrijzing in het bedrijf van hier tot Tokio wat straks tot enorme problemen gaat leiden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef BlueMage het volgende:
Bijstand kan 'n stuk goedkoper als ze niet zoveel ambtenaren in dienst zouden hebben die tijd verspillen aan berekenen dat ik iedere maand recht heb op 0,00 E bijstand. Heel gek met het inkomen (hoewel zeker niet modaal ofzo) wat ik net postte, ja.
Lijkt me vreemd als de mensen die daar werken uiteindelijk zelf bij het uwv komen maar dan in de plaats van hun oude klanten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je het nu over het UWV? Die krijgen echt niet te veel geld van de overheid hoor. Er krijgt helemaal niemand een vast contract, er is een vergrijzing in het bedrijf van hier tot Tokio wat straks tot enorme problemen gaat leiden.
Dat was verder niet echt serieus bedoeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja jij zegt tijd voor een basisinkomen, dus nam aan dat je dat op korter termijn bedoelde.
Ben wel met je eens dat zoiets uiteindelijk moet gebeuren maarja dat wil iedereen wel
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was verder niet echt serieus bedoeld.
Link naar vacature?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef VarkensHart het volgende:
Werken moet je. Productie werk is altijd te vinden. Goede opstap naar een sociaal beter leven
Daar vragen ze tegenwoordig drie jaar ervaring voor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef VarkensHart het volgende:
Werken moet je. Productie werk is altijd te vinden. Goede opstap naar een sociaal beter leven
productie werkquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef VarkensHart het volgende:
Dat komt vaak voorquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd als de mensen die daar werken uiteindelijk zelf bij het uwv komen maar dan in de plaats van hun oude klanten.
Vraag me af hoe dat af zou lopen voor sommige werk"coaches".quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat af zou lopen voor sommige werk"coaches".
Bezorgen is best oké man, rustig op je gemak bietje peuken roken en shit.quote:
welk merkquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bezorgen is best oké man, rustig op je gemak bietje peuken roken en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |