quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het gaat om die kapsel g
en de hugo boss
cool morgen even langs de gemeentequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar een jongen van 27-28 ofzo hier uit de buurt krijgt het gewoon nog.
Mensen die zomaar Engels gaan lullenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
You caught me.
No, but seriously what the fuck were you thinking?
Dat kan niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
tegelijkertijd bijstand en stufi is voor de high class toch
quote:
Nee hoor. Die paar maanden bijstand was aids, je weet dat je er tegenwoordig voor moet werken hè? Lekker de hele dag producten in dozen stoppen en shit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij fikst het toch wel
gewoon lang genoeg zeuren
ik doe dat juist andersom. ik haal producten uit dozen en stop ze in schappen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor. Die paar maanden bijstand was aids, je weet dat je er tegenwoordig voor moet werken hè? Lekker de hele dag producten in dozen stoppen en shit.
Welke hbo-opleiding ga je doen als je je havodiploma binnen hebt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor. Die paar maanden bijstand was aids, je weet dat je er tegenwoordig voor moet werken hè? Lekker de hele dag producten in dozen stoppen en shit.
In een supermarkt werken is wel wat anders dan in een bedrijf voor staatsslaven werken hè.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik doe dat juist andersom. ik haal producten uit dozen en stop ze in schappen.
Geen idee nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Welke hbo-opleiding ga je doen als je je havodiploma binnen hebt?
quote:
Kan prima met een basisinkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef eend112 het volgende:
[..]of gewoon een keer ergens overheen zetten, een beetje leren en de rest van je leven er behaaglijk bij zitten
Sociaal werk.quote:
Je vroeg erom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Mensen die zomaar Engels gaan lullen
This is why your life sucks, TS
Grappig hoor.quote:
Dan gaan een stuk minder mensen dat doen > economie gaat naar de kanker > basisinkomen kan niet betaald wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |