Heb ik ook gedaan toen ik 17 was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
Hoe de fuck kun je jezelf uitschrijven op je 16e?
Hij is tegenwoordig niet meer racistisch vertelde hij gisteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs arbeiders staan hoger op de sociale ladder dan stormfronttypes als jij.
oquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan toen ik 17 was.
Heeft wat weg van hypocrisie, en leuk dat jouw ouders alles voor jou betalen, maar bij hem is dat anders en dat hij nou zijn vrije tijd gebruikt om geld te verdienen is geen kritiek waard.quote:
Geloof er geen kut van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig niet meer racistisch vertelde hij gisteren.
1quote:
en nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw username en UI maken het niet echt geloofwaardig dat je geen achterbuurttokkie bent.
You caught me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een WAJONG die wordt afgewezen? Hoax alsmede verzonnen.
Dat maakt dit wat minder geloofwaardig:quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig niet meer racistisch vertelde hij gisteren.
het gaat om die kapsel gquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt dit wat minder geloofwaardig:
[..]
Daar loopt half tokkie-Nederland mee rond.quote:
Ik 'ken' mensen met een WAJONG, echt iedereen komt ervoor in aanmerking.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
You caught me.
No, but seriously what the fuck were you thinking?
Oja, want dat is het enige waar ik kritiek op hebquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heeft wat weg van hypocrisie, en leuk dat jouw ouders alles voor jou betalen, maar bij hem is dat anders en dat hij nou zijn vrije tijd gebruikt om geld te verdienen is geen kritiek waard.
Met een nazi haircut?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar loopt half tokkie-Nederland mee rond.
Echt? Tot welke leeftijd kun je die shit aanvragenżquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik 'ken' mensen met een WAJONG, echt iedereen komt ervoor in aanmerking.
dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oja, want dat is het enige waar ik kritiek op heb
Zo'n opgeschoren kapsel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met een nazi haircut?
meeste tokkies die ik ken zijn gemillimeterd.
Overal zie je mannen lopen met een opgeschoren harses, tokkie of niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja true.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Overal zie je mannen lopen met een opgeschoren harses, tokkie of niet.
quote:
pellequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar een jongen van 27-28 ofzo hier uit de buurt krijgt het gewoon nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt? Tot welke leeftijd kun je die shit aanvragenż
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |