Misschien een gratis bika vragen bij FHF?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Om dan post rond te bezorgen voor 6 uur per week, het is wel ver die wijk dat is zo'n 5-6km dus dan ben ik eerder 10-12 uur per week bezig voor zo'n 100 euro per maand, maar het is iets tenminste.Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht ik kan me erin vinden. Ben jij ook een indigo-kind?
Nee denk niet dat een cursus gaat werken had er ook nooit van gehoord wel effe gegoogled.
Is een klacht tenminste dat vind ik.quote:
Misschien enige suggestie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
Nou zeg..Wat een negatief topic..
![]()
Kop op hè. Je vindt wel iets op je pad, maar dan moet je wel wat gaan doen. Anders is er niets te vinden.
Geen idee wie dit is weet wel wat je met kloon bedoelt maar dat is het helaas niet dit is mijn leven en dan heb ik nog niet alles verteld.quote:
Nooit gezegd dat ik geen flikker uitvoerde ik heb veel dingen geprobeerd op school bijles en dergelijke heeft niet mogen baten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus je begint op het vwo, voert geen flikker uit tot je 18e, probeert dan een Wajong aan te vragen die terecht wordt afgewezen en nu is je toekomst in duigen gevallen want jij zag jezelf al op de bank zitten met een Wajong en een pot Schultenbrau?
En nu biggelen de tranen je over de wangen van zelfmedelijden en ga je hier klagen.
Natuurlijk ligt het niet aan jou maar aan "het systeem" dat moge duidelijk zijn.
School is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus je begint op het vwo, voert geen flikker uit tot je 18e, probeert dan een Wajong aan te vragen die terecht wordt afgewezen en nu is je toekomst in duigen gevallen want jij zag jezelf al op de bank zitten met een Wajong en een pot Schultenbrau?
Er is nog nooit iemand rijk geworden van zelfmedelijden, misschien is het een idee dat je die mindset doorbreekt.quote:
doe normaal gozerquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat het zinloos is TS, zo kost je de maatschappij alleen maar geld en je levert niets op, trek je conclusies
Ja het is zinloos maar ik kost op het moment toch niet zo veel voor de maatschappij vind ik persoonlijk mijn ouders betalen eten huis etc niet dat ik dat de rest van mijn leven wil doen maar op het moment gaat het niet anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat het zinloos is TS, zo kost je de maatschappij alleen maar geld en je levert niets op, trek je conclusies
Het gaat wel, je wil het alleen niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja het is zinloos maar ik kost op het moment toch niet zo veel voor de maatschappij vind ik persoonlijk mijn ouders betalen eten huis etc niet dat ik dat de rest van mijn leven wil doen maar op het moment gaat het niet anders.
Hij is gewoon luiquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het gaat wel, je wil het alleen niet.
Dit is wel de beste zin uit de OP trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
vreemd dat hij daar tot halverwege vwo geen last van had. Ik begrijp dat vwo te zwaar kan blijken, ik begrijp niet dat je op het vwo zit en uiteindelijk niet slaagt om überhaupt een middelbare school diploma te bemachtigen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
School is niet voor iedereen weggelegd.
Overigens claimt hij een leerstoornis te hebben.
Klopt. Een malaria vlieg heeft meer bestaansrecht dan ts.quote:
Ik ben ook op 1 VWO overgegaan en en uiteindelijk examen gedaan op VMBO (en geslaagd).quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
vreemd dat hij daar tot halverwege vwo geen last van had. Ik begrijp dat vwo te zwaar kan blijken, ik begrijp niet dat je op het vwo zit en uiteindelijk niet slaagt om überhaupt een middelbare school diploma te bemachtigen.
Wat is het nut van jou in de samenleving dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Klopt. Een malaria vlieg heeft meer bestaansrecht dan ts.Ik zou mijn conclusies trekken als ik hem was.
Wanneer dan wel? Juist. Doe je het nu niet dan komt er nooit wat van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja het is zinloos maar ik kost op het moment toch niet zo veel voor de maatschappij vind ik persoonlijk mijn ouders betalen eten huis etc niet dat ik dat de rest van mijn leven wil doen maar op het moment gaat het niet anders.
Kan gewoon, indien mannen pijpen je geen pijn doet...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Prostitueer jezelf om een beginkapitaaltje op te bouwen.
Zegt een vmbo'erquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is het nut van jou in de samenleving dan?
Nak zelf zo'n pil dan, komt er een baantje vrij ergens en dan is er 1 kutpersoon minder.
Tja, hoeveel keus heb je?quote:
Ey wat is deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:05 schreef voederbietel het volgende:
Trouwens, deadprez, waarom maak je hier een kloon voor aan?
quote:
gastquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook, ik fleur er helemaal van op
God, wat heb ik alles goed voorelkaar
Hij werkt bij PostNL, Sandd voor de ekten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op, postbezorger, beetje doorzichtig zo.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]. Misplaatste arrogantie samen gaande met onvolwassenheid vertoon je nu.
Anders ga je lekker naar bed? Het is al bedtijd geweest.
En als je toch het kneusje gaat uithangen hier, flikker je maar lekker op.
Gaan we nog Zwarte Cross?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij werkt bij PostNL, Sandd voor de ekten.
Nee.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is wel de beste zin uit de OP trouwens.
quote:
maar je hebt een diploma. Precies mijn punt dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ben ook op 1 VWO overgegaan en en uiteindelijk examen gedaan op VMBO (en geslaagd).
Indien er nog externe negatieve factoren erbij waren gekomen en ik een stuk minder slim was, zou ik net als TS kunnen eindigen.
Ik kan het dus enigszins begrijpen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk? Je getuigt van veel volwassenheid, je zit hier vast al heel lang
Ik bedoel dat ik elk jaar gezakt ben dus van vwo brugklas havo 2 vmbo 3 vmbo blijven zitten vmbo 3 speciaal onderwijs etc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vreemd dat hij daar tot halverwege vwo geen last van had. Ik begrijp dat vwo te zwaar kan blijken, ik begrijp niet dat je op het vwo zit en uiteindelijk niet slaagt om überhaupt een middelbare school diploma te bemachtigen.
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik bedoel dat ik elk jaar gezakt ben dus van vwo brugklas havo 2 vmbo 3 vmbo blijven zitten vmbo 3 speciaal onderwijs etc.
Afwijking in zijn hoofd (vorm van autisme?) waardoor hij niet kon leren uit de boeken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
Hij heeft toch wajong aangevraagd, lijkt me wel dat ze dat dan checken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Afwijking in zijn hoofd (vorm van autisme?) waardoor hij niet kon leren uit de boeken?
TS, heb je wel eens een mentale screening gehad?
Inderdaad, vraag desnoods aan je ouders een fucking fiets.quote:
Ik heb mij alleen uitgeschreven om zo problemen met jeugdzorg te vermijden zij vonden het een goed idee om mij uit huis te willen plaatsen omdat zij denken dat mijn ouders de schuld zijn van mijn problemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
maar je hebt een diploma. Precies mijn punt dus.
Het is geen leerprobleem, het is onwil van TS. Anders doe je niet zoveel moeite om je in het buitenland in te laten schrijven om zo de leerplichtwet te omzeilen. Hij heeft zich lekker een paar jaar thuis opgesloten en lekker zitten gamen zonder gezeur van de leerplichtambtenaar. Hij had zich helemaal ingesteld op het krijgen van een Wajong op zijn 18e.
En die is nu afgewezen en nu staat de harde realiteit op de stoep. En dat is even schrikken.
Dat is natuurlijk niet vreemd als je eens in het half jaar buiten komt en zelfs de moeite neemt je in te schrijven in het buitenland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik elk jaar gezakt ben dus van vwo brugklas havo 2 vmbo 3 vmbo blijven zitten vmbo 3 speciaal onderwijs etc.
Ik begreep totaal de boeken ook niet meer dat het ene boek van havo en vmbo totaal anders was dan op het vwo leren verklaarden me voor gek.
Ik heb vakken gehad waar het totaal anders of een nieuws vak was in het volgende jaar waar ik het eerste en of het tweede jaar niet van heb gehad dus wist ik totaal niet waar het over ging.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het beter was geweest als je nu in handen was van jeugdzorg dan het probleemloze huis van je ouders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
jeugdzorg te vermijden zij vonden het een goed idee om mij uit huis te willen plaatsen omdat zij denken dat mijn ouders de schuld zijn van mijn problemen.
Ik bedoel ook daadwerkelijk dat er niemand in de klas zat behalve de leraar en mij de meeste begonne pas met school rond 12-13 uur ik was klaar om 11 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat laatste stukje achter de comma, ik zie het ook echt voor me![]()
Ja en daar zou jeugdzorg best eens gelijk in kunnen hebben. Ouders die het faciliteren dat hun puberende zoon zichzelf een half jaar binnen op sluit (mmo spelen waarschijnlijk) zonder direct hulp in te schakelen zijn niet echt goed bezig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mij alleen uitgeschreven om zo problemen met jeugdzorg te vermijden zij vonden het een goed idee om mij uit huis te willen plaatsen omdat zij denken dat mijn ouders de schuld zijn van mijn problemen.
Ik was dan misschien pas op mijn 23ste ofzo van ze afgekomen of erger.
Ik weet het niet denk wel dat ik wat heb maar als jeugdzorg/de school 20.000 euro per jaar krijgt is er iets mis met me en als ik een wajong uitkering aanvraag is er niks mis met mij....quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Afwijking in zijn hoofd (vorm van autisme?) waardoor hij niet kon leren uit de boeken?
TS, heb je wel eens een mentale screening gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |