Hij is gewoon luiquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het gaat wel, je wil het alleen niet.
Dit is wel de beste zin uit de OP trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
vreemd dat hij daar tot halverwege vwo geen last van had. Ik begrijp dat vwo te zwaar kan blijken, ik begrijp niet dat je op het vwo zit en uiteindelijk niet slaagt om überhaupt een middelbare school diploma te bemachtigen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
School is niet voor iedereen weggelegd.
Overigens claimt hij een leerstoornis te hebben.
Klopt. Een malaria vlieg heeft meer bestaansrecht dan ts.quote:
Ik ben ook op 1 VWO overgegaan en en uiteindelijk examen gedaan op VMBO (en geslaagd).quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
vreemd dat hij daar tot halverwege vwo geen last van had. Ik begrijp dat vwo te zwaar kan blijken, ik begrijp niet dat je op het vwo zit en uiteindelijk niet slaagt om überhaupt een middelbare school diploma te bemachtigen.
Wat is het nut van jou in de samenleving dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Klopt. Een malaria vlieg heeft meer bestaansrecht dan ts.Ik zou mijn conclusies trekken als ik hem was.
Wanneer dan wel? Juist. Doe je het nu niet dan komt er nooit wat van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja het is zinloos maar ik kost op het moment toch niet zo veel voor de maatschappij vind ik persoonlijk mijn ouders betalen eten huis etc niet dat ik dat de rest van mijn leven wil doen maar op het moment gaat het niet anders.
Kan gewoon, indien mannen pijpen je geen pijn doet...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Prostitueer jezelf om een beginkapitaaltje op te bouwen.
Zegt een vmbo'erquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is het nut van jou in de samenleving dan?
Nak zelf zo'n pil dan, komt er een baantje vrij ergens en dan is er 1 kutpersoon minder.
Tja, hoeveel keus heb je?quote:
Ey wat is deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:05 schreef voederbietel het volgende:
Trouwens, deadprez, waarom maak je hier een kloon voor aan?
quote:
gastquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook, ik fleur er helemaal van op
God, wat heb ik alles goed voorelkaar
Hij werkt bij PostNL, Sandd voor de ekten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op, postbezorger, beetje doorzichtig zo.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]. Misplaatste arrogantie samen gaande met onvolwassenheid vertoon je nu.
Anders ga je lekker naar bed? Het is al bedtijd geweest.
En als je toch het kneusje gaat uithangen hier, flikker je maar lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |