ik denk dat dit echt gaat gebeuren. Samsom heeft het charisma van een pinda. Bij greenpeace zoeken ze binnenkort nog een boboquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef superworm het volgende:
Als Samsom afgezet wordt ergens in de komende maanden of jaren, kan het best dat ze Timmermans naar voren schuiven.
Zeuren over het westen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef agter het volgende:
Wanneer kwam de doema ook al weer bijeen? Hadden ook een spoedzitting.
Geen bericht meer over geweest. Enige over de Doema was dit:quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef agter het volgende:
Wanneer kwam de doema ook al weer bijeen? Hadden ook een spoedzitting.
quote:NATO Poland base may be prepared for blitz against Russia
NATO’s Europe commander advocates stockpiling a base in Poland with enough weapons, ammunition and other supplies to support a rapid deployment of thousands of troops against Russia, British media reported.
General Philip Breedlove’s idea would be presented to members of the alliance at the upcoming NATO summit in Wales in September, according to The Times.
The general told a briefing in Naples this week that NATO needed “pre-positioned supplies, pre-positioned capabilities and a basing area ready to rapidly accept follow-on forces.”
Several locations for the future stockpile are planned, with the Multinational Corps Northeast, a base in Szczecin near the Polish-German border being the leading contender.
“It would be a 24/7 fully functioning headquarters that forces could quickly fall in on to respond rapidly when needed,” the British newspaper cites a source familiar with the expected proposition as saying.
Breedlove has been advocating a build-up of NATO assets in Europe, particularly Eastern Europe, in the wake of the Ukrainian crisis in the secession of Ukraine’s Crimea to Russia. The alliance has already strengthened its presence in the Baltic Sea and the Black Sea and deployed additional military aircraft in Eastern Europe. It said the moves were needed to boost the confidence of eastern NATO members in the alliance’s ability to protect them from Russian aggression.
The stockpiling of supplies is just a step short of a permanent massive deployment of foreign NATO troops in Poland. The alliance says it is needed for a rapid response to a Russian incursion, although Russian generals would probably view this as a possible preparation for a blitzkrieg attack on Russia.
Moscow considers the build-up of NATO troops in Europe as part of a hostile policy aimed at placing the alliance’s military resources closer to its borders. Russia’s current military doctrine allows the use of all weapons in its possession, including tactical nuclear weapons, in response to a conventional force attack on Russia.
http://rt.com/news/175292-nato-poland-supply-base/
Nog naast het feit dat een Brit ook waardeloos Nederlands spreekt. Gelukkig hadden alle Britten die ik gesproken heb bewondering voor onze vaardigheden in de Engelse taal. Amerikanen heb ik nooit gesproken, dus geen idee hoe die er over denken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
Denk niet dat veel users hier het beter zouden doen dan Marky, qua accent.
Dat is een bericht van 22 juli.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zeuren over het westen.
http://eng.kremlin.ru/news/22714
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. De seperatisten hebben er geen baat bij om nu rare dingen te gaan doen. Ze hebben sowieso wel andere dingen aan hun hoofd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef agter het volgende:
Ik vind het wel een heel heftige operatie, waar we nu aan beginnen.
zoals......quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. De seperatisten hebben er geen baat bij om nu rare dingen te gaan doen. Ze hebben sowieso wel andere dingen aan hun hoofd.
Ik denk dat Amerikanen om het accent heen kijken. Meestal als wij bijv. een Deen of Duitser Engels horen spreken herken je dat ook wel als niet authentiek engels maar jeukt het niet echt. Juist omdat wij de nederlandse tongval er in herkennen gaat het wel jeuken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nog naast het feit dat een Brit ook waardeloos Nederlands spreekt. Gelukkig hadden alle Britten die ik gesproken heb bewondering voor onze vaardigheden in de Engelse taal. Amerikanen heb ik nooit gesproken, dus geen idee hoe die er over denken.
Wodka.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. De seperatisten hebben er geen baat bij om nu rare dingen te gaan doen. Ze hebben sowieso wel andere dingen aan hun hoofd.
Ik heb niks anders kunnen vinden qua bijeenkomsten van de doema die betrekking hebben op Oekraïnequote:
Uitbreiding OVSE-missie? OVSE is alleen aan het waarnemen, dat is hun taak. De mensen die er nu heen gaan, gaan daadwerkelijk (onder)zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef Fossieltje het volgende:
Is het bedoeld als een soort tijdelijke uitbreiding van de OVSE-missie? Dat zijn ook niet allemaal burgers. Waarschijnlijk is men ondertussen een militaire missie aan het uitwerken voor het geval dat deze optie mislukt.
paranoia kan de leiden...... nlers worden gezien als spionnen van Oekraïne die invasie stiekem komen voorbereidenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker meer met hun strijd tegen Oekraïne.
Ze hebben wel WOIII aangekondigd als er inmenging komt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker meer met hun strijd tegen Oekraïne.
Ik maakte er grappen over maar ik vind dit accent 1000x beter dan het neppe quasi-Amerikaanse accent dat ik veel Nederlanders in Engelstalige landen hoor gebruiken. Je kunt beter authentiek blijven vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat Amerikanen om het accent heen kijken. Meestal als wij bijv. een Deen of Duitser Engels horen spreken herken je dat ook wel als niet authentiek engels maar jeukt het niet echt. Juist omdat wij de nederlandse tongval er in herkennen gaat het wel jeuken.
Maar toch, er hoeft er maar eentje bij te zitten die met z'n dronken, obstinate, machtsgeile kop een trekker overhaalt... Ik weet niet hoe goed ze naar hun leiding luisteren en hoe de hierarchie werkt bij die lui. Ik vertrouw het voor geen meter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is wel een risico maar ik denk dat het een behapbaar risico is. Wat men op de rampplek gedaan heeft t.o.v. waarnemers en journalisten is binnen de perken gebleven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar toch, er hoeft er maar eentje bij te zitten die met z'n dronken, obstinate, machtsgeile kop een trekker overhaalt... Ik weet niet hoe goed ze naar hun leiding luisteren en hoe de hierarchie werkt bij die lui. Ik vertrouw het voor geen meter.
Effe dimmen makker. Ik ben niet één van je knikkervriendjes.quote:
Vind zo snel dit. Maar er waren meer bronnen:quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb niks anders kunnen vinden qua bijeenkomsten van de doema die betrekking hebben op Oekraïne
Nee ik vind Engels met een Nederlands accent gewoon niet om aan te horen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik maakte er grappen over maar ik vind dit accent 1000x beter dan het neppe quasi-Amerikaanse accent dat ik veel Nederlanders in Engelstalige landen hoor gebruiken. Je kunt beter authentiek blijven vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |