Het lijkt niet waar te zijn. De nabestaanden hebben het ontkent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef Yaaar het volgende:
Jeetje, dat creditcard verhaal! Wat triest.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef TLC het volgende:
Dadelijk vliegen hier die Russische straaljagers ineens met veel minder goede bedoelingen boven het Nederlands luchtruim
OH SNAP JE HEBT DE HIDDEN BRIEFING OVER DE INVASIE IN RUSLANDquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef agter het volgende:
Ik snap geen fuck van die brief:
"Dit team bereidt de start van de voltallige missie in september voor"
Welke voltallige missie?
Ik zag dat een nabestaande op CNN zei dat de kaart geblokkeerd moest worden? Gelul dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt niet waar te zijn. De nabestaanden hebben het ontkent.
Dan blijven de eerste opties over...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is gewoon een kamerbriefen die heb ik van geenstijl gehaald.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:44 schreef pablo1989 het volgende:
Ben je verplicht om op te dagen als je wordt opgeroepen voor het leger?
Want Poetin is een debielquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef TLC het volgende:
Dadelijk vliegen hier die Russische straaljagers ineens met veel minder goede bedoelingen boven het Nederlands luchtruim
Over een aantal maanden in het nieuws: "Aantal gevallen van geslachtsziekten verdriedubbeld"quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef superworm het volgende:
Kunnen we niet beter in plaats van ongewapende marechaussees, ontwapenende marechaussees sturen? Mooie blonde Hollandse meisjes of zo?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:44 schreef pablo1989 het volgende:
Ben je verplicht om op te dagen als je wordt opgeroepen voor het leger?
Daar ben ik me natuurlijk bewust van. Wat ik bedoel te zeggen is dat die figuren niet zomaar zullen accepteren dat er een politiemacht, zij het ongewapend, in dat gebied gaat rondbanjeren. Dat gaat sowieso problemen opleveren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen de Russen hoeven akkoord te gaan. De separatisten maken geen onderdeel uit van de VN-Veiligheidsraad.
"Opvallend veel baby's in zomer van 2015 heten Pjotr."quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Over een aantal maanden in het nieuws: "Aantal gevallen van geslachtsziekten verdriedubbeld"
Er zal ongetwijfeld contact zijn geweestquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ben ik me natuurlijk bewust van. Wat ik bedoel te zeggen is dat die figuren niet zomaar zullen accepteren dat er een politiemacht, zij het ongewapend, in dat gebied gaat rondbanjeren. Dat gaat sowieso problemen opleveren.
Het waren nooit goede bedoelingen. Het waren altijd een soort waarschuwingen: "pas op, we zijn er nog en kunnen jullie bereiken"quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen niet eens een bon uitschrijvenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Marechaussee: u mag hier niet komen. Ga terug.
Seperatist: wat zeg je nou man zonder geweertje. Had je wat dan?
Marechaussee: uhh ohh.. Sorry.
Nut van onbewapende man zie ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |