Meer dat je constant hier zit te janken en bitchen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ?
Als je meer als 7 jaar quake hebt gespeeld en 8 jaar counterstrike dan zijn games als battlefield een stuk makkelijker op te pakken maar als je call of duty gewend bent dan is battlefield een stuk moeilijker omdat wapens daadwerkelijk recoil hebben.
En ik speel al battlefield vanaf het eerste deel en zo anders is battlefield 4 niet als 3 kwa feel.
openen op youtube ipv via de embed.quote:
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic modequote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je constant hier zit te janken en bitchen.
Huh? Ik neem niks op. Maar mensen die opnemen die zullen dat altijd doen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef Verbal het volgende:
Catkiller, neem je altijd op terwijl je speelt? Of doe je daar speciale sessie voor?
V.
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic mode
O, ik dacht dat jij vaker filmpjes van je eigen acties postte...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh? Ik neem niks op. Maar mensen die opnemen die zullen dat altijd doen natuurlijk.
Ik ben gewoon terug gegaan naar bf3. Premium was laatst 5 euro ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic mode
Zo van die berg afspringen, echt fantastisch.quote:
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Van die snipers die heen en weer aant schieten zijn op een berg, woohoo wat leuk.
QFTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo van die berg afspringen, echt fantastisch.
Je bedoelt dat je minutenlang ergens ligt te campen, bijna alles mist en dan zelf een keer doodgaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!
V.
Hmm nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over sniper wars. En jij als semi-pro zal toch wel het verschil weten tussen campen en snipen? Ik ben volgens mij de laatste die in deze topics loopt te doen alsof hij semi-pro is en kom er meer dan rond voor uit dat ik moeite heb met de switch tussen BF3 en 4. Ik haal mijn gevoel van eigenwaarde niet uit mijn prestaties in computergames. Dus waar deze sneer vandaan komt is mij een volkomen raadselquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je minutenlang ergens ligt te campen, bijna alles mist en dan zelf een keer doodgaat?
Nee hoor, in dit topic is iedereen altijd semi-pro in zijn beschrijvingen.
Zalig altijd inderdaad, Hainan Resort kun je ook altijd heerlijk sniper-battlen. Vooral wanneer je precies weet wat de headshot hoogte is, in 1 keer aanleggen en BAM JONGUH. Zalig. En uiteraard zonder de binoculars, die zijn voor pussies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!
V.
3-4 textures per object met een beetje pechquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is niet meer zo raar tegenwoordig. Wolfenstein The New Order was al 50GB en dat is alleen maar een single-player game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |