quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Goedgekeurd. Nu even bij de Mac wat eten
.
Wat zal ik doen, naar de Appie, of naar de Carrefour..? Carrefour dus.
Nog tips?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeker heb me prima vermaakt daar
Tot zover wel.quote:
Komen eraan. Momentje.quote:
Dank je yats!quote:
gewoon een pub binnen gaan en dan zie je het vanzelf welquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]Ik had ook niet anders verwacht natuurlijk
[..]
Nog tips?
tofquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot zover wel.Alleen moet ik nog de officiële goedkeuring van de Volkshuisvesting Arnhem krijgen.
Dat was sowieso mijn plan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon een pub binnen gaan en dan zie je het vanzelf wel
ik ben sowieso een voorstander van bruine kroegen
leuk sfeertje wel
dan komt het wel goedquote:
Ik zie t wel. Leuk word het daar sowieso wel denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
Pics! Even in spoiler gezet.dat is wel effe goed geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
Pics! Even in spoiler gezet.Leuk hoor. Lekker balkonnetje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Het is wel iets kleiner dan ik in eerste instantie dacht, maar prima voor mij alleen. Ik zal alleen geen grote housewarming kunnen geven.quote:
Schipholplein. En inderdaad, ik hoorde van een bewoner dat ze daar mee bezig waren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef yats het volgende:
Haha, Schipholplein of Driemondplein feer? Grappig dat die indeling overal hetzelfde is.
p.s. Ze zijn bezig met een duiventil op het dak, dat helpt de overlast tegen te gaan
dat valt nog meequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel iets kleiner dan ik in eerste instantie dacht, maar prima voor mij alleen. Ik zal alleen geen grote housewarming kunnen geven.
Het is verder heel netjes. Er was nog wel schade aan de kozijnen en belabberd schilderwerk. Dit zouden ze nog fixen. Evenals die rare vlek in de douche, waarschijnlijk kalkaanslag of iets dergelijks. Dat wordt nog schoongemaakt. En er is een duivenprobleem, maar daar hangen ze ook netten en dergelijke tegenop tot dat het opgelost is. Ze zijn ook al bezig om die duiven een eigen plek te geven.
Gezellig! Dan kom je me daar vast nog wel een keer tegen aangezien een van mijn twee beste vrienden daar op de 1e etage woont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Schipholplein. En inderdaad, ik hoorde van een bewoner dat ze daar mee bezig waren.
Ja, die andere was bijna hetzelfde, maar daar waren de badkamer en keuken veel viezer. Allemaal zwarte voegen, nog de 'oude' tegels en zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat valt nog mee
en zoals je al zei voor jou alleen is het groot genoeg
mijn flat is ook voor 1 persoon
Misschien. Maar ik woon wel helemaal bovenin dan, op 12.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Gezellig! Dan kom je me daar vast nog wel een keer tegen aangezien een van mijn twee beste vrienden daar op de 1e etage woont.
Even denken, volgens mij al ongeveer 3,5 jaar. Maar je hebt studentenwoningen en het reguliere aanbod. Voor de studentenwoningen moet je dus student zijn, maar heb je minder inschrijfjaren nodig om kans te maken. Voor het reguliere aanbod moet je vaak 7-8 inschrijfjaren hebben geloof ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef kree het volgende:
Hoe lang stond je al ingeschreven bij de woningbouw Fera?
Aha ok. Ja ok sta nu denk bijna 3 jaar ingeschreven maar als er wat vrij komt hier in de buurt dan beland ik alsnog op plaats 50 of hoger lagerquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Even denken, volgens mij al ongeveer 3,5 jaar. Maar je hebt studentenwoningen en het reguliere aanbod. Voor de studentenwoningen moet je dus student zijn, maar heb je minder inschrijfjaren nodig om kans te maken. Voor het reguliere aanbod moet je vaak 7-8 inschrijfjaren hebben geloof ik.
aah okequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die andere was bijna hetzelfde, maar daar waren de badkamer en keuken veel viezer. Allemaal zwarte voegen, nog de 'oude' tegels en zo.
Iets meer ruimte was fijn geweest voor het hondje. Dat is eigenlijk het enige nadeel.
[..]
Misschien. Maar ik woon wel helemaal bovenin dan, op 12.
Tering...quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Even denken, volgens mij al ongeveer 3,5 jaar. Maar je hebt studentenwoningen en het reguliere aanbod. Voor de studentenwoningen moet je dus student zijn, maar heb je minder inschrijfjaren nodig om kans te maken. Voor het reguliere aanbod moet je vaak 7-8 inschrijfjaren hebben geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Herkenbaar. Heb in het verleden naar een woning gezocht in Nijmegen, dat is nog erger dan Arnhem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Aha ok. Ja ok sta nu denk bijna 3 jaar ingeschreven maar als er wat vrij komt hier in de buurt dan beland ik alsnog op plaats 50 of hoger lager
In het ergste geval kan hij bij m'n moeder blijven. Ik zou hem nooit wegdoen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okemja ik kan hier ook geen huisdier hebben
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi iemand die dit heeft?
dankje alvastWow, jij komt ook echt overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, ik heb er geen helaas.
Schattig heur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook sinds jaren onder de meetlat gestaan.
Op de kop af 1.60.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
gelijk heb jequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb in het verleden naar een woning gezocht in Nijmegen, dat is nog erger dan Arnhem.
[..]
In het ergste geval kan hij bij m'n moeder blijven. Ik zou hem nooit wegdoen.
Jammerrrquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, jij komt ook echt overal.En nee, ik heb er geen helaas.
[..]
Schattig heur.
Ah, vandaar de 'duivenoverlast'. Hij heeft daar minder last van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die andere was bijna hetzelfde, maar daar waren de badkamer en keuken veel viezer. Allemaal zwarte voegen, nog de 'oude' tegels en zo.
Iets meer ruimte was fijn geweest voor het hondje. Dat is eigenlijk het enige nadeel.
[..]
Misschien. Maar ik woon wel helemaal bovenin dan, op 12.
Ja, leuke stad woon ik he. Zie daar mijn dilemma, ik verdien (net) te weinig om particulier te gaan maar heb pas tussen de 1,5 en 2 jaar 'wachttijd'.quote:
Opvallend hoeveel vrouwen hier op fok rond de 1.60 zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook sinds jaren onder de meetlat gestaan.
Op de kop af 1.60.
Eén kamer, woon/slaapkamer. Die is 20 m² ongeveer. Dan nog keukentje, badkamer, halletje erbij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel m2 is jouw huisje? En aantal kamers?
Ah oke, dat is wel goed te doen alleen jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén kamer, woon/slaapkamer. Die is 20 m² ongeveer. Dan nog keukentje, badkamer, halletje erbij.
Gewoon zaaltje afhuren ergens, jwz. Hele idee van een housewarming weg, maar oké.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk Feer.
Gewoon 4 housewarmings geven toch
het gaat om het ideequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon zaaltje afhuren ergens, jwz. Hele idee van een housewarming weg, maar oké.
Of beneden in de tuin/straat een BBQ. Gelijk ook gezellig voor de andere buren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon zaaltje afhuren ergens, jwz. Hele idee van een housewarming weg, maar oké.
ik ga bij vrienden eten maar ben te lui om op te staanquote:
Een tuin heb ik niet. Maar het kan wel op de parkeerplaats voor het gebouw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
Of beneden in de tuin/straat een BBQ. Gelijk ook gezellig voor de andere buren.
Jeetje Gier. Te lui om naar eten te gaan. Dat is wel erg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga bij vrienden eten maar ben te lui om op te staan
Goed excuus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, aangezien het toch feest is is, eet ik maar een pizza.
Ik wil er graag 10 cm bijquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, jij komt ook echt overal.En nee, ik heb er geen helaas.
[..]
Schattig heur.
je wilt niet wetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Gier. Te lui om naar eten te gaan. Dat is wel erg.
Dat waren de hakken van 12 cm.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben jij echt maar 1,60?![]()
![]()
![]()
Hmm, kan me herinneren dat je groter leek.
Ik kocht een pizza en een zak chips. De cassiere kijkt me aan, lacht en zegt: Eet smakelijkquote:
Heb ik.quote:
Met mijn kleinte is dat toegestaan, jaquote:
Komt door der borsten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben jij echt maar 1,60?![]()
![]()
![]()
Hmm, kan me herinneren dat je groter leek.
Oeh ja! 1,65 klinkt al een stuk groter dan 1,60quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik.
We kunnen wel delen. Dan geef ik je 5 cm, dan zijn we even groot.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Terwijl ik met Hep alleen maar bittergarnituur en wijn koop.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kocht een pizza en een zak chips. De cassiere kijkt me aan, lacht en zegt: Eet smakelijk
#Fatshaming![]()
Nou vooruit maar dan, zolang je maar niet opeens boven me uit torent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mijn kleinte is dat toegestaan, ja.
Om de hakken worden ze groter dan jij bent?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Om die reden heb ik het niet zo op lange vrouwen
Dan heb ik hakken van 20+ cm nodig gok ik zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, zolang je maar niet opeens boven me uit torent.
Haha, jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de hakken worden ze groter dan jij bent?
[..]
Dan heb ik hakken van 20+ cm nodig gok ik zo.
Dan moet je 't maar bij de kleintjes houdenquote:
Die van mij zijn max 12 cm. Daarna zijn ze vaak niet mooi meer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb wel eens vrouwen gezien op onmogelijk hoge hakken
die dan een kop boven me uit staken
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je 't maar bij de kleintjes houden.
Van die mega plateau'squote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij zijn max 12 cm. Daarna zijn ze vaak niet mooi meer.
lijkt me ook niet erg praktisch zo grootquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij zijn max 12 cm. Daarna zijn ze vaak niet mooi meer.
Ja dat welquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de hakken worden ze groter dan jij bent?
[..]
Dan heb ik hakken van 20+ cm nodig gok ik zo.
geen hoge hakken run voor jou dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb diep respect voor mensen die lopen op hoge hakken. Zelf houd ik dit nooit lang vol. Mijn voetjes schreeuwen dan van de pijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Van die mega plateau's
Stiletto run.quote:
Maak eens een filmpjequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiletto run.Inderdaad, niets voor mij. Ik kan sowieso niet echt rennen. Volgens mij zie ik er dan ook stom uit.
Ik ben door ooit eens voor uitgenodigd. Helaas had ik toen een begrafenisquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiletto run.Inderdaad, niets voor mij. Ik kan sowieso niet echt rennen. Volgens mij zie ik er dan ook stom uit.
ik zou zeggen film het en laat mij dat maar beoordelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
ok ok gr grquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:33 schreef xFriendx het volgende:
Hou van jullie.
Ok, nu eerst even eten.
Groetjes.
Misschien moet je maar eens langskomen Roy. Dan ren ik wel heel hard voor je weg.quote:
Mannen met hun filmpjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou zeggen film het en laat mij dat maar beoordelen
mja indd stilleto run ik heb daar beelden van gezien ooit
van een chick die door der enkel ging dat zag er vrij pijnlijk uit
Wat een liefde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:33 schreef xFriendx het volgende:
Hou van jullie.
Ok, nu eerst even eten.
Groetjes.
Je bedoelt naar me toequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens langskomen Roy. Dan ren ik wel heel hard voor je weg.
Ligt eraan of je liever een front- of backview hebt.quote:
Hmm lastig wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan of je liever een front- of backview hebt.
Op en neer bewegende borstenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmm lastig wel.
Ik ga toch voor je voorkant
Dan kan ik geen op en neer bewegende borsten zien, die van mij blokkeren het uitzicht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Doen jullie anders tegen elkaar racen?
Dan moeten jullie maar apart rennen en dan kijk ik wel wie de beste techniek etc heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik geen op en neer bewegende borsten zien, die van mij blokkeren het uitzicht.
Lekker man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je. Komkommersalade op. Baguette in de oven.
En respect, 3x HBO.
Of jij rent en wij kijken toe met een biertje in onze hand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar apart rennen en dan kijk ik wel wie de beste techniek etc heeft.
Dit vind ik het beste idee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of jij rent en wij kijken toe met een biertje in onze hand.
Ik heb toch helemaal geen bewegende borstenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of jij rent en wij kijken toe met een biertje in onze hand.
Daar verzinnen we wel wat op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen bewegende borsten
Opzich is het hier buiten nu wel een aangenaam temperatuurtje hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik ben echt blij dat het morgen een paar graden afkoelt.
Dat is het hier ook wel, puur door de wind. Maar het is binnen zo benauwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich is het hier buiten nu wel een aangenaam temperatuurtje hoor.
Klopt, ik ben maar ff naar m'n ma gegaan om buiten in de tuin te zitten. Want ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders van mijn zomerhuisjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hier ook wel, puur door de wind. Maar het is binnen zo benauwd.
Hoezo? 1.60 is toch redelijk? Ik ben wel tevreden met mijn 1.83quote:
Wat is dat nu weer, danquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ik ben maar ff naar m'n ma gegaan om buiten in de tuin te zitten. Want ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders van mijn zomerhuisje
Dat is ieniemienie joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? 1.60 is toch redelijk? Ik ben wel tevreden met mijn 1.83
Ach, ik heb een ex die 1.58 is, dat verschil is me nooit enorm opgevallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer, dan.
Het is ook gewoon te warm om te tekenen. En ik ben met zo'n toffe bezig, bleh.
[..]
Dat is ieniemienie joh.
1 van de geneugten van het particulier huren.quote:
1.83 is dan ook niet erg lang, of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb een ex die 1.58 is, dat verschil is me nooit enorm opgevallen
Ook met particulier huren heb je regels, tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
1 van de geneugten van het particulier huren.
Afgezien van geen internet hebben
Een te hoge huurprijs
Ze je op elk moment kunnen dumpen
Geen parkeervergunning krijgen
Geen recht op huurtoeslag.
Etc etc.
Niet echt. De grootste ellende is dat ik dus geen eigen adres heb en daardoor als inwonend bij de verhuurders sta ingeschreven en daarmee vervallen zo goed als alle rechten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook met particulier huren heb je regels, toch.
Precies, maar ook niet klein. Het is prima zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
1.83 is dan ook niet erg lang, of zo.
Dat zijn gewoon verhuurders die je aan het naaien zijn hoor, zo hoort dat helemaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt. De grootste ellende is dat ik dus geen eigen adres heb en daardoor als inwonend bij de verhuurders sta ingeschreven en daarmee vervallen zo goed als alle rechten.
Dit, inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon verhuurders die je aan het naaien zijn hoor, zo hoort dat helemaal niet.
Klopt het is ook naaierig en dat voor E435 pmquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon verhuurders die je aan het naaien zijn hoor, zo hoort dat helemaal niet.
Ik weet niet hoe lang de gemiddelde man is, eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, maar ook niet klein. Het is prima zo.
Kun je niet een andere woning zoeken? Ook particulier, maar misschien bij fatsoenlijke mensen? Ze bestaan nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt het is ook naaierig en dat voor E435 pm
Probleem is alleen dat ze het allemaal doen en ik geen andere optie heb.
Huur. En ja, ik heb er een geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:28 schreef xFriendx het volgende:
Fera...jij was woningen kijken? Huur of koop? En was het wat?
Feli! Wanneer ga je over? En al bezig in gedachten met de inrichting?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Huur. En ja, ik heb er een geaccepteerd.
Ik hou m'n ogen wel open maar er is niet veel beters.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je niet een andere woning zoeken? Ook particulier, maar misschien bij fatsoenlijke mensen? Ze bestaan nog.
Welke stad (of in de buurt van) zit je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou m'n ogen wel open maar er is niet veel beters.
Althans niet met een eigen adres en particulier en betaalbaar.
Wat dat aan gaat is dit al een verbetering met het zolderkamertje waar ik een paar jaar terug zat.
Ti's uit te houden hoor en internet heb ik inmiddels dan ook maar gekraakt van 1 van de buren. (Altijd handig beetje kennis van Linux)
Hoop meer op de woningbouw maargoed wachtlijst dus zoals al gezegd.
Rond de 1.78?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de gemiddelde man is, eigenlijk.
Als het goed is krijg ik 4 augustus al de sleutel. Maar ze moeten nog even de papieren nakijken en alles officieel bevestigen. En ik weet niet of ze zelf nog in de woning bepaalde dingen moeten fixen voordat hij vrij komt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Feli! Wanneer ga je over? En al bezig in gedachten met de inrichting?
Klote zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou m'n ogen wel open maar er is niet veel beters.
Althans niet met een eigen adres en particulier en betaalbaar.
Wat dat aan gaat is dit al een verbetering met het zolderkamertje waar ik een paar jaar terug zat.
Ti's uit te houden hoor en internet heb ik inmiddels dan ook maar gekraakt van 1 van de buren. (Altijd handig beetje kennis van Linux)
Hoop meer op de woningbouw maargoed wachtlijst dus zoals al gezegd.
Katwijk/leiden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welke stad (of in de buurt van) zit je?
Ik roep ook maar iets. Ik heb geen idee. Ik zal vast ergens rond het gemiddelde zitten.quote:
Echt?quote:
Nee, de waarde wordt onderschat. Het is meer waard dan men denkt.quote:
Ik las huis i.p.v thuisquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de waarde wordt onderschat. Het is meer waard dan men denkt.
Ook. Maar mijn vriend woont daar.quote:
Altijd gezellig in Katwijkquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat Kree daar woonde?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd gezellig in Katwijk
Kan je deze nog aanraden voor een fotomonentje. (Achter de vuurtoren)
Staat er nog steeds.
[ afbeelding ]
Owh ik ben dat trouwens niet op die foto
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd gezellig in Katwijk
Kan je deze nog aanraden voor een fotomomentje. (Achter de vuurtoren)
Staat er nog steeds.
[ afbeelding ]
Owh ik ben dat trouwens niet op die foto
Ze zouden jou een note moeten geven voor deze haat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
Heeft Fas weer notes gekregen? Wordt weer eens tijd
Klopt, ik ben dé reden waarom deze SC kapot is. Kusjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zouden jou een note moeten geven voor deze haat.
Kijk aan. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dé reden waarom deze SC kapot is. Kusje
Waarom? WAAROM?!quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je watte?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaah, ik ben mijn perla Noosa chunk verloren!!!!
Ha, en mensen mij de schuld maar geven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar die dingen kun je verwisselen dan ofzo?quote:
Awww, zonde.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar die dingen kun je verwisselen dan Ido?
Die heb ik gelukkig nog! Alleen de meest linkse chunk is dus kwijtquote:
Ff onthouden deze voor als ik ooit nog weer eens een vriendinnetje krijgquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Heel leuk is dat. Ik heb een stuk of 20 chunks. En drie armbanden. Lekker afwisselen.
[..]
Die heb ik gelukkig nog! Alleen de meest linkse chunk is dus kwijt.
Is wel vrij duurquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ff onthouden deze voor als ik ooit nog weer eens een vriendinnetje krijg
Dunnoquote:
Jij? Kan niet! Onmogelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, en mensen mij de schuld maar geven.
Of alleen de armband geven mag ze de 'chunks' zelf kopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel vrij duur. De perla kost 10 euro. Mijn duurste is 15 euro
. De armbanden zijn nog prijziger.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Of alleen de armband geven mag ze de 'chunks' zelf kopen
Waar krijg je zulke armbanden dan? Lijkt me echt tof om die af en toe af te wisselen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Heel leuk is dat. Ik heb een stuk of 20 chunks. En drie armbanden. Lekker afwisselen.
[..]
Die heb ik gelukkig nog! Alleen de meest linkse chunk is dus kwijt.
Ik heb ze in Enschede bij Deesz gekocht, maar er zijn vast meerdere winkels, ook online kun je ze bestellen. Het product heet Noosa Amsterdam.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar krijg je zulke armbanden dan? Lijkt me echt tof om die af en toe af te wisselen.
Dank je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze in Enschede bij Deesz gekocht, maar er zijn vast meerdere winkels, ook online kun je ze bestellen. Het product heet Noosa Amsterdam.
Mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn collectie chunks.
Dat is wel heel erg tof inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Alles is van natuurlijke producten en met de hand gemaakt. Iedere chunk heeft een betekenis, tekens stammen van verschillende volkeren, landen en tradities. Erg tof.
Ik heb nog wel een paar centimeters extra voor drquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? 1.60 is toch redelijk? Ik ben wel tevreden met mijn 1.83
Maar het is een oude crush, zeg je. Dan is het toch niet meer awkward om zo iemand tegen te komen, toch? Of wist zij dat je een crush op haar had?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even een anti-klacht.
Ik twijfelde laatst of ik naar Parkpop zou gaan want kwam een leuke band. Niet gegaan en zag gisteren dat oude crush wel was gegaan waardoor ik ongemakkelijke situatie heb ontlopen.
He, bah.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar centimeters extra voor dr
Ja. Daarom ging ze raar doen alle keren daarna dat ze mij zag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is een oude crush, zeg je. Dan is het toch niet meer awkward om zo iemand tegen te komen, toch? Of wist zij dat je een crush op haar had?
Vrouwenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Daarom ging ze raar doen alle keren daarna dat ze mij zag.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Daarom ging ze raar doen alle keren daarna dat ze mij zag.
quote:
quote:
Ook hierom: de celibaatleef.quote:
Uiteraard. Heb alle muziek van ze ergens op een schijf staan geloof ik.quote:
Er zijn wel goede exemplaren, hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ook hierom: de celibaatleef.
[..]
Uiteraard. Heb alle muziek van ze ergens op een schijf staan geloof ik.
Dus toch. Ik wist dat ik die naam ergens van kende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ook hierom: de celibaatleef.
[..]
Uiteraard. Heb alle muziek van ze ergens op een schijf staan geloof ik.
Vast wel. Maar nog steeds gebroken hartje daarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus toch. Ik wist dat ik die naam ergens van kende.Ze komen hier in het dorp op een festival.
![]()
Ze komen ook uit Arnhem
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar nog steeds gebroken hartje daarvanCool. Wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tof.![]()
Ze komen ook uit ArnhemMisschien ga ik wel kijken. Ik kan vast wel wat horen zonder per se een kaartje te kopen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar nog steeds gebroken hartje daarvanSecondenlijm lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ow, zo'n festival waar je kaartje moet kopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Wist ik niet.Misschien ga ik wel kijken. Ik kan vast wel wat horen zonder per se een kaartje te kopen.
Ik heb wel houtlijm staan.quote:
Toffe actie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Myraela het volgende:
Sims spelers hier? Complete Sims 2 gratis:http://tweakers.net/nieuw(...)ijdelijk-gratis.html
Nope.quote:
Ken hem niet, maar zal vast niet zoveel voorstellen met zo te zien maar 1 seizoen.quote:
Het kost een tientje, daar niet van. Maar ik weet waar het is. Gewoon op de dijk chillen en je kan het net zo goed horen als wanneer je een kaartje hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zo'n festival waar je kaartje moet kopen.
Gewoon binnensneaken toch.
[..]
Ik heb wel houtlijm staan.
[..]
Toffe actie.
[..]
Nope.
Dat zegt mij niet zoveel. Ik heb me bescheurd om Complete Savages.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar zal vast niet zoveel voorstellen met zo te zien maar 1 seizoen.
We kennen de context natuurlijk niet, maar wie weet gaat hij graag vreemd, hebben ze een open relatie of doet hij aan vriendschappen met vrouwen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
Ligt het aan mij of is het vreemd om per DM andere vrouwen mee uit eten te willen nemen als je een vriendin hebt?
Houten hart.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Houtlijm lijmt toch geen menselijk weefsel, gekkie.
Godverdomme, ik zal twi erop aanspreken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
Ligt het aan mij of is het vreemd om per DM andere vrouwen mee uit eten te willen nemen als je een vriendin hebt?
Afhankelijk van de context, maar mijn eerste gedachte is: Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
Ah, nice.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kost een tientje, daar niet van. Maar ik weet waar het is. Gewoon op de dijk chillen en je kan het net zo goed horen als wanneer je een kaartje hebt.
Houten hart.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Houtlijm lijmt toch geen menselijk weefsel, gekkie.
Probeert Roro je weer te hosselen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
Het is ten eerste al vreemd dat hij me verder niet eens kent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
We kennen de context natuurlijk niet, maar wie weet gaat hij graag vreemd, hebben ze een open relatie of doet hij aan vriendschappen met vrouwen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zal twi erop aanspreken.
Dat doe ik gewoon directquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
Dan klinkt het al helemaal as bad newsquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ten eerste al vreemd dat hij me verder niet eens kent.
Mijne ook. Ergens ook wel creepy als je net twee zinnen met elkaar gesproken hebt. Waarom zijn het altijd de gekkies die mij DM'en?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de context, maar mijn eerste gedachte is: Ja.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, nice.
Heidevolk is wel tof. Denk dat jij ze ook wel kunt waarderen. Niet zozeer muzikaal, als meer lyrikaal.
[..]
Houten hart.
[..]
Probeert Roro je weer te hosselen?
Hey tijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon directdus ................ neuken?
Zal ik 'ja' zeggen en hem voor nope ergens naartoe laten rijden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dan klinkt het al helemaal as bad news
Jij krijgt tenminste DM'squote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne ook. Ergens ook wel creepy als je net twee zinnen met elkaar gesproken hebt. Waarom zijn het altijd de gekkies die mij DM'en?
[..]
Ik ben wel benieuwd.
Nee, een of andere kerel die in mijn fobo aan het lurken was en toen begon te praten. En ik heb een dag of wat niets gezegd en nu komt hij weer poken om aandacht.
Normaal niet hoor, tenzij vrienden of mensen die ik zelf aanspreek. Maar eens in de zoveel maanden trekt zo'n fobolurker de stoute schoenen aan.quote:
Geen idee, dat zei hij niet.quote:
Stomme Fobo-lurkersquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal niet hoor, tenzij vrienden of mensen die ik zelf aanspreek. Maar eens in de zoveel maanden trekt zo'n fobolurker de stoute schoenen aan.
[..]
Geen idee, dat zei hij niet.
Druk, druk, drukquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey tijn.Jou heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Ik in het begin ook niet. Maar nu vind ik het wel handig, eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind DM niet fijn. Eigenlijk. Echt maar zelden.
Is wel handig om naaktfoto's te vissen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind DM niet fijn. Eigenlijk. Echt maar zelden.
Na zijn voorstel om uit eten te gaan antwoordde ik met: "Nee, ik heb een vriend" en toen zei hij: "Maar ik heb ook een vriendin".quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef Myraela het volgende:
Hoe weet je dan dat die een relatie heeft?
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Na zijn voorstel om uit eten te gaan antwoordde ik met: "Nee, ik heb een vriend" en toen zei hij: "Maar ik heb ook een vriendin".
Hoe vaak heb je succes gehad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel handig om naaktfoto's te vissen.
Jij was toch celibaat, wat moet jij met naaktfoto's?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel handig om naaktfoto's te vissen.
Bwhehehehhehehehehehehehehehhehehehehehehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Na zijn voorstel om uit eten te gaan antwoordde ik met: "Nee, ik heb een vriend" en toen zei hij: "Maar ik heb ook een vriendin".
Mensen uitlachen on hun kleine piemels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij was toch celibaat, wat moet jij met naaktfoto's?
Ik heb slechts 2 keer gevraagd. En 2 keer gekregen.quote:
Ben jij nooit benieuwd naar hoe iemand er naakt uitziet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij was toch celibaat, wat moet jij met naaktfoto's?
Je zou maar zo'n vriend hebben. Zou dat echt niet chill vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehhehehehehehehehehehhehehehehehehehe
Dat zijn dan geen Fok!kers die hebben immers een penis van 30 cmquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen uitlachen on hun kleine piemels.
Ik zou dan heel erg snel geen vriend meer hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n vriend hebben. Zou dat echt niet chill vinden.
Ik kijk wel eens kpd en uiteraard ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts 2 keer gevraagd. En 2 keer gekregen.
[..]
Ben jij nooit benieuwd naar hoe iemand er naakt uitziet?
Maar als je het niet weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou dan heel erg snel geen vriend meer hebben.
Pas op met wat je hier zegt, dat ligt nogal gevoelig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een drukte hier, de SEX SC is hierheen verhuisd?
En oehhh, meet in Utrecht! Dan zijn jullie opeens wel heel bereikbaar.![]()
Lenovo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
Trouwens al drie laptops op het oog:
http://tweakers.net/price(...)00365/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)a-10l/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)x080h/specificaties/
Maar zo vervelend dat reviews op verschillende (goede) sites elkaar soms tegenspreken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas op met wat je hier zegt, dat ligt nogal gevoelig.
Verder: hallo!![]()
Wat was je budget ook alweer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
Trouwens al drie laptops op het oog:
http://tweakers.net/price(...)00365/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)a-10l/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)x080h/specificaties/
Maar zo vervelend dat reviews op verschillende (goede) sites elkaar soms tegenspreken.
He bambi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een drukte hier, de SEX SC is hierheen verhuisd?
En oehhh, meet in Utrecht! Dan zijn jullie opeens wel heel bereikbaar.![]()
Ja, wel mijn eerste keus tot nu toe. Daar hoor ik ook de meest positieve dingen overquote:
Ik houd nu ¤ 600,- max aan.quote:
Wel stabiele en stevige laptops.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel mijn eerste keus tot nu toe. Daar hoor ik ook de meest positieve dingen overAlleen veel bloatware, schijnt. Maar dat krijg ik wel weg, denk ik.
[..]
Ik houd nu ¤ 600,- max aan.
Ik beloof nog niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bambi.
Zou leuk zijn als je naar de meet zou komen.
Geeft niet hoor. Als je bijvoorbeeld R&P FB eens doorleest snap je het wellicht wel. Maar daar moet je maar net zin in hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat heb ik allemaal gemist blijkbaar, Maar excuus, ik zei niks,
Hoi.
Yeah, Zeus en Hadesquote:
quote:
Zou jij zijn Persephone willen zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, Zeus en Hades. Ik houd van Hades!
Wel van de Hades zoals geportretteerd in Disney's Herculesquote:
Uiteraard.quote:
Heb dat nooit gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, Zeus en Hades. Ik houd van Hades!
Doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Heb dat nooit gezien.
Vind 'm echt een kuthoofd hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Robert Pattinson zo'n saaie drol. Ik vind 'm echt lekker, maar van die stem droog ik meteen op
.
Jij valt toch op kutten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind 'm echt een kuthoofd hebben.
Dit. Niet erg sexy.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
In Twilight, zekerquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een kleine crush op hem gehad.
Dat heb ik dus nooit begrepenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Robert Pattinson zo'n saaie drol. Ik vind 'm echt lekker, maar van die stem droog ik meteen op
.
Me too.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is het met je liefde voor Depp?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too.
Ik zie echt totaal niet waarom overal vrouwen hier helemaal wild van worden.Ik vind hm echt heel lelijk.
quote:You attract intellectuals
You probably see these people walking around ivy league schools, their heads in books. It may seem like they don't have a lot of time for you at first, but asking them to maybe help you study or go to the book store to look up some good biographies might catch their attention. You can have the most interesting conversations with these people and gain knowledge about things you didn't even know you wanted to know. Enjoy these smartypants.
Anders ik welquote:
Deeeeepquote:
Even invullenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
Dit soort testen.
http://www.playbuzz.com/k(...)erson-do-you-attract
[..]
Haha. Heb alleen de films nog.quote:
Hij kwam vandaag nog voorbij op 9gagquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders ik wel. Zolang ie z'n mond maar dicht houdt.
[..]
Deeeeep. Ik heb een tof schilderij van hem staan
. Kijk er iedere dag naar.
Ooooh Ik attract sporty men <3quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
Dit soort testen.
[..]
Laatste paar jaar is hij er wel op achteruit gegaan. Bijvoorbeeld bij The Tourist. Ugh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag nog voorbij op 9gag
[ afbeelding ]
http://9gag.com/gag/aWZVxrK
Ooh ze hebben een praktisch nut, dan is het goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Heb alleen de films nog.![]()
(Ok en een mok maar dat is zinvol voor de koffie. En een deken van Pirates maar dat is zinvol voor de katten).
Dat soort testen zijn verslavend...quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
Dit soort testen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag nog voorbij op 9gag
[ afbeelding ]
http://9gag.com/gag/aWZVxrK
Klopt. Apart is dat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zwart wit ziet iedereen er beter uit.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat soort testen zijn verslavend...
Maar ik had: You attract artsy peopleArtsy? Die had ik bij mij wellicht verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek social butterflies aan.
I hope you're ready for a lot of parties and social events because these social butterflies do not want to be sitting around. If you're ever bored or having a bad day these people are the ones to go to. You probably have a very upbeat and positive personality because these people are excited to see you every weekend at the bars and at friends' houses.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Elke nieuwe film met Depp ben ik tegenwoordig sceptisch over, zeker in combinatie met Tim Burton. Ze hebben hun gloriedagen nu toch wel een beetje gehad denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste paar jaar is hij er wel op achteruit gegaan. Bijvoorbeeld bij The Tourist. Ugh.
Naaktkatten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Phtlpfft. Kattenhaar in mijn ogen, neus en mond.
Kattenknuffels.
Het klopt wel bij mij. Ik ben zelf niet echt zo, maar ik neig wel snel naar dat type mensen ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Artsy? Die had ik bij mij wellicht verwacht.
Ik trek social butterflies aan.
I hope you're ready for a lot of parties and social events because these social butterflies do not want to be sitting around. If you're ever bored or having a bad day these people are the ones to go to. You probably have a very upbeat and positive personality because these people are excited to see you every weekend at the bars and at friends' houses.
Pirates 4 is de laatste die ik van hem gezien heb.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Elke nieuwe film met Depp ben ik tegenwoordig sceptisch over, zeker in combinatie met Tim Burton. Ze hebben hun gloriedagen nu toch wel een beetje gehad denk ik.
Maar wie weet
Is mij ook ooit gelukt. Terwijl ik zelf best lui ben van nature.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat soort testen zijn verslavend...
Maar ik had: You attract artsy peopleTell me about it! Ik kon vroeger echt urenlang dit soort testen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral op Quizilla enz.
Artsy ... Jij trekt Samzz dus aan.
Als dat alles is. Mijn paard gaf me een knuffel en nu heb ik een blauwe plekquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Phtlpfft. Kattenhaar in mijn ogen, neus en mond.
Kattenknuffels.
quote:
Terwijl ik social butterflies aantrek, dat is gekquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is mij ook ooit gelukt. Terwijl ik zelf best lui ben van nature.
[..]
Tell me about it! Ik kon vroeger echt urenlang dit soort testen maken.Vooral op Quizilla enz.
Ja is Samzz zo'n starbucks hipster?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is mij ook ooit gelukt. Terwijl ik zelf best lui ben van nature.
[..]
Tell me about it! Ik kon vroeger echt urenlang dit soort testen maken.Vooral op Quizilla enz.
Piratesquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pirates 4 is de laatste die ik van hem gezien heb.
Ik lees nu pas wat het inhoud en dat omschrijft mij dan weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl ik social butterflies aantrek, dat is gek.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat alles is. Mijn paard gaf me een knuffel en nu heb ik een blauwe plek.
Ik trek intellectuelen aan. Wat op zich wel eens voorkomt. Terwijl ik dat zelf niet echt ben. Ook niet dom, maar echt intellectueel zou ik mezelf niet noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl ik social butterflies aantrek, dat is gek.
Ja maar, ik wil ook dat hij schattig is. Fluffy enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat wen je wel aan. Die zijn zooooo intens lief.
En geen kattenharen dus overal.
Dan is Starbucks wellicht de goede plek voor je.quote:
Ik vond er ook geen bal aan. Geen enkele glimlach.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Piratesen dan komt er nog eentje aan in 2017
Er zit cafeïne in, maar dat is ook de hele vergelijkingquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is Starbucks wellicht de goede plek voor je.
Ja dat mistte ik in het begin ook wel. Ze zijn niet zo zacht. Wel warm.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil ook dat hij schattig is. Fluffy enzo.
Sof wilde deze niet.quote:
Maar ik kan mezelf helemaal niet vinden in de omschrijving artsyquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees nu pas wat het inhoud en dat omschrijft mij dan weer.
Staat op m'n kamerquote:
Koffiesmaak ga ik ook van over m'n nekquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is Starbucks wellicht de goede plek voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |